باید چه انتظاراتی از سونی برایِ نمایشگاه E3 2017 داشته باشیم؟ [قسمت دوم]

2
۴,۴۷۶

سونی قهرمان حال حاضر حاکم بر کنسول ها است، اما آیا می تواند در E3 امسال در صدر باقی بماند؟ هیچ شاهد بی طرفی این را قبول نخواهد کرد که سونی در حال حاضر در صدر بازار کنسول ها نیست. اولین شرکتی که بازی ها را با کیفیت 4K ارائه کرده، همچنین پیشتاز بازار با واقعیت مجازی بر پایه کنسول و انواع کنسول PS4، همه ی ما میدانیم که این مایکروسافت است که باید در این نمایشگاه E3 با Xbox Keynote خود تاثیر گذار باشد، نه سونی.

اما در واقع مسئله همین است، اینطور نیست؟ شما نمیتوانید وقتی دست روی دست می گذارید برترین باشید. با وجود انتشار اخیر بازی Farpoint، سونی در انتشار بازی و محتوا برای PSVR بسیار کند عمل کرده است، و با این که Boost Mode به PS4 Pro آمده است (حالتی که به بازی های PS4 این امکان را می دهد تا از کنسول PS4 Pro بهره مند شوند)، اگر Horizon Zero Dawn را به حساب نیاوریم، مشخص نیست که اگر قصد خرید یک تلوزیون 4K را داشته باشیم، چه محتوایی برایش دریافت خواهیم کرد.

پس، سونی امسال چه کار هایی خواهد کرد؟ نگران نباشید، ما شما را با خبر خواهیم کرد. در این مقاله سعی داریم به بررسی عواملی که ممکن است باعث نجات سونی در برابر مایکروسافت به کمکش بیایند اشاره ای داشته باشیم تا ببینیم آیا واقعاً سونی پیروز واقعی نمایشگاه E3 2017 خواهد بود یا خیر. در ادامه با قسمت دوم این مقاله جذاب با ما همراه باشید…

 

هیچ اشاره ای به بازسازی Final Fantasy VII یا Shenmue نخواهد شد

وقتی به طور رسمی بازسازی Final Fantasy VII اعلام شد، بسیاری تعجب کردند. اکثر افراد فکر می کردند که بسیار دیر شده است، و این اتفاق نخواهد افتاد، اما همه ی ما آنجا بودیم، وقتی که سونی و Square Enix اعلام کردند که این بازسازی واقعی است.

با این حال انتظار نداشته باشید که این بازسازی، یا Shenmue 3 را در E3 امسال ببینید. هر دو پروژه در مراحل اولیه ساخت هستند و به نظر نمی رسد سونی چیز قابل توجهی برای به نمایش گذاشتن در E3 داشته باشد. متاسفیم که شما را نا امید می کنیم، اما صبر برای این دو ادامه خواهد داشت، اما نکته خوبش اینجا است که این دو در حال اتفاق افتادن هستند.

 

بازی های شخص ثالث بر روی استیج سونی

ما انتظار انتشار بازی های بسیاری را در E3 امسال داریم، و مثل همیشه، بازی سازان شخص ثالث بسیاری روی استیج سونی حاظر می شوند تا محتوا های ویژه ای را که در ابتدا فقط بر روی PlayStation خواهند بود را معرفی کنند.

Ubisoft همیشه رابطه ای با سونی داشته است، بنابراین ما در این فکر هستیم که Assassin’s Creed جدید یا Far Cry 5 محتوای ویژه ای برای PS4 خواهند داشت. Activision به احتمال زیاد Call of Duty را در ابتدا فقط ویژه PS4 منتشر خواهد کرد، همینطور نیز Destiny 2.

 

PSVR، و بسیاری از آن

افرادی که در سونی هستند باهوش اند. آن ها خوب میدانند که نیاز به پشتیبانی قوی از کیت گران قیمت واقعیت مجازی خود دارند، و E3 بهترین زمان برای آن است. بسیار ساده است، اگر سونی به طرفداران دلیلی برای هیجان داشتن در مورد آینده PSVR ندهد، مردم از PSVR فاصله گرفته، فکر می کنند یک PlayStation Vita دیگر است.

منتظر یک بخش از کنفرانس خبری مخصوص به نمایش گذاشتن بازی های جدید از تولید کنندگان داخلی و خارجی سونی، به همراه یک نوار اعلان با نوشته “تمام محتوای فوق العاده PSVR که در سال جاری منتشر خواهند شد” باشید. و یک چیز دیگر، سونی به احتمال بسیار زیاد بازی GT Sport را برای هدست واقعیت مجازی اش منتشر خواهد کرد.

 

چیزی مربوط به Bloodborne

این مورد بیشتر یک امید است تا یک حدس. سونی و Formsoftware برای مدتی با هم همکاری داشتند، مانند بازی اصلی Souls-like، Demon’s Souls یک بازی مخصوص PS3 بود. به عنوان بهترین بازی در این سری، Bloodborne استحقاق یک ادامه را دارد.

اعلام یک داستان در ادامه Bloodborne غیرممکن نیست، اما این چیزی است که ممکن است توسط سونی ساخته شود، درست همانطور که Bandai Namco در حال ساخت یک بازی در سبک “Souls” در بازی Code Vein است، در حالی که هیچ ارتباطی با Fromsoftware ندارد. شاید یک نسخه بهبود یافته از بازی مخصوص PS4 Pro منتشر شود، یا حتی یک patch با متن “چیز های بیشتری در راه است“، اما E3 زمان درستی برای اخبار Bloodborne است.

 

قطعا هیچ حرفی از Red Dead Redemption 2 نخواهد بود

این شایعه ای است که هر سال جریان دارد، Rockstar در استیج سونی ظاهر می شود، اما بازی هایش را در استیج کس دیگری به نمایش می گذارد. اما بیایید واقع نگر باشیم: این مورد اتفاق نخواهد افتاد. مثل این است که Valve به استیج سونی بیاید و Half-Life 3 را به عنوان یک بازی مخصوص PSVR معرفی کند، به این خاطر که مانند Valve، Rockstar نیازی به یک شریک برای معرفی بازی هایش ندارد.

بازی Red Dead Redemption 2 فوق العاده خواهد بود، ما از این مطمئنیم، اما این بازی روی استیج کس دیگری معرفی نخواهد شد، چون Rockstar، مثل همیشه، تمام افتخار را برای خودش می خواهد، و عادلانه هم هست.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here