اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium، به روزرسانی امنیتی ماه مارس را دریافت کردند

9
۳,۶۷۵

با وجود گذشت حدود دو سال از عمر پرچمداران سال 2017 سونی، به روزرسانی های امنیتی اندروید همچنان به صورت منظم برای این گوشی ها در حال انتشار است. اکسپریا XZ Premium و اکسپریا XZ1 همچنان تحت حمایت سونی موبایل، آپدیت های جدید را به صورت ماهانه دریافت میکنند.

به روزرسانی امنیتی ماه مارس، هم اکنون در قالب یک آپدیت سیستمی برای این دو گوشی در حال انتشار است. اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium هم اکنون در حال دریافت آپدیتی با شماره ساخت 47.2.A.10.28 هستند که در بسیاری از نقاط جهان قابل دریافت است.

این به روزرسانی با حجم حدود 300 مگابایت به صورت OTA در دسترس کاربران قرار گرفته است. پچ امنیتی این به روزرسانی مربوط به 1 مارس است که حدود سه هفته قبل توسط گوگل ارائه شده بود. شما میتوانید با مراجعه به سرویس آپدیت یاب اکسپریان، از وضعیت لحظه به لحظه آپدیت گوشی های سونی مطلع شوید. برای ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان از لینک زیر استفاده کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. چند وقت دیگه اسم سایتو عوض کنین بذارین گلکسیان، سونی از ایران رفت همه اعضا میرن سمت سامسونگ، البته پایین رده! پرچم دار کسی نمیتونه بخره

    پاسخ

  2. تغییرات اعلام نشده؟
    به عنوان اخرین اپدیت های این دو گوشی حداقل ویژگی هایی مثل نویگیشن بار جدید رو میداد حداقل از xperia 1

    پاسخ

    triluminos گفته:
    ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۰۲:۴۰

    داداش با adb فعالش کن خیلی راحته. من که لانچر سری جدید رو ریختم و بعدش نویگیشن بار جدید رو فعال کردم. خیلی عالیه. هیچ باگی نداره

    پاسخ

    alipuyani گفته:
    ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۷:۲۱

    لانچر سری جدید رو از کجا بیاریم و چجوری با adb فعالش کنیم؟! لطفا یه توضیحی بده داداش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here