اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کردند

4
۴,۵۸۷


اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium، در طول یک سال حضور خود در بازار به طور منظم هر ماه یک به روزرسانی را دریافت کردند تا همواره آخرین لایه های امنیتی بر روی این گوشی ها فعال باشد. سونی موبایل همچنان توجه ویژه ای به پرچمداران سال گذشته خود دارد و در همین راستاً باز هم به روزرسانی جدیدی را از صبح امروز برای آنها ارائه کرده است.

این بار آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای گوشی های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ Premium عرضه شده است. این دو گوشی هم اکنون در حال دریافت آپدیت سیستمی جدید با شماره ساخت 47.1.A.16.20 هستند که این آپدیت پچ امنیتی دستگاه را به تاریخ اول ماه سپتامبر ارتقا میدهد.

این به روزرسانی در بسیاری از نقاط دنیا از جمله ایران قابل دریافت است. البته دریافت این به روزرسانی به منطقه رام شما بستگی دارد نه منطقه ای که شما در آن حضور دارید. شما میتوانید با مراجعه به آپدیت یاب اکسپریان، جزئیات انتشار این به روزرسانی و راهنمای پیدا کردن منطقه رام خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. اندروید ۹ pie کی میاد؟ کسی اطلاع تقریبی داره؟ 🙂

    پاسخ

    POLAT.ZL گفته:
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۸:۳۶

    سلام. اول مهر انتشار تا اخر سال. حالا چه مدلی کی معلوم نیست. برای پرچمدارای ۲۰۱۷ /۲۰۱۸ که گفته شد از اول پاییز..ما هم بی صبرانه منتظریم

    پاسخ

  2. آقای معراجی عزیز حتماً همون چندساعت پیش می‌خواستن این خبر رو کار کنن که دیدن شارژشون ۱۴ درصده، بعد گوشیو زدن شارژ، بالای ۵۰ درصد که شد، آپدیت کردن، اسکرین شات گرفتن و حالا هم اطلاع‌رسانی کردن 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here