با پرچمدار جدید سونی آشنا شوید : اکسپریا +Z3 ، آخرین شاهکار سونی !

80
۱۵,۱۰۸

01_Xperia_Z3_+_Copper_Group1

همانطور که اطلاع دارید، ساعاتی پیش سونی موبایل طی خبری رسماً از پرچمدار جدید خود، گوشی اکسپریا +Z3 پرده برداشت . این گوشی که پیش از این تنها برای کشور ژاپن و با نام اکسپریا Z4 معرفی شده بود، ادامه دهنده راه گوشی محبوب و پر فروش اکسپریا Z3 است. همانند گوشی اکسپریا Z3، آخرین پـرچمــدار سـونــی دارایِ 2 نسخه تک سیــم کــارت ( با اسم رمز E6553 )، و دو سیم کارت ( با اسم رمز E6533 ) میباشد.

اما همانطور که اشاره شد، اکسپریا +Z3 دقیقاً همان گوشی هوشندی است که چندی پیش برای کشور ژاپن با نام اکسپریا Z4 معرفی شد؛ از طراحی گرفته تا مشخصات سخت افزاری. پرچمدار جدید سونی دارایِ قطری برابر با 6.9 میلی متر ( در برابر قطر 7.3 میلی متری گوشی Z3 ) است و وزنی معادل 144 گرم ( در برابر وزن 152 گرمی گوشی Z3 ) دارد؛ که نسبت به نسل قبل یک پیشرفت بزرگ در کارنامه سونی محسوب میشود.

همچنین بسیار مسرور هستیم که این خبر را به طرفداران محصولات سونی بدهیم که حافظه داخلی نسخه جهانی پرچمدار جدید سونی نیز 32 گیگابایت است ( 21.9 گیگابایت آن قابل استفاده میباشد)، که به نظر میرسد استانداردی در روند تولید پرچمداران آتی این شرکت محسوب میشود. در ادامه بد نیست با هم مروری بر مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید سونی داشته باشیم.

گوشی اکسپریا +Z3 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزلوشن 1080p ( یا 1080×1920 )، چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 810 کمپانی کوآلکام، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسل Exmor RS و دوربین ثانویه 5.1 مگاپیکسل Exmor R با زاویه دید وسیع 25 میلی متری بهره میبرد. سنسور به کار رفته در دوربین اصلی این دستگاه، همان سنسور بزرگ 1/2.3 اینچی است که پیشتر از این در گوشی اکسپریا Z3 به کار رفته بود و از همان میزان حساسیت ایزو ( 12.800 ) و گشادی دریچه لنز ( F2.0 ) بهره میبرد.

همچنین مانند نسل قبل، پرچمدار جدید سونی مجهز به آخرین فناوری مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ( IP65/68 ) میباشد، اما فرق اساسی نسل جدید پرچمدار سونی نسبت به نسل هایِ قبل این است که پورت USB دیگر پوشیده نیست و لازم نیست نگران شُل شدن یا اُفتادن درپوش پورت USB باشید.

همچنین سونی موبایل اذعان کرده است که پرچمدار جدید این کمپانی حدأقل 2 روز کامل با یک بار شارژ دوام خواهد آورد. این در حالی است که سونی بخاطر کم کردن قُطر و وزن دستگاه حجم باتری را از 3.100 میلی آمپر/ساعت ( در گوشی اکسپریا Z3 ) به 2.930 میلی آمپر/ساعت کاهش داده است.

در پایان نیز لازم به ذکر است که پرچمدار جدید سونی در چهار رنگ سفیــد، مشـکی، مِسـی و آبی روشن ( فیروزه ای ) و در مــاه ژوئــن ( ماه آینده میلادی ) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

 

