باید چه انتظاراتی از سونی برایِ نمایشگاه E3 2017 داشته باشیم؟ [قسمت اول]

4
۵,۵۳۵

سونی قهرمان حال حاضر حاکم بر کنسول ها است، اما آیا می تواند در E3 امسال در صدر باقی بماند؟ هیچ شاهد بی طرفی این را قبول نخواهد کرد که سونی در حال حاضر در صدر بازار کنسول ها نیست. اولین شرکتی که بازی ها را با کیفیت 4K ارائه کرده، همچنین پیشتاز بازار با واقعیت مجازی بر پایه کنسول و انواع کنسول PS4، همه ی ما میدانیم که این مایکروسافت است که باید در این نمایشگاه E3 با Xbox Keynote خود تاثیر گذار باشد، نه سونی.

اما در واقع مسئله همین است، اینطور نیست؟ شما نمیتوانید وقتی دست روی دست می گذارید برترین باشید. با وجود انتشار اخیر بازی Farpoint، سونی در انتشار بازی و محتوا برای PSVR بسیار کند عمل کرده است، و با این که Boost Mode به PS4 Pro آمده است (حالتی که به بازی های PS4 این امکان را می دهد تا از کنسول PS4 Pro بهره مند شوند)، اگر Horizon Zero Dawn را به حساب نیاوریم، مشخص نیست که اگر قصد خرید یک تلوزیون 4K را داشته باشیم، چه محتوایی برایش دریافت خواهیم کرد.

پس، سونی امسال چه کار هایی خواهد کرد؟ نگران نباشید، ما شما را با خبر خواهیم کرد. در این مقاله سعی داریم به بررسی عواملی که ممکن است باعث نجات سونی در برابر مایکروسافت به کمکش بیایند اشاره ای داشته باشیم تا ببینیم آیا واقعاً سونی پیروز واقعی نمایشگاه E3 2017 خواهد بود یا خیر. در ادامه با قسمت اول این مقاله جذاب با ما همراه باشید…

 

افزایش نوستالژی

با انتشار های اخیر بازی های LocoRoco Remsatered و Parappa the Rapper، و با بازی Patapon در راه انتشار، کاملا مشخص است که که سونی به علاقه ما برای نوستالژی توجه خاصی دارد. انتظار انتشار چیزی، مثلا یک بازی، در یکی (یا همه ی) از این سری ها را داشته باشید. ما همچنین انتظار معرفی یک PlayStation All Stars Battle Royale جدید را نیز داریم.

این موضوع یک نقطه تمرکز اصلی نخواهد بود، با این حال تمام نوستالژی را به هم مرتبط خواهد کرد، و بازی Super Smash Bros هم در حال حاضر بسیار پرطرفدار است. در حالی که اکثر بازی های قدیمی بازسازی شده اند، ما از بازسازی بازی های بیشتر توسط اشخاص ثالث متعجب نخواهیم شد، درست مثل بازی هایی که ما از Double Fine در سال های اخیر دریافت کردیم. در قسمتی دیگر نیز ما شاهد بازسازی بازی Crash Bandicoot خواهیم بود.گ

 

The Last of Us: Part II

بر خلاف قرارداد نام گذاری زشتش، میتوان شرط بست که سونی در معرفی ادامه بازی The Last Of Us شرکت ناتی داگ که یکی از بهترین بازی های PS3 بود، خودنمایی بسیاری خواهد کرد. ما اطمینان داریم که شما در نقش Ellie بازی خواهید کرد. شما می توانید انتظار مشاهده گیم پلی، و شاید حتی بعضی جزئیات مولتی پلیر (مولتی پلیر The Last of Us به طرز شگفت آوری خوب بود، پس می توان اطمینان داشت که این بار هم باز می گردد) را داشته باشید، اما تاریخ انتشار، به نظر می رسد که در بهترین حالت در سال 2018 باشد، مخصوصا با یک بازی Uncharted که در صف انتشار قرار دارد.

 

جزئیات و تاریخ انتشار God of War و Days Gone

همانند The Last of Us، سونی با بازی God of War خودی نشان خواهد داد و فریم ریت اجرای بازی بر روی PS4 Pro را به رخ همگان خواهد کشید. اما ما روی این حساب کرده ایم که تاریخ انتشاری دریافت خواهیم کرد، و آن در مدتی بعد در سال 2017 خواهد بود.

Days Gone، بازی اختصاصی اکشن بعدی سونی، که در آن موتور سوارانی، هیولاهایی از دنیای بعد از آخر الزمان را از پا در خواهند آورد، با این که سال قبل بسیار تاثیر گذار به نظر می رسید، به احتمال زیاد در سال 2018 منتشر می شود، اما ما فکر می کنیم که سونی یک تاریخ در اوایل سال 2018 مشخص می کند، حتی ممکن است آن را یک ماه پس از آغاز سال 2018 معرفی کند.

 

Kojima در صحنه

همه چیز در مورد بازی Death Stranding کمی ساکت شده است، اما سونی قصد دارد بهترین نویسنده صنعت بازی سازی، Hideo Kojima را به میان بیاورد. انتظار تاریخ انتشار نداشته باشید، اما در کمترین حالت انتظار یک فیلم دموی ضبط شده از گیم پلی بازی را داشته باشید. ما فکر می کنیم که این بازی راه زیادی برای طی کردن در جلو دارد، بنابر این درست است که بازی به نمایش گذاشته می شود، سونی در مورد زمان انتشار بازی چیزی نخواهد گفت.

فقط داشتن Kojima بر روی صحنه برای سونی دستاورد بزرگی است. سونی افتخار میکند که او بر روی یک بازی PS4 کار می کند، آن هم به صورت اختصاصی، و این موضوع قطعا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد و در آینده ورق را به نفع سونی برمیگرداند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. سلام بچه ها بببخشید اینجا میپرسم
    وقتی ک از صفحه اسکرین ویدیو میگیرم تا یک دقه بیشتر فیلم نمیگیره بعد خود ب خود استوپ میشه…اندرویدم شیش گوشیمم زد تری دوال
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here