اینفوگرافیک جالب تبلت اکسپریا Z3 با تاکید بر وزن و ضخامت کم این دستگاه

8
۷,۳۷۴

Sony_Xperia_Z3_Tablet_Compact_6
در حالی که تبلت زیبا و خوش دست اکسپریا Z3 Compact به بسیاری از کشورهای جهان وارد شده اما سونی با انتشار یک اینفوگرافیک جالب باز هم بر ویژگی های خاص این تبلت تاکید کرده است. این اینفوگرافیک جالب توسط سونی منتشر شده و در آن به قابلیت های خاص این تبلت اشاره شده است. سونی در این اینفوگرافیک بیشتر بر وزن و ضخامت کم این تبلت تاکید دارد. تبلت Z3 کامپکت به عنوان یک تبلت 8 اینچی تنها 270 گرم وزن و 6.4 میلی متر قطر دارد.

تبلت اکسپریا Z3 کامپکت با پردازنده اسنپدراگون 801 و مشابه با آنچه در اکسپریا Z3 مورد استفاده قرار گرفت بهره میبرد. این تبلت تا به این لحظه در چند کشور که البته بیشتر به صورت با واسطه ای و توسط اپراتورهای معتبر بوده عرضه شده است.

این اینفوگرافیک جالب با که به صورت عکس است میتوانید در ادامه تماشا کنید.

Xperia-Z3-Tablet-Compact-Infographic

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    اخیرا گوشی Z2 خریدم بعد فروشنده بهم گفت مموری کلاس 10 بذار رو گوشی و مموری دیگه نذار که cpu گوشیت داغ میکنه! میخواستم بدونم درسته؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    str گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۵

    نه.ولی تو که z2داری حیفه مموری کلاس 10 روش نباشه

    پاسخ

    man گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۳۱

    فروشنده دیده ساده ای خواسته با این حرف ها تو را وادار به خرید مموری کارت از خودش بکنه.. البته که بهتره از مموری کلاس بالا در اکسپریا Z2 استفاده کنی ثانیاً گرمای گوشی اکسپریا Z2 الان با آخرین اپدیت یا کمتر از سایر پرچمداران بازار هست و یا با آنها مساوی هست

    پاسخ

  2. واقعا بنظرتون زد2 سنگین نیست. من با زد مقایسه کردم.زد بهتر بود.ولی t2با اون ابعاد خیلی سبکتره نسبت به زد. جالبه واقعا.

    پاسخ

    man گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۸

    دوست عزیز شما جنس بدنه اکسپریا زد و t2 اولترا را با اکسپریا Z2 مقایسه کن و بعد ببین که چرا Z2 از اکسپریا زد و T2 اولترا سنگین تره!!! واقعاً آدم بعضی وقتها از نظرات بعضی از دوستان شگفت زده می شود… اولاً که وزن و ضخامت اکسپریا Z2 می
    نسبت به زدوان خیلی کمتر شده است و دوما گوشی فلزی یک مقدار جزیی سنگین تر از گوشی تمام پلاستیکی هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here