با انتشار گزارش مالی فروش تلویزیون ها در 3 ماهه سوم 2016، وضعیت سونی مشخص شد.

11
۷,۴۴۹

sony-z-tv-hdr-4k-1280x854

ساعاتی پیش جدیدترین گزارش فروش تلویزیون ها در 3 ماهه سوم سال 2016 میلادی منتشر شد، که نشان از فروش حدود 57.15 میلیون تلویزیون در سال مالی جاری در دنیا دارد. این میزان رُشدی 14.4 درصدی نسبت به 3 ماهه قبل و رُشدی 5.8 درصدی نسبت به سال گذشته میلادی در چنین مقطع زمانی ای را نشان میدهد.

در این گزارش مالی، کمپانی کُره ای سامسونگ با 11.3 میلیون فروش اولین کمپانی حاضر در جدول فروش تلویزیون هایِ دنیاست. در جایگاه دوم کمپانی کُره ای دیگر و رقیب دیرینه سامسونگ یعنی کمپانی ال.جی با فروش 7.1 درصدی قرار دارد و در رتبه هایِ بعدی به ترتیب کمپانی هایِ TCL، هایسنس و سونی با فروش 3.7 میلیون، 3.5 میلیون و 3.1 میلیون قرار دارند.

کارشناسان پیش بینی میکنند این میزان تا 12.4 درصد دیگر نیز در سال مالی چهارم سال 2016 ارتقا خواهد یافت و میزان کُل تلویزیون هایِ فروخته شده در سال مالی 2016 میلادی را به رقم بسیار شگفت آور 64.3 میلیون میرساند. این موضوع بخاطر حضور کمپانی هایِ چینی نوپایی میباشد که به تازگی وارد بازار رقابت شده اند و از طرفی، این رُشد فروش بی سابقه در 3 ماهه پایانی سال 2016 بیشتر بخاطر تعطیلات کریسمس میباشد.

با توجه به اینکه سونی تلویزیون جدیدی را در نیمه اول سال 2016 میلادی معرفی و به بازارهایِ جهانی عرضه نکرده بود، توانست سهم 3.1 میلیون از تلویزیون هایِ فروخته شده در 3 ماهه سوم سال 2016 را به خود اختصاص دهد، که نشان از رُشد 17 درصدی فروش تلویزیون هایِ سونی نسبت به 3 ماهه قبل را دارد.

در مجموع باید عملکرد سونی را ستایش کرد و با توجه به اینکه این کمپانی ژاپنی به تازگی تلویزیون هایِ پرچمدار سری Z و تلویزیون هایِ ارزان قیمت 4K خود را در دنیا معرفی کرده و اَکنون کم کم در دسترس کاربران قرار میگیرد، باید انتظار بیشتر شدن سهم سونی در 3 ماهه آخر سال مالی 2016 میلادی را داشته باشیم. علی ایحال، گزارش مالی جدید سونی تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد و پیش بینی میشود خبرهایِ خوشحال کننده ای در این گزارش مالی وجود داشته باشد. برایِ دریافت آخرین اَخبار پیرامون این موضوع با سایت تخصصی اکسپریا همراه باشید…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. ما یه تلویزیون سونی داریم مال ۲۰ سال پیش هست تلویزیون ۱۴ اینج رنگی هم هست تو خونه مادربزگم گذاشتیم ازش استفاده میکنه از وقتی من که نوزده سالم هست یادم میاد تا حالا نه تعمیرگاه رفته نه مشکل داشته تازههههه رنگ ها رو هم خیلی زیبا نشون میده اگه رفتم خونشون یه عکس ازش میگیرم میفرستم برای سایت که به عنوان نوستالژی بزارن روی سایت خخخخ.
    هنوزم که هنوزه مادربزرگم داره ازش استفاده میکنه.
    به این میگن اقتدار سونی.

    پاسخ

  2. کیفیت سونی که کاملا شناخته شده است ! که برترینه ! و شکی هم درش نیست از تمام شرکت های تلویزیون سازی برتره چون اولین تلویزیون رنگه ساخت سونی بود ! و مشخص میشه چی نو اوری و تکنلوژی داره این غول ژاپنی ! ولی یکم tv ها قیمت بالا دارن که اونم قطعا تکنلوژی های اختصاصی مانند xrealty و triluminos و…. هستند که شرکت های مثل سامسونگ و الجی و… فاقد چنین امکانات و نو اوری ها و تکنلوژی ها هستند !

    پاسخ

  3. خدایی تلویزیون های سونی عالین خودمون تو خونمون LG داریم اما دوتا از دوستام یکیشون سامسونگ دارن و یکیم سونی دارم خدایی میگم واقعا کیفیت سونی خیلی بهتر از الجی ما بود خیلی رنگ هارو شاداب تر نشون میداد و کنتراست خیلی خوبی داشت و رنگ ها خیلی زیبا بودن داخلش اما تلویزیون ما انگار یه حاله خاکستری داره ماته یه جوریه با اینکه قیمت دوتا تلویزیون هم تقریبا یکیه برا هر دومون حدودا دو میلیون و نیم شده البته سامسونگه هم خوب بود و میتونم بگم یه کم از الجی ما بهتر بود ولی حیف کاش سونی خریده بودیم

    پاسخ

  4. از نظر کیفیت که رودست سونی نداشتیم و نداریم. دلیل گرون تر بودن تلویزیون های سونی هم کیفیت ساخت بالاشونه. هیچ گرونی بی حکمت نیست، هیچ ارزونی بی علت. کل کارتونه های تلویزیون سازی دنیا جمع بشن یه تلویزیون مثلz9dنمیتونن بسازن

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۰

    معزز جان
    دست بالاي دست زياد هست
    اين مطالب نه براي من نه براي شما يا هر كس ديگه مهم نيست چون قيمت اين tv كه ميبيني اندازه قيمت يه ماشين اب ميخوره
    حالا هي بگو z9d خخخخخخ
    والا با اين نوناشون

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۸

    کیفیت اجناس رو با قیمت نمیسنجن دوست گرامی.
    هزینه های اضافی زیادی ممکنه روی قیمت یک جنس تأثیر بگذاره و مثلا یک جنس بی کیفیت تر گرونتر از یک جنس با کیفیت تر فروش بره.
    به عنوان مثال:
    ۱- کرایه راه
    ۲- دستمزد
    ۳- سود
    و ….
    من در حیطه کاری خودم که تولیدات بتنی هست دیدم این چیزارو.مثلا بعضی رنگهای موزاییک گرونتر کیفیت به مراتب پایینتر از رنگهای ارزونتر داره مثلا اگر ریزبین بشیم میبینم همون جنس گرون یه عالمه کرایه خورده تا رسیده یا کلی هزینه های اضافی دیگه داشته که قیمتش اینطور گرون در اومده. ولی در عوض همون ارزونه میبینی کیفیت خیلی بهتر ولی بدون هیچ هزینه ی اضافی داره. (البته من کاری به سونی ندارم و صرفا مثال زدم).
    در مورد TV های سونی باید بگم که واقعا جای هیچ حرفی باقی نمیزاره. کیفیت سونی برای همگان شناخته شدست.

    پاسخ

  5. قیمت lcd های سونی خیلی گرونتر از بقیه است. باید قیمت ها رو رقابتی بده.

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۱

    قيمت TV هاي سوني واقعا بالاست
    هر كسي توان خريدش نداره
    دليل فروش زياد tv ال جي و سام بخاطر قيمت پايينشون هست تو ايران LG زياد فروش داره

    پاسخ

    senator67 گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۰۵

    اره واقعا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here