اولین نمونه از تصاویر مربوط به گرافیک Adreno 420 اسنپدراگون 805 منتشر شد.

7
۱۰,۳۵۳

2230453_qualcomm-snapdragon
اسنپدراگون 805 با پردازنده گرافیکی آدرنو 420 دستاورد جدید کوالکام است که همگان منتظر استفاده از آن در غول های صنعت تلفن های همراه در سال 2014 هستند. کوالکام حساب ویژه ای بر روی آخرین نسل پردازنده های گرافیکی خود باز کرده است. اما باید ببینیم آیا آدرنو 420 در عمل نیز میتواند موفقیت آمیز باشد؟

یکی از ویژگی های این پردازنده پشتیبانی از حالت UbiFocus است که به شما کمک میکند به راحتی به قسمتی از تصویر متمرکز شده و عکس خود را تهیه کنید.

از دیگر قابلیت های آدرنو 420 نیز میتوان به Chromaflash اشاره کرد که کدهای رنگ ها را با ترکیب بهتری به نمایش میگذارد و در حالت فلاش نیز میتواند وضوح بیشتری برای تصاویر به ثبت برساند.

اگر از این موارد بگذریم این پردازنده قابلیت پشتیبانی از فیلم های 3D و UHD را نیز داراست. اسنپدراگون 805 را میتوان از نیمه اول سال 2014 به بعد در گوشی ها و تبلت های عرضه شده بازار مشاهده کرد. سونی نیز احتمالا پرچمدار بعدی خود را به این نسل از پردازنده ها مجهز خواهد کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. اگه قیمت پرچمدار جدید از 2.5 میلیون پایین تر نیاد خیلی خوشحال میشم… یه هفته است z1 گرفتم ، با این اخبار اشکم داره درمیاد … یه سال نمیشه اینا پیشرفت نکنن؟؟؟ :دی

    پاسخ

  2. ادرنو 320 هم از زمان خودش جلو تر بود..این دیگه میخواد چیکار کنه..واقعا کوالکام بی رقبیه..راستی ادرنو 305 ضعیفه یا متوسطه؟عدد وسطه که میگن بالاتر باشه بهتره؟

    پاسخ

    سوسیس گفته:
    ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۳:۱۴

    خوبه چون فعلا از اجرای تمام بازی ها بر میاد

    پاسخ

  3. هی روزگار
    ادرنو 420 هم در راهه ما هنوز داریم با 225 سر میکنیم

    پاسخ

    yamin گفته:
    ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۱:۴۲

    ما هنوز با 205 داریم حال میکنیم
    تازه با همون gta san andreas میاریم

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۲:۴۵

    چه فرقی میکنه مهم اینه که باهاش بشه بازی کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here