اکسپریا XZ و دو گوشی دیگر آپدیت امنیتی مختص Meltdown و Spectre را دریافت کردند.

16
۵,۳۱۹


نزدیک به دو ماه از انتشار بدافزارهای Meltdown و Spectre میگذرد که در این مدت سونی تعدادی از گوشی های خود را با ارائه آپدیت های امنیتی در مقابل این دو بدافزار ایمن ساخته است. سونی پس از ارائه آپدیت امنیتی برای میان رده های سال 2017، به سراغ پرچمداران سال گذشته رفت و پس از گذراندن مرحله دوم آپدیت امنیتی، حالا سومین مرحله را هم آغاز کرده است.

در این مرحله سونی آپدیت امنیتی جدید را برای گوشی های سری اسنپدراگون 820 ارائه کرده است. اکسپریا XZ مهمترین گوشی سونی است که امروز این به روزرسانی را دریافت کرده و اکسپریا X Performance و اکسپریا XZs نیز موفق به تجربه آپدیت جدید سونی شدند.

آپدیت جدید اکسپریا XZ و دو گوشی دیگر با شماره ساخت 41.3.A.2.75 هم اکنون برای تمامی مدل های این سه دستگاه عرضه شده است. برای اکسپریا XZ که تنها مدل رسمی عرضه شده در ایران نیز هست، این آپدیت هم اکنون قابل دانلود برای کاربران در کشورمان است.

البته دریافت این به روزرسانی به منطقه رام شما بستگی دارد نه منطقه ای که شما در آن حضور دارید. شما میتوانید با مراجعه به آپدیت یاب اکسپریان، جزئیات انتشار این به روزرسانی و راهنمای پیدا کردن منطقه رام خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. کسی آخرین نسخه اندروید ۸ رو روی XZ نصب کرده.اخرین آپدیت رو…لطف کنید باگ ها رو اعلام کنید.من از ترس باگ های آپدیت اول هنوز از اندروید ۷٫۱٫۱ به ۸ اپدیت نکردم

    پاسخ

    hadi_2012 گفته:
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۷

    سلام من نصب کردم.فلش زدم.تنها چیزی رو که نمیدونم درست میگم یا نه اینه که اگه دکمه شاتر دوربین رو نگه داری دیگه داخل دوربین نمیره .نمیدونم بقیه دوستان هم همین مشکل رو دارن یا تو اندروید ۸ همین جوریه.در بقیه موارد مشکلی ندیدم هنوز.

    پاسخ

    akaberi گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۵۹

    من که xz دارم و این مشکلی که شما میگید رو ندارم

    پاسخ

    hadi_2012 گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۵۹

    اره راست میگی مشکلی نداره حتی با این ابدیت اخری بهتر هم شده .من یادم رفته بود که میانبر دوربین روغیرفعال کرده بودم واز تو تنظیمات دوربین این مشکل رو حل کردم.

  2. تا حالا فکر میکردم سامسونگ آشغاله، امروز مطمین شدم که آشغاله
    گوشی j7 pro رفیقم با صفحه افتاد روی سرامیک اونم از ارتفاع ۱۵ سانتی یعنی یک وجب، صفحه سوخت بدون اینکه حتی گلس محافظ خط بیوفته و خاکی بشه، صفحه ال ای دی فوق العاده ضعیفه، امیدوارم سونی اگه میخاد از این صفحه ها استفاده کنه مشکلاتش رو حل کنه

    پاسخ

    amirtohidi گفته:
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۴۲

    شاید باورت نشه من اذرماه یه تصادف شدید داشتم با موتور که دستم شکست سه ماه توگچه گوشیم ایکس زد پرمیوم هست یدون قاب محافظ روی اسفالت با سرعت بالا کشیده شد چنددور چرخید از رو صفحه اما هیچیش نشد و الان مثل روز اول کار میکنه فقط چندتا خط تو کنار هست همین
    سونی یار روزهای سخته

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۱۳

    کیفیتش متاسفانه افتضاحه سامسونگ

    پاسخ

  3. سلام دوستان. قضیه این آپدیت سیستمی ۱۰مگ برای اکسپریا x چیه؟

    پاسخ

    akaberi گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۰۱

    میگفتن my xperia غیر فعال شده مال من xz هست با آپدیت جدید فعال شد ممکنه مال شما هم همین باشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here