اینستاگرام امکان بازپخش ویدئوهای لایو را تا 24 ساعت فراهم کرد.

5
۵,۴۶۳


سال گذشته اینستاگرام از قابلیت پخش لایو خود رونمایی کرد که این قابلیت با استقبال گسترده ای از سوی کاربران روبرو شد. با استفاده از این قابلیت، تمامی افراد بدون نیاز به تجهیزات خاصی می توانند از هرکجای دنیا که هستند به صورت زنده با فالورهای خود ارتباط برقرار کنند. اما یکی از مشکلاتی که کاربران درمورد این قابلیت مطرح کرده اند، عدم امکان اشتراک گذاری آن در استوری پس از پایان یافتن پخش لایو می باشد. اما حالا و به لطف قابلیت جدید اینستاگرام، پس از پایان یافتن پخش زنده ی ویدئوی خود می توانید آن را در استوری خود نیز اشتراک گذاری کنید.

از این پس، زمانی که بروی دکمه ی پایان پخش زنده ضربه بزنید، علاوه بر اینکه تعداد افراد بیننده ی لایو خود را مشاهده خواهید کرد، دکمه ای با عنوان Share را خواهید دید. زمانی که بروی این دکمه ضربه بزنید، همانند استوری های معمولی، می توانید ویدئوی ضبط شده در لایو خود را در استوری اشتراک گذاری نمایید.

زمانی که شما این کار را انجام دهید، در استوری فالورهای شما ویدئوی لایو شما به عنوان یک استوری نمایش داده خواهد شد؛ اما تفاوتی که با استوری های معمولی وجود دارد این است که در زیر آن یک علامت پلی نمایش داده می شود که به کاربران این آگاهی را خواهد داد که استوری شما در حقیقت یک بازپخش از پخش زنده ی شما است و نه یک استوری معمولی. در بخش بالایی پخش این نوع استوری ها دو دکمه مشاهده خواهید کرد که دکمه ی سمت راست ویدئو را به مدت 15 ثانیه جلو می برد و دکمه ی سمت چپ ویدئو را به مدت 15 ثانیه به عقب باز می گرداند. تعداد افراد تماشاکننده ی استوری و کامنت های قرار داده شده در زیر آن نیز نمایش داده خواهند شد.


همچنین، در صورتی که بخواهید می توانید به سادگی ویدئوهای خود را ذخیره کرده و به عنوان یک پست معمولی در اینستاگرام اشتراک گذاری کنید تا به صورت دائمی در پروفایل شما قرار گیرد و پس از 24 ساعت حذف نشود.

به گفته ی اینستاگرام، در حال حاضر قابلیت استوری های این اپلیکیشن روزانه بیش از 250 میلیون کاربر فعال دارد که این خود نشانه ای از محبوبیت بالای این سرویس می باشد. با وجود این که اسنپ چت پیش از اینستاگرام از این قابلیت رونمایی کرد اما بنابر گزارش ها، استوری اینستاگرام برای کاربران جذابیت بیشتری دارد؛ چراکه استوری های اسنپ چت روزانه 166 میلیون کاربر فعال دارند در حالی که اینستاگرام چیزی در حدود 100 میلیون بیش از این تعداد کاربر فعال در بخش استوری دارد. البته یکی از دلایل موفقیت استوری اینستاگرام را پخش زنده ی آن می دانیم؛ چراکه چنین قابلیتی در اسنپ چت وجود ندارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. کسی خبری نداره کدوم سایتا گلس برای xz premium اوردن؟؟؟؟

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۰

    تبلتفون داره خواستی پیام خصوصی بده لینک بدم

    پاسخ

    mohammadali920 گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۳۴

    دمه شما گرم پیداش کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here