اکسپریا Z2 در بنچمارک ها نمایان شد.

5
۱۲,۰۶۹

xperia-z2-15_34969387
اولین نتایج بنچمارک اکسپریا Z2 منتشر شد. اکسپریا Z2 تنها دو روز پس از معرفی رسمی در بنچمارک های Quadrant, Basemark X و GFX Bench محک خورد. در این سه تست اکسپریا Z2 با پردازنده اسنپدراگون 801 و پردازنده گرافیکی Adreno 330 قدرت خود را به خوبی به نمایش گذاشت و امتیازات بالایی را برای خود به ثبت رساند.

در تست Basemark X که یک تست گرافیکی به شمار می آید اکسپریا Z2 توانست امتیاز 25172 را برای خود به ثبت برساند. این در حالی است که گلکسی S5 در همین بنچمارک به امتیاز 23501 بسنده کرده بود. این وضعیت در بنچمارک GFX Bench نیز تکرار شد و امتیاز ثبت شده برای اکسپریا Z2 بالاتر از گلکسی S5 بوده است.
Basemark-X
GFX-Bench

اما در بنچمارک Quadrant امتیاز کسب شده توسط اکسپریا Z2 نسبت به اکسپریا Z1 کاهش زیادی داشته است. در این تست اکسپریا Z2 امتیاز 17639 را کسب کرده که در مقایسه با اکسپریا Z1 و امتیاز 20388 کاهش زیادی داشته است
Quadrant

البته این امتیازات با فریمور آزمایشی این دستگاه به ثبت رسیده و قطعا تا زمان عرضه و ارائه نسخه نرم افزاری نهایی امتیازات نیز بهبود پیدا خواهند کرد. بی صبرانه منتظر نمایش قدرت نمایی اکسپریا Z2 در بنچمارک AnTuTu هستیم تا راحت تر توان سخت افزاری این دستگاه را با سایر پرچمداران مقایسه کنیم.

Phonearena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. اقا کسی می دونه z2 اینفرارد داره واسه ریموت کنترل شدن؟

    پاسخ

    محممود گفته:
    ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۰:۲۶

    اصلا نیازی به اینفرارد برای کنترل تی وی نیست ،همه ی تلویزیون های جدید از جمله اسمارت تی وی های سامسونگ هم با بلوتوث و وایفای کنترل می شوند فقط برای خاموش کردن تلویزیون از اینفرارد ریموت استفاده می شود اگر باور ندارین هنگام تماشای تی وی خود به یک اتاق دیگر بروید و کانال عوض کنید و یا هرکار دیگه فقط خاموش و روشن کردن که از اینفراد استفاده میشه اون هم برای اینکه کسی نخواد هنگام تماشای شما پنهانی اذیت کنه
    برای اسمارت فون ها هم برنامه ای برای کنترل کامل تلویزیون ها هست که از طریق وای فای این امر امکان پذیره
    من خودم تلویزیون سامسونگ منزلمون را با گوشی سونیم کنترل کردم 

    پاسخ

  2. دوستان این M2 منو دیوونه کرده کی میاد تو ایران؟؟؟

    پاسخ

    Adrian F گفته:
    ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۱:۲۲

    M2 دو سیم کارته هم داره
    میگن حدودا عید وارد بازار میشه.قیمتش احتمالا با 1 میلیون میاد آخر فروردین به زیر 1 میلیون میره و آخر اردیبهشت ماه زیر 800 تومن میشه ایشالا.
     
    M2 دقیقا نسخه ی تر و تمیز شده ی Xperia C هست.اگر قصد خرید c داشتید،پیشنهاد میکنم اگر میتونید صبر کنید و M2 بخرید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here