اینستاگرام از این پس وضعیت دوستان شما را نمایش می دهد.

2
۵,۳۷۰

از زمانی که اینستاگرام قابلیت دایرکت یا همان پیام رسان این شبکه ی اجتماعی را به قابلیت های آن افزود، این پیام رسان هنوز نتوانسته است به عنوان یک پیام رسان یا مسنجر محبوب در میان کاربران عمل کند. چراکه امکانات ایجاد شده برای آن در حد سایر مسنجرهای موجود برای سیستم عامل های مختلف نیست.

اما به تازگی اینستاگرام در حال افزودن قابلیت های جدیدی به این بخش است تا بتواند کاربران بیشتری را به آن جذب کند. پیشتر، این کمپانی از قابلیت ارسال عکس در فرم عکس های ناپدید شونده در دایرکت رونمایی کرد. حالا نیز این کمپانی با الهام گرفتن از مسنجرهای موجود، قابلیتی به نام Status را برای کاربران خود عرضه کرده است.

در آپدیتی که چهار روز پیش برای سیستم عامل اندروید و حدود دو روز پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد، کاربران در بخش پیام های دریافتی و ارسالی خود از این قابلیت می توانند بهره مند شوند. از این پس، در زیر اسم کسانی که تا کنون دستکم یک پیام با آن ها در دایرکت رد و بدل کرده اید، عبارتی با عنوان Active Time را مشاهده خواهید کرد. در حقیقت، عدد نمایش داده شده، زمانی است که شخص موردنظر شما آخرین بازدید خود از اینستاگرام را داشته است. از همین رو، شما می توانید ببینید که کدامیک از دوستانتان در حال حاضر آنلاین هستند و به گفت و گو با آن ها بپردازید.

البته خوشبختانه برای کاربرانی که علاقه ای به استفاده از این قابلیت ندارند هم توجه شده است. از این پس، در بخش تنظیمات اینستاگرام بخش جدیدی را مشاهده خواهید کرد که Show Activity Status نام دارد. شما می توانید با غیر فعال کردن این گزینه، از نمایش وضعیت آنلاین بودن خود از دوستانتان جلوگیری کنید.

این قابلیت به صورت پیش فرض برای تمام کاربرانی که از نسخه ی جدید اینستاگرام استفاده می کنند، فعال شده است. اما همچنان ممکن است در برخی از مناطق، هنوز این قابلیت فعال نشده باشد. بنابراین، در صورتی که هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید، ظرف مدت چند ساعت آینده باید برای شما هم فعال شود.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here