اکسپریا Z2 بدون تاخیر و در ماه آوریل و البته به صورت محدود عرضه میشود.

6
۵,۳۴۶

xperia-z2-21_602698401
سونی موبایل انلگستان خبر تاخیر در عرضه اکسپریا Z2 را تکذیب و اعلام داشت عرضه اکسپریا Z2 در این کشور بدون هیچ تاخیری و در ماه آوریل انجام خواهد شد. سونی موبایل انگلستان با تاکید بر اینکه تقاضا برای خرید اکسپریا Z2 بسیار زیاد است اعلام کرد عرضه این محصول در کشور های مختلف مرحله به مرحله انجام میشود و این دستگاه دیرتر به برخی مناطق وارد میشود.

پیش از این اخباری در مورد احتمال به تاخیر افتادن عرضه اکسپریا Z2 به علت کمبود تولید این دستگاه شنیده میشد. سونی موبایل انگلستان نیز شایعه کمبود تولید این دستگاه را رد نکرده اما در مورد به تاخیر نیافتادن عرضه آن ابراز امیدواری کرده است.

سونی موبایل فرانسه نیز از عنوانی جالب برای خبرهای احتمالی در مورد تاخیر اکسپریا Z2 استفاده کرده است. سونی موبایل فرانسه با تیتر “اکسپریا Z2 قربانی محبوبیت خود میشود” معتقد است محبوبیت اکسپریا Z2 بیش از حد انتظار و غیر قابل پیش بینی بوده و همین باعث ایجاد مشکلاتی در عرضه آن شده است.

با این حساب ورود اکسپریا Z2 در ماه آوریل به برخی از کشورها قطعی خواهد بود. اما به علت محدودیت هایی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم احتمال تاخیر عرضه این دستگاه در برخی کشورها نیز وجود خواهد داشت.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. سونی خودشم فکر نمیگرد انقدر محبوبیت داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!
    تازه یه عامل دیگه هم که بی تاثیر نبود ضعف سامسونگ در اس 5 هست و برخلاف زد تو که تحسین شده-حتی منتقدان همیشگی سونی-هست اس 5 مورد انتقاد همه (از جمله طرفداران خوش) قرار گرفت.

    پاسخ

  2. بچه ها یه آپدیت جدید واسه xperia L اومده ببینید: 
    آقا هادی این خبرو پوشش بدین دیگه…
    http://forum.xda-developers.com/xperia-l/general/update-sony-xperia-l-t2684516

    پاسخ

    Hadi گفته:
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۲:۵۹

    آپدیت نیومده فقط سورسش رو سونی منتشر کرده
    البته این میتونه خبر خوشی باشه که آپدیت جدید در راه است

    پاسخ

  3. خودم به شخصه عاشق Z2 شدم و میخوام Z خودمو بفروشم و Z2 بگیرم فقط تنها چیزی که تو Z2 منو اذیت می کنه اینه که سونی درپوش USB  و سیم کارت رو یکی کرده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here