اکسپریا Z2 در تست Basemark OS II با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا صدر نشین شد.

4
۱۰,۱۷۹

benchmark
ماه گذشته بود که لومیا 1520 در تست بنچمارک گرافیکی به عمل آمده از این دستگاه لقب برترین اسمارت فون در زمینه بازی را به خود اختصاص داد. این رتبه پس از آن چندین بار میان اسمارت فون ها و تبلت های مختلف جا به جا شد تا آنجا که شب گذشته HTC One M8 به عنوان پرچمدار جدید HTC با پشت سر گذاشتن رقبای خود به صدر جدول برترین اسمارت فون ها از نظر عملکرد در بازی ها رسید.

اما این رتبه برای HTC One M8 چندان ثبات نداشت و در کمتر از 24 ساعت از ثبت آن ، اکسپریا Z2 سونی با شکستن رکورد آن و با کسب امتیاز خیره کننده 1225.67 و با اختلافی فاحش نسبت به دیگر اسمارت فون های روز دنیا رتبه اول این رده بندی را برای خود ثبت کرد.

هر دو دستگاه اکسپریا Z2 و اچ تی سی وان M8 از نظر صفحه نمایش و پردازنده در سطحی مشابه قرار دارند. اما اکسپریا Z2 به لطف رم 3 گیگابایتی خود توانست اچ تی سی وان M8 را با رم 2 گیگابایتی خود پشت سر بگذارد. بر این اساس در حال حاضر در بین تمامی اسمارت فون ها و تبلت های روز دنیا اعم از اندرویدی، ویندوز فون و آی او اس بهترین نتیجه در بنچمارک معتبر Basemark OS II به نام اکسپریا Z2 به ثبت رسیده است. باید منتظر باشیم تا ببینیم چه دستگاهی و چه وقت موفق به شکستن رکورد اکسپریا Z2 در این بنچمارک خواهد شد.

gsmarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. از اين چيزا قبل از عرضه z1 هم زياد بود…. حتي بنچمارکاش اونموقع که معرفي شده بود دوسه برابر بقيه پرچمدارا بود!! انقدر از کيفيت دوربين و صفحش حرف ميزدن که ميگفتم چيه… بد نيست اما انقدددددددر بزرگنمايي هم نداشت، اين چندتا بنچمارکه از فون ارنا که توش z1 هم هست، مگه 801 چقدر ار 800 قويتره که بتونه اين عددا آنچناااااان تغيير کنن؟؟

    http://upcity.ir/images2/80655525719022672112.jpg

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here