اپراتور راجرز، تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا M4 Aqua را اعلام کرد.

19
۶,۲۴۹

Sony-M4-Aqua-5
همه ما میدانیم که اکسپریا M4 Aqua آخرین روزهای خود با آب نبات چوبی را سپری میکند. کاربران این دستگاه بی صبرانه منتظر انتشار آپدیت اندروید مارشمالو هستند تا برای اولین بار از یک نسخه اندروید به نسخه ای دیگر عبور کنند.

همین چند روز قبل خبر از تایید فریمور اندروید 6.0 برای اکسپریا M4 Aqua را اعلام کردیم و حالا نیز خبری دیگر برای صاحبان این دستگاه ما را به انتشار قریب الوقوع آپدیت اندروید مارشمالو امیدوار میکند. اپراتور راجرز کانادا که اکسپریا M4 Aqua را به عنوان یکی از اسمارت فون های طرف قرارداد خود عرضه میکند تاریخ انتشار آپدیت مارشمالو را برای این دستگاه اعلام کرد.

راجرز در کمال تعجب، به صورت دقیق روز 3 آگوست برابر با 13 مرداد را روز نهایی انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا M4 Aqua میداند. این تاریخ برای نسخه مخصوص اپراتور راجرز است و این احتمال میرود که آپدیت جهانی برای کاربران سایر نقاط دنیا زودتر از این تاریخ عرضه گردد. به هر حال شواهد نشان میدهد آپدیت اکسپریا M4 Aqua خیلی دور از ما نیست و باید خود را برای انتشار یک به روزرسانی مطلوب و جذاب آماده کنیم.
original

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

19 دیدگاه ها

  1. با سلام

    رام خاورمیانه ای آندرویید ۶ رسمی سونی برای AQUA M4 دقایقی پیش منتشر شد.

    برای آپدیت میتوانید از طریق خود گوشی و یا PC Companion و یا XepriaFirm اقدام بفرمایید.

    پاسخ

  2. بشدت به این اپدیت نیاز داره. امیدوارم یه اپدیت خوب و بدون باگ برای ام ۴ بده چون با این اپدیت اخر مارو با یه کوله بار لگ کنار گذاشت

    پاسخ

    S@EED گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۵۰

    من حتی تو بخش پخش موزیک باش مشکل دارم، بعضی اوقات مکس داره هنگام پخش بماند هنگ های عجیب و غریبش

    پاسخ

  3. نباید به M5 زودتر میداد؟؟؟؟

    پاسخ

    behzad 007 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۳۱

    ***
    داره از پایین به بالا درو میکنه !
    ***

    پاسخ

    agent 47 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۰

    داش هر جوری حساب کنی به M4 باید زودتر میداد.این بیچاره رو ۵٫۰ مونده بود و خدا میدونه چقد باگ داره!یکی از باگ هاش که خودم دیدم این بود که وقتی ناتیفیکیشن رو میکشیدی پایین و چراغ قوه ی رو روشن میکردی،چند بار باید کلیک میکردی تا خاموش بشه،لگ هم کم نداشت.خیلی ۵٫۰ بد بود.به نظرم ام ۴ ببشتر از همه مستحق مارشملو هست.ایشالله به بقیه هم زودتر آپدیت رو بده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here