اینستاگرام اجازه انتشار 10 عکس در یک پست را به صورت همزمان میدهد.

1
۵,۲۵۰


سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدئو اینستاگرام، امروز قابلیت جدیدی را به قابلیت های خود افزوده است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بیش از یک عکس یا فیلم را در یک پست خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت، با استفاده از این قابلیت می توانید تا ده عکس را به صورت یکجا با فالورهای خود به اشتراک بگذارید. از این پس، زمانی که بخواهید عکس یا فیلم به اشتراک بگذارید، با یک آیکون جدید روبرو خواهید شد که با انتخاب آن، می توانید چند عکس یا فیلم را انتخاب کنید. پس از این که فایل های موردنظر را انتخاب کردید، می توانید ترتیب چینش آن ها را نیز مشخص کنید. همچنین، می توانید بصورت گروهی یا تکی بروی آن ها فیلترگذاری کنید.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که برای تمامی عکس ها یا ویدئوها، تنها یک توضیح (کپشن) می توانید انتخاب کنید. همچنین، تمامی عکس ها یا ویدئوهای موجود در یک پست باید در سایز مربع باشند. پست هایی که در آن ها از این قابلیت استفاده شده باشد، در پایین خود چند نقطه ی آبی دارند که نشان می دهد شما در حال حاضر در حال مشاهده ی کدام عکس هستید.

این قابلیت جدید در حال حاضر در آپدیت جدید این اپلیکیشن وجود دارد. البته این قابلیت هم، همانند قابلیت های دیگر افزوده شده به اینستاگرام، در ابتدا بصورت منطقه ای برای کاربران فعال می شود. بنابر این، اگر این قابلیت در نسخه ی جدید اینستاگرام هنوز برای شما قابل استفاده نیست، نگران نباشید. به زودی شما نیز می توانید از آن استفاده کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here