اپل هوم پاد تاییدیه ی FCC را دریافت کرد.

0
۲,۲۷۷

مدت ها بود که اخبار ضد و نقیضی در مورد محصولی جدید از اپل منتشر می شد. اما سر انجام این محصول امروز تاییدیه ی FCC را دریافت کرد و خیال همه ی طرفداران برند اپل از بابت عرضه ی این محصول راحت شد.

چند سالی است که کمپانی های مختلف دنیای تکنولوژی دست به تولید محصولاتی برای خانه های هوشمند زده اند. در این میان، نام کمپانی هایی چون گوگل و آمازون که محصولات مناسبی را در این زمینه عرضه کرده اند، می درخشد. حالا به نظر می رسد که کمپانی اپل هم با اندکی تاخیر به این جمع پیوسته است و قصد دارد تا با آن ها به رقابت بپردازد.

محصول جدید اپل که با نام هوم پاد عرضه خواهد شد، در حقیقت یک دستیار صوتی هوشمند است که می توانید با استفاده از آن کنترل خانه ی خود را به صورت هوشمندتر انجام دهید. با استفاده از این هوم پاد شما می توانید به صورت صوتی فرمان هایی را اعلام کنید و از دستگاه بخواهید که آن ها را انجام دهد. قدرت این دستگاه هم از دستیار صوتی اختصاصی اپل، سیری، برگرفته شده است.

هوم پاد طراحی شده توسط اپل، یک دستگاه در سایز 7 اینچ است. این هوم پاد به چیپ پردازشی اپل A8 مجهز شده است که پیشتر شاهد استفاده از این چیپ در گوشی آیفون 6 بوده ایم. قسمت میانی این هوم پاد هم از شش میکروفون تشکیل شده است که این میکرون ها با قرارگیری در جهت های مختلف، صداهای دریافت شده از اطراف را به خوبی دریافت می کنند.

این هوم پاد با قیمت 350 دلار برای علاقه مندان عرضه خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در مقایسه با گوگل هوم که دستیار صوتی کمپانی گوگل است و آمازون اکو که دستیار کمپانی آمازون می باشد، چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here