اکسپریا R1 Plus به رابط کاربری جدید دوربین سونی تجهیز شده است.

23
۹,۹۴۸


سونی هفته گذشته، اکسپریا R1 و اکسپریا R1 Plus را بدون تشریفات خاصی در کشور هند رونمایی کرد. اکسپریا R1 و اکسپریا R1 Plus ارزان قیمت ترین گوشی های سونی در این کشور خواهند بود که در آینده ای نزدیک عرضه میشوند.

معرفی دو گوشی نامبرده در سکوت خبری سبب شد اطلاعات زیادی از این دو دستگاه در اختیار ما قرار نگرفته باشد. با این حال یک ویدئوی کوتاه از اکسپریا R1 Plus که توسط یکی از کاربران هندی ثبت شده، نشان میدهد این دستگاه موارد جالب توجهی برای سورپرایز ما در خودش دارد.

آنچه که در این ویدئو مشاهده میکنیم، لانچر جدید و متفاوتی است که در قسمت منوی برنامه ترتیب افقی را نشان میدهد. اندروید پیش فرض آن 7.1.2 است اما از همه مهمتر رابط کاربری دوربین است که کاملا متفاوت با گذشته ظاهر شده است.

همانطور که در این ویدئو مشاهده خواهید کرد، رابط کاربری دوربین در اکسپریا R1 Plus کاملا متفاوت از رابط کاربری سایر گوشی های سونی است. تمام گزینه های موجود به صورت یک منوی کشویی از سمت چپ در دسترس قرار دارد. هنوز ما نمیدانیم که آیا این رابط کاربری قرار است در آینده به سایر گوشی های سونی نیز وارد شوند یا فقط در انحصار اکسپریا R1 و R1 Plus خواهد بود. به هر حال پیشنهاد میکنیم این ویدئوی کوتاه را در ادامه تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

23 دیدگاه ها

  1. صد درصد این رابط فقط برای این گوشی پایین رده است…
    از رابط مسخره و ابتدایی دوربین بگیر تا بقیه قسمت ها و به هیچ عنوان راه پیدا نمیکنه به گوشی های بعدی پرچمدار سونی ( حداقل امیدوارم)

    پاسخ

    kian13 گفته:
    ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۰۷

    نه به صددرصد گفتنت نه به امیدوار بودنت خخخ

    پاسخ

  2. این رابط کاربری دوربین قطعا برای گوشی های پایین رده یا فقط همین مدل خاص خواهد بود چون بشدت ضعیفه و اصلا با رابط فعلی دوربین قابل رقابت نیست!

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۵

    دوست عزیز شما که هنوز با این رابطه کاربری دوربین جدید سونی در R1 plus از نزدیک کار نکردی چجوری اون ضعیف میدونی ؟؟؟؟؟
    گل پسر
    چشمات خوب باز کن رابطه کاربری R1 plus فقط محدود به دوربین نیست بلکه رابطه کاربری اکسپریا هم تغییر کرده
    یه بار دیگه ویدیو ببین

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۶

    باید حتما با یک رابط کاربری کار کرد تا متوجه کیفیتش شد؟!
    این طراحی و ظاهرش بدرد اندروید ۴ میخوره نه متریال دیزاین اندروید ۵ به بعد!!

    رابط کاربری هم دقیقا منظورت چی هست که تغییر کرده؟! فقط یک لانچر رو نشون داد که بنظرم این لانچر Xperia Launcher نیست و از لانچر دیگه ای برای این گوشی استفاده کرده

    یکم فرق داشتن رابط کاربری این گوشی با سایر گوشی هاش چیز عجیبی نیست چون فقط قراره در هند عرضه بشه و یک گوشی جهانی نیست!

    پاسخ

  3. سلام. ببخشید من میخام تم بسازم اما یه چیز رو نمی دونم. در نرم افزار تم کریتور چه جوری میشه برای نرم افزارهای غیر پیش فرض مثلا واتس آپ آیکون گذاشت تا با سایر آیکون ها هماهنگ باشه ؟

    پاسخ

  4. بنطرم این رابط کاربری (دوربین) صرفا برای پایین رده ها توسعه داده شده، بسیار بعید هست وارد پرچمدارانِ سونی بسه چون نه تنها بنظرم رابط کاربری فعلی بسیار زیباتر هست بلکه حتی دکمه عکسبرداری از ساده ترین اصول متریال پشتیبانی نمیکردم…
    اون انیمیشن فوکوسش هم که مال Google Camera بود

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۲۶

    *بشه
    *پشتیبانی نمیکنه

    پاسخ

    Amir Y گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۸

    رضا یادت باشه گفتی این رابط کاری خوب نیست و فقط واسه میان رده هاست اگه سونی تو گوشی جدیدش (پرچم دار)از این استفاده کرد چی میخوای بگی؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۲

    اولا پایین رده امیر جان
    دوما اونوقت سکوت میکنم و کمی تاسف میخورم 😀 😀

    پاسخ

    Amir Y گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۰

    ممنون بابت پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۵

    قربان شما 🙂

  5. درسته، ولی هم رابط دوربین خیلی ساده و ابتدایی هست و اصلا با چیزی که الان هست قابل مقایسه نیست، و همینطور لانچر که خام تر شده و شبیه گوگل و منو خیلی زشته، بنظرم سونی در گوشی های آینده این دو فاکتور تغییر رابط رو نمیاره و فقط مختص میمون ن برای گوشی های ارزون تحت پروژه آندروید وان سونی برای بازار هند این هارو با آندروید وان معرفی کرده، دقیقا کاری که اچ تی سی هفته پیش کرد که دو نسخه سنس لانچر و آندروید وان از یه گوشی وارد بازار کرد با دو لانچر متفاوت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here