با سیاست مدیرعامل جدید: سونی تولید گوشی های هوشمند خود را کاهش خواهد داد.

13
۷,۵۶۹

sony.logo
این روزها حال و هوای شرکت های با سابقه سازنده تلفن همراه اصلا رو به راه نیست. در هفته گذشته کمپانی سامسونگ خبرهای نا امید کننده ای را برای هوادارانش منتشر کرد. این که فروش گلکسی S5 به میزان 40% کمتر از آن چیزی بود که پیش بینی میکردند و یا اینکه قصد دارند تا تولید گوشی های هوشمند خود را در سال آینده 25 تا 30 درصد کمتر از سال جاری کنند.

پس از سامسونگ حالا سونی نیز از تغییر سیاست خود در قبال گوشی های هوشمند اکسپریا خبر داد. بر این اساس سونی قصد دارد در سال آینده تولید گوشی های هوشمند خود را نسبت به مقطع فعلی کاهش دهد.

مدیر جدید بخش موبایل شرکت سونی میگوید: ما به فکر افزایش سهم خود در بازار های جهانی نیستیم و تنها هدف ما کسب سود بیشتر است.

سونی موبایل همانطور که از قبل نیز پیش بینی میشد قصد دارد تا تمرکز خود را بیشتر بر روی اسمارت فون های رده بالای خود قرار دهد. سونی قصد دارد تا در سه سال آینده میزان تولید گوشی های هوشمند خود را تا 30% کاهش دهد اما کاهشی که با برنامه ریزی و سود بیشتر همراه است. بر این اساس سونی با تمرکز بیشتر بر روی گوشی های رده بالای خود امیدوار است بتواند تا 70% سود بیشتری از فروش گوشی های هوشمند خود به دست آورد. ضمن اینکه سونی همچنان به بخش سنسور های دوربین ایمان دارد و در این بخش همچنان در حال سود دهی و افزایش میزان فروش است.

تغییر سیاست های سونی توسط مدیر جدید این شرکت نوید آینده ای روشن را برای سونی موبایل میدهد. آینده ای که گذشته طلایی سونی را یک بار دیگر به این شرکت ژاپنی بر میگرداند. نظر شما در این باره چیست ؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. صلاح کار خیش خسروان دانند. من چندین ساله دارم همینو میگم. میگم سونی با این اسمش که از اپل هم بزرگتره فقط باید رده بالا معرفی کنه اونم سالی 3 مدل. یک اسمارت فون، یک کامپکت و یک فبلت، والسلام. اپل داره اینکارو میکنه که محبوب شد دیگه.

    پاسخ

  2. خدایی خیلی حیفه شرکتهای با کیفیت و با سابقه ای مثل سونی کاهش تولید داشته باشن !این برمیگرده به فروش وتبلیغات شرکتهای چینی مثل هواوی – وان پلاس و امثالش اصلا خبر خوبی نیست چون از گوشی های چینی اصلا خوشم نمیاد
    سونی واقعا با کیفیته به امید روزای بهتر واسه سونی

    پاسخ

  3. فقط سری z پادشاه همه گوشی ها هست.
    با ظرری که سامسونگ به خودش زد
    بقیه کمپانی ها اعم از سونی میتونن
    سود دهی خوبی کنن. 😀

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۵

    نه اینکه که ماشالا سونی هر روز داره سود میکنه
    اخه سونی هر وقت تونست از قسمت others بیاد بیرون اونوقت حرف از سوددهی بزن این سونی که هر روز خبر میاد داره ضرر میزنه

    پاسخ

    sony گفته:
    ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۱

    حاجی گرفتی چی گفتم؟؟؟
    گفتم سونی میتونه سوددهی خوبی کنه
    نه این که الان داره اون رو انجام میده.

    الان سامسونگ هم افت فروش داشته دلیل نمیشه که.
    در ضمن سونی فقط در حوزه ی موبایل یه کم وضعش
    خوب نیست وگرنه در بقیه قسمت ها هر شرکتی رو از
    لحاظ مالی قورت میده.

    پاسخ

  4. امیدوارم که دیگه سونی هرشش ماه یکبار یه گوشی معرفی معرفی نکنه وسالی یک گوشی معرفی بشه.خدایش خیلی ضدحاله.هرکی موافقه لایک کنه!!!

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۶

    سونی مجبور به این کار شده چون بازار موبایل در بیشتر نقاط دنیا در انحصار اپل و سامسونگ هست و فعلا این سیاست هر 6 ماه یک پرچمدار درسته به چند دلیل اول این که قیمت دستگاه های قدیمی زود تر افت میکنه و افراد بیشتری میتونن یکی از دستگاه های سری Z رو داشته باشند دوم این که در همه طول سال بهترین گوشی بازار رو خواهد داشت سوم این که معمولا کسی که یکی از موبایل های پرچمدار سونی رو بخره دیگه سراغ برند های دیگه نمیره و در آینده هم موبایل سونی خواهد خرید پس هدف سونی از عرضه یک پرچمدار جدید این نیست که افرادی که 6 ماه پیش یک موبایل سونی خریدن اونو کنار بذارن و مدل جدید رو بخرن ،یکی از نشانه های این حرفم دادن قابلیت های نرم افزاری سری Z3 به Z2 بود، بلکه هدفش اینه که سایر افرادی که موبایل های برند های دیگه رو دارن رو جذب کنه.

    پاسخ

  5. میشه چی یه روش اورکلاک بیلد 283 نزاشت

    پاسخ

    حاجی (یاورتقرل سابق) گفته:
    ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۰

    یک سخن از آقای مادرشوهر….
    چقدر می گیری نظر ندی هان ن ن ؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here