Xperia-Blog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

80 دیدگاه ها

  1. فقط سونی!!! ، از زمان گوشی های سونی اریکسون دارم تا الان که گوشیم اکسپریا z محبوب ترین مدل خانواده هایِ گوشی هایِ هوشمند تاریخ سونی هست. شاید بیش از دویست اپ روش نصب و حذف کردم ، دو ساله دارمش عالی عالی ست. نه هنگ کرده نه کند شده سه بار هم از توی سنتر آپدیت خودش آپدیت کردم الان ۴٫۴٫۴ هستش . خداس.
    راستی گفتم فقط سونی
    من وسایل سونی زیر رو دارم و در زندگیم دارم ازش استفاده میکنم : تلویزیون- پخش اتومبیل- واکمن قدیمی نوار کاست- ام پی ۳ پلیر- رادیو ۱۲ موج دیجیتال- دوربین عکاسی سونی نکس ۵ – رادیو ساعت دیجیتال رومیزی- لپ تاپ سونی و کلا عشق سونی…..سونی بهترین است. هر شب تو وایبر با دوستان کل کل سونی با آیفون دست و پا بسته و سامسونگ دمپایی ابری داریم!!!..منتظرم اکسپریا +Z3 بیاد و اگه صفحه اش شش اینچ باشه بخرم

    پاسخ

  2. سلام دوستان ارزش داره z1 با zUltra تعویض کنم ؟ هر دوتا مدل 4G
    لطفآ زود ج بدین ۲تا هم تمیزن

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۲

    صفحه نمایش بهتر و طراحی نازک تر Z Ultra در مقابل دوربین بهتر و اندازه مناسب تر Z1، البته من تا حالا Z1 نداشتم ولی Z Ultra داشتم که احتمالاً باتری Z Ultra بهتره!
    تصمیم گیری سخته، باید ببینید کدوم موارد واسه شما مهم تره.

    پاسخ

  3. دوستان سریعا جواب بدید رام هنگ کنگ رو دان کردم ۶۶۰۳ بعدش با فلش تولز مشکل دارم راهنمایی کنید
    اینم نوشته هاش درست پیش رفتم یا نه؟؟

    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۰ – INFO – Changes have been found. Doing a hard reset (removing user modifications).
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۰ – INFO – Pulling changes from github.
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۲ – INFO – Devices sync finished.
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۲ – INFO – Device connected with USB debugging on
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۲ – ERROR – Cannot identify your device.
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۳۲ – INFO – Selecting from user input
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۵۹ – INFO – Connected device : C660X
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۵۹ – INFO – Installed version of busybox : BusyBox v1.21.1-kk bionic (2014-01-08 14:23 +0800) multi-call binary.
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۵۹ – INFO – Android version : 4.4.2 / kernel version : 3.10.30-android-x86-hd+ / Build number : KOT49H
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۵۹ – INFO – Checking root access
    ۲۶/۰۵۵/۲۰۱۵ ۰۸:۵۵:۵۹ – INFO – Root access denied

    پاسخ

    majid گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۶

    xperia z دارم درسته یا نه موقعی که میگه ولوم پایین نگه دارین چند ثانیه باید نگه داشت؟

    پاسخ

  4. یعنی چی آخه ؟!
    این همون نسخه ژاپنی هستش 😐
    با اینکه خودم طرفدار متعصب سونی هستم ولی باید بگم سونی گند زد به همه چی 😐
    حداقل می تونست رم رو 4 کنه و صفحه نمایش رو QHD کنه.
    خوب تو همون ژاپن نسخه جهانی رو معرفی میکرد این همه منتظر شدیم آخرش هیچی 😐

    پاسخ

  5. فوق العاده زیباست و عالی
    بخصوص قطر و نبود در پوش usb
    ولی ای کاش امکانات بیشتری میزاشت روش
    یا لنز دوربین رو ارتقاع میداد
    یا حداقل عکس برداری حالت اتوماتیک رو 15 مگا پیکسلی میکرد

    پاسخ

  6. خوبه حداقل یکم قوی تر شده سخت افزارش متن خبرو دیدم گفتم حتما همون گوشیه که واسه ژاپن معرفی شده 🙂

    رزلوشن QHD چیزی بی مصرفی است توی صحفه نمایش های 6 اینچ به پایین
    همون 1080 هم بهتره هم سخت افزار رو درگیر نمیکنه

    پاسخ

  7. خوبه که اسمش زد3+ هست تازه تو باطری هم نسبت به پرچمدار قبل ضعف داره

    پاسخ

    ya30n گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۲

    اتفاقا قوت داره هیچ کمپانی نمیتونه ظرفیت باتری رو کمتر کنه و بازدهیشو بیشتر ولی سونی این کار رو کرده با این که سخت افزار قویتری استفاده کرده قاعدتا باید مصرف باتری بالا بره ولی نرفته اینجوری روی شارژ سریع هم کم میکنه ایول داره سونی

