با مشخص شدن قیمت، اکسپریا XA1 از هفته آینده به صورت رسمی در جهان عرضه میشود.

10
۷,۳۵۳

سونی موبایل تایوان این روزها حسابی مشغول معرفی گوشی هایِ جدید سونی و عرضه این گوشی ها میباشد. در ادامه روند معرفی و پیش فروش گوشی اکسپریا XZs، سونی موبایل ویتنام از تاریخ عرضه و قیمت نهایی و رسمی گوشی بدون حاشیه و بسیار زیبا و قدرتمند اکسپریا XA1 پرده برداشت، تا بدانیم دقیقاً چه زمانی با این گوشی هوشمند دیدار خواهیم کرد.

سونی موبایل ویتنام برایِ گوشی خوش هیکل اکسپریا XA1 قیمتی معادل 6.490.000 دونگ ویتنام ( چیزی حدود 285 دلار آمریکا ) در نظر گرفته است. گفته میشود این گوشی هوشمند از دو روز دیگر در بازار ویتنام عرضه خواهد شد و عرضه جهانی این گوشی هوشمند نیز از هفته آینده به صورت یکپارچه آغاز خواهد شد.

سونی نسل جدید گوشی میانرده خود را بسیار قدرتمند ساخته است. اکسپریا XA1 مشخصاتی شبیه به پرچمداران بازار دارد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD، چیپست قدرتمند Helio P20 مدیاتک، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2.300 میلی آمپر/ساعتی بهره میبرد.

این گوشی هوشمند در کنار مشخصات شبه پرچمداری خود، از یک دوربین بسیار عالی 23 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برایِ شکار عکس هایِ سلفی بهره میبرد، که ارزش خرید آنرا دو چندان میکند. سونی موبایل ایران هنوز اظهار نظری درباره تاریخ ورود و عرضه این گوشی هوشمند به میان نیاورده است، اما انتظار میرود این گوشی هوشمند پس از عرضه جهانی به صورت رسمی در ایران نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

10 دیدگاه ها

  1. این آقا با گذاشتن اسم کاربری سونی و متعاقباً حمایت از محصولات اشغال کره ای و چینی یعنی میخاد به مردم بگه طرفدار مثلا سونی بوده یا هست و الان پشیمان شده و از اشغال تعریف میکنه!!!! نه داداش این تاکتیک ها دیگه قدیمی شده دنبال تاکتیک ها و شیوه های جدیدی برای تبلیغ گوشی های به درد نخور چینی و کره ای بگردید استفاده از نام های سونی ولی در اصل طرفدار سامسوخ بودن دیگه نقشه کثیفی است که برای همه رو شده!!!!!

    پاسخ

  2. این گوشی ارزش خرید نداره
    واقعا مسخره است مدل دوسیم کارتش که قرار وارد ایران بشه مودمش CAT 4 هست
    نسخه تک سیمش مودمش (CAT 6( 2CA هست
    که از نسل + ۴G پشتیبانی میکنه
    سونی نباید تو نسخه ها دوسیم و تک سیم در مودم تعبیض قائل بشه
    سنسور اثر انگشت هم که نداره…
    جنس بدنه اش هم کاملا پلاستیکی هست

    پاسخ

  3. خداییش مشخصاتش از s8شاختره

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۵

    مشخصات حالا هيچی، اسم SONY میارزه به تمام هیکلش.

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۹

    دقیقا

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۵۵

    منطقتون تو حلق سامسونگ خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here