اکسپریا XZ3 در کدامیک از کشورهای دنیا عرضه خواهد شد؟

11
۹,۱۵۳


این روزها سونی موبایل در حال عرضه اکسپریا XZ3 در کشورهای مختلف است اما متاسفانه امسال دیگر خبری از حضور سونی موبایل در ایران و عرضه پرچمدار جدیدش در بازار کشورمان نیست. البته راه ورود اکسپریا XZ3 به ایران بسته نیست و جای امیدواری است که در آینده ای نزدیک این گوشی به بازار ایران هم وارد شود.

ورود غیر رسمی گوشی ها به بازار معمولا ملاک عرضه به حساب نمی آید تا اینکه ما بتوانیم بازارهای هدف اکسپریا XZ3 را محاسبه کنیم. به خاطر خروج سونی موبایل از بازار خاورمیانه، امسال تعداد بازارهای هدف برای پرچمدار جدید سونی به شدت کاهش یافته و هم اکنون تعداد محدودتری از کشورها میزبان گوشی اکسپریا XZ3 هستند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده تا این لحظه سونی موبایل قصد عرضه اکسپریا XZ3 را در کشورهای زیر دارد. این لیست کشورهایی است که سونی موبایل به صورت رسمی دست به عرضه اکسپریا XZ3 در آنها خواهد زد که البته ممکن است به صورت غیر رسمی در کشورهای دیگری از جمله ایران هم این گوشی یافت شود. لیست کشورهایی که اکسپریا XZ3 در آنها عرضه میشود به شرح زیر است:

ژاپن
انگلستان
کره جنوبی
ایرلند
فرانسه
مجارستان
ایتالیا
اتریش
آمریکا
سوئیس
کرواسی
جمهوری چک
آلمان
هلند
لهستان
اسلوونی
روسیه
اوکراین
یونان
سوئد
فنلاند
نروژ
ویتنام
چین
اسپانیا
بلژیک
بلغارستان
دانمارک
هنگ کنگ
تایوان

نکته: در برخی از این کشورها گوشی اکسپریا XZ3 به صورت قراردادی با اپراتورها و در برخی از کشورها به صورت سیم آزاد عرضه میشود. ضمن اینکه در دو کشور هنگ کنگ و تایوان این گوشی با رم 6 گیگابایتی است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. راست میگی شما!اون وقت که۴-۵میلیون بود نمیتوانستیم بخریم حالا که دیگه هیچی.میخاد عرضه بشه میخاد عرضه نشه.این گوشی مال آقا زاده هاست.

    پاسخ

  2. حداقل باید کسایی ک سابقه واردات گوشی سونی داشتن یه زمینه ای برای ورود یا سفارش گوشی های سونی از بازار های خارجی ایجاد کنن
    مثل همین کاری که برای شیاومی انجام میدن و میتونیم از چین سفارش بدیم

    پاسخ

  3. دوستان عزیز این سیاست سونی باعث کاهش ضرر و سود آوری هستش که کاملا درسته حوضه خلیج فارس در چند سال اخیر سود دهی خیلی کمی برای سونی داشته و با نبود گوشی سونی و روند رو به رشد این چندماه بازار سونی نیازمند گوشی های سونی میشه و سونی با سود بیشتری گوشی هاشو به وارد کنندگان حوضه خلیج فارس میفروشه یعنی اگه سونی میخواست این گوشی را مثال برای ایران عرضه کنه یا مجبور به دادن هدیه های تبلیغاتی بود یا پایین آوردن قیمت گوشی اما الان به قیمت اصلی به وارد کنندگان میفروشه و در ضرر کردن فروشندگان هیچ سهمی نداره

    پاسخ

  4. خسته نباشه که خارج شده!!! حالا ما اگر هم بخواییم بخریم باید ده برابر قیمت اصلی پول بدیم و سود هنگفتش بره تو جیب دلال و واردکننده غیر رسمی گوشی!!!

    پاسخ

    سعید سکاکی گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۰:۵۱

    تا زمانی که بود نمی خریدیم.
    قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار شود…

    پاسخ

  5. واقعاً سیاست های بازاریابی سونی موبایل خیلی اشتباهه، چرا شرکتی که غول دوربین و گیم و فیلم سازی و صدا و تصویر هست مثل گاو هیچگونه تبلیغی نداره و‌ اصلا هیچ استفاده ای از ظرفیت پلی استیشن هم نمیکنه، یارو سامسونگ سبزی فروش که هیچکدام از ظرفیت های سونی رو نداره ببین چقدر اسم در کرده؟ خریت جدیدش که دیگه بدتر خبر مرگت چرا گوشی رو نمیدی به نمایندگی تلویزیون و پلی استیشن بیاره بازار آسمون زمین میاد؟

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۲:۲۴

    میخوای همه اجناسو بده پلی استیشن؟ اینا قاعده داره نمیشه که همه رو یک مجرا داد وقتی بازار ی چیزو حذف میکنه خیلی چیزای دیگه حذف میشه با بازار تلفن همراه اینجوری ک نیست بگه خب نمایندگی تلویزیون گوشی بفروشه ! اصلا ربطی نداره ، میشینن فکرمیکنن میبینن طبق این سیاستها که ما در جایگاهی نیستیم بخوایم نظر بدیم این تصمیم گرفته بشه حالا خوب و بد…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here