اکسپریا XA3 در یک ویدئوی کوتاه به صورت کامل به نمایش درآمد

13
۹,۷۰۵


بعد از چند هفته که اخبار مربوط به سونی، حول محور گوشی اکسپریا XZ4 میچرخید، چند روزی است که اکسپریا XA3 در این مورد خبرساز شده است. بعد از انتشار یک رندر و چند عکس که از یک ویدئو گرفته شده بود، حالا ویدئوی کوتاهی از این گوشی نیز منتشر شده است.

این ویدئو که به نظر نمیرسد، قرار به انتشار آن در فضای مجازی بوده باشد، به صورت کوتاه اکسپریا XA3 را به تصویر میکشد. نکته جالب در این ویدئو، ناسازگاری برنامه ها با استاندارد صفحه نمایشِ 21:9 است که شاید تا روز معرفی و عرضه رسمی این مشکل حل گردد.

گوشی اکسپریا XA3 بر اساس آنچه که در تصویر مشاهده میکنید، از استاندارد 21:9 برای صفحه نمایش استفاده میکند که در قسمت پایین، هیچگونه حاشیه ای برای صفحه نمایش دیده نمیشود. این ویدئوی کوتاه را در ادامه میتوانید از ویدئوسنتر سایت اکسپریان تماشا کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. پایینش که خیلی عالی حاشیه ای وجود نداره حاشیه قسمت بالایی هم خیلی نرمال و معقوله و معلوم شد که بعضی ها که از اسم سونی می‌ترسند و یا متنفر هستند فقط بلد هسنتد به سونی بتازند وگرنه گوشی های سونی چه با حاشیه چه بی حاشیه خیلی بهتر از گوشی های به درد نخور دست اونا هست

    پاسخ

  2. توی سال ۲۰۱۹٫٫٫٫ اینقدر حاشیه آخه؟
    میشه توی حاشیه هاش گل کوچیک بازی کرد.

    مقایسه میکنم با طراحی های گوشی های رده دوم چینی و کره ای… و افسوس میخورم.
    این ضرر دهی هنگفت بخش موبایل، حق سونی هستش. چون باعثش فقط و فقط خودش بوده

    پاسخ

  3. چه جوری این گوشی دست این تایلندی مایلندیاس؟ چقد خز شده سونی ، چیه این آخه؟ گوشی دسن اینا چیکار میکنه قبل معرفیش؟

    پاسخ

    hergestellt in Japan گفته:
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۶:۵۷

    کاش میدونستم تو چی میخوای اینجا!

    پاسخ

    Vahid karimi گفته:
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۷:۲۵

    شما چرا رو زمین و زمان حساسی؟ پورت هدفون زد۵ پریمیوم شما راستی کار میکنه؟ یا مثه مال بقیه خراب شده؟

    پاسخ

    hergestellt in Japan گفته:
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۱:۴۰

    حساس نیستم.میخوام بهت ثابت کنم که هنوزم سونی ته دلت هست ،برا همین توی پیج هاشی.پس نقاب مخالفتتو بردار.اگه دلت رفته پیش xz4 میخوای تا پیدا کنم برات وقتی اومد.خخخخخخخخخخ.به کسی هم نمیگم دوباره سونی خریدی.خیالت راحت.
    جک منم به کوریه چشم برندهایی که از تکنولوژی بویی نبردن،کار میکنه.منتظر پریمیوم بعدی هستم.

  4. فقد میتونم بگم متأسفم همین… برید تو یوتیوب نگاه کنید چجوری این گوشی رو هنوز نیومده مسخره کردن. هر چی فکر میکنم به هیچی نمیرسم غیراز اینکه انگاری همه اینا عمدی باشه. آخه شرکتی به این بزرگی چرا داره با دستای خودش خودشو نابود میکنه آخه چرا خیلی برام جالبه هیچ وقت هم تو این سالها جواب درستی ندادن به مردم. نمیدونم چرا طراحی گوشیاشو نمیتونه درست کنه. بابا کپی کن جان مادرت اشکال نداره بخدا قسم کپی کن مثل بقیه بفروش. آبرو برا این برند نمونده دیگه کوچکترین شرکتای دنیا از سونی دارن بیشتر میفرشن. آخه چرا واقعاً چرا. ببینید همین شرکتای چینی چه کردن هواوی با دنیا چیکار کرده بهترین میانردهارو زده چه تنوعی چه قیمتای چه کیفیتی. نمیدونم چرا سونی اینقدر حقیرو بدبخت شده.

    پاسخ

    احسان1987 گفته:
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۴:۳۴

    چشه خیلی هم گوشی خوبیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here