اکسپریا Z2 به عنوان اسمارت فون رسمی جام جهانی 2014 انتخاب شد + ویدئو

2
۸,۲۲۹

Z2fifa
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، اکسپریا Z2 به عنوان اسمارت فون رسمی جام جهانی فوتبال در برزیل لقب گرفته است. همانطور که مطلع هستید سونی یکی از حامیان فیفا در برگزاری جام جهانی 2014 است و از این رو دو طرف همکاری های متقابلی را در ماه های اخیر از خود نشان داده اند.

 

سونی در چند ماه اخیر فعالیت های تبلیغاتی زیادی را با موضوع فیفا و جام جهانی انجام داده بود. حک کردن لوگوی جام جهانی بر روی محصولات خود، ارائه محصولات با طرح و رنگ جام جهانی و در هفته های اخیر نیز انتشار تم مخصوص اکسپریا با موضوع جام جهانی از مهم ترین فعالیت های سونی بوده است. آخرین حرکت تبلیغاتی سونی نیز برگزاری مسابقه ای با موضوع پیش بینی مسابقات جام جهانی از طریق برنامه Xperia Lounge بوده که تا پایان جام جهانی نیز ادامه خواهد یافت.

 

اما سونی در فاصله یک روز مانده تا آغاز جهانی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، با تاکید بر همکاری خود و فیفا به انتخاب اکسپریا Z2 به عنوان اسمارت فون رسمی جام جهانی اشاره کرده است. شما میتوانید این ویدئو کوتاه را از ویدئو سنتر سایت تخصصی اکسپریا مشاهده و دریافت کنید.

 

 

ویدئوی رسمی اکسپریا Z2 برای جام جهانی ۲۰۱۴

ویدئوی رسمی اکسپریا Z2 برای جام جهانی ۲۰۱۴

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. این سامسونگ و الجی حقه باز هم دست به کار شده اند و به وسیله جام جهانی برای خودشان تبلیغات به راه انداخته اند…. این تبلیغات سونی برای اکسپریا Z2 خوبه ولی چه سود که عده ای ساده لوح که از گوشی هیچی بلد نیستند میروند و به پلاستیک های سامسونگ دو میلیون پول حرام میکنند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here