    پاسخ

  8. عالی بسیار زیبا اما نااميد کننده بخاطر اینکه زمان معرفی این باید همزمان با گلگسی اس 6 و آیفون 6 بود نه حالا جای تاسف داره این همه انتظار بعدش این گوشی که هیچ چیز خاصی نسبت به دیگران نداره منظور من سخت افزار بالا نیست منظور سنسور اثر انگشت سنسور چشمی سنسور ضربان قلب لرزشگیر اپتیکال سنسور دوربین جدید و حافظه محدود 21 گیگ…
    خیلی ها الان میگن سنسور فلان بدرد نمیخوره کارایی نداره… داداش من زد آب بودن هم کارایی نداره تا وقتی که نزدیک آب نشی پس این سنسور ها هم زمان خودشان کارایی دارن
    واقعا ناراحت شدم این همه انتظار اخرش هیچی

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۵

    همزمان با آیفون ۶ که Z3 معرفی شده 😀
    بالاخره هر کسی یه معیاری برای خرید گوشی داره بعضیا تغییرات نسبت به نسل قبل براشون مهمه!!! چون میخوان از تغییرات استفاده کنند!!!؟ و چند تا قابلیت به درد نخور که حداکثر یه ماه میتونه آدم رو سرگرم کنه رو دوست دارن و موارد به درد بخور مثل عمر باتری و طراحی یکپارچه و… براشون مهم نیست که میرن سامسونگ میخرند.
    بعضیا هم تجربه کاربری خوب در هر شرایطی (عکاسی در شب، باتری با ماندگاری دو روز، قابلیت استفاده در هر شرایط محیطی و آب و هوایی با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) براشون مهمه و نمیخوان از فقط با دو سه تا قابلیت جدید چند روز اول خرید گوشی سرگرم باشند و میخوان تجربه کاربری نهایی لذت بخشی داشته باشند که سونی میخرند.

    پاسخ

  9. آفرین بر سونی
    ماه آینده این مدل میاد یعنی شهریور
    پرچمدار بعدی معرفی میشه؟

    پاسخ

    hamed9004 گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۶

    واسه IFA شهریور نیست..رفت واسه CES یا MWC

    چون الان معرفی کرده شهریور پرچمدارشو به این زودی معرفی نمیکنه.

    پاسخ

  10. زیاد تغییری نداشته

    تفاوت زد و زد وان خیلی بود زد وان و زد تو کمتر شد زد تو و زد تری که تفاوتاشون خیلی اندکه و اینم که فقط یه تعویض پردازنده بوده

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۰

    ولی ازش خوشم اومد

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۸

    با این شرایط فککنم گوشی بعدی دقیقا همین باشه فقط اسمش عوض شه!!

    پاسخ

    ArminAbdi گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۴

    حذف درپوش USB و حفظ بالاترین مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در بین اسمارت فون ها، نازکتر و سبکتر کردن گوشی و در عین حال حفظ micro SD card و حفظ طراحی یکپارچه (بدون بیرون زدن دوربین) و عمر دو روزه باتری.
    کدوم یکی از رقبای Z3plus رو میشه باهاش مقایسه کرد؟ :-/

    پاسخ

  11. تحلیل فنی وضعیت سامسونگ در طول 6 سال اخیر

    شرکت سامسونگ پس از طی فراز و نشیب های بسیار تا قبل از سال 2009 جز کمپانی های رده پایین بازار به لحاظ فروش و کیفیت ساخت محصولات به حساب می آمد و در مقابل ابر قدرت هایی همچون نوکیا، سونی اریکسون و اچ تی سی که بازار جهانی را به دست داشتند هیچ جایگاهی نداشت.
    در سال 2009 با افت شدید نوکیا و افت فروش کمپانی محبوب سونی اریکسون و همچنین ارائه ضعیف اچ تی سی در بازار موقعیت مناسبی پیش آمد تا سامسونگ با ارائه یک محصول متفاوت و پیشرفته با نام تجاری GT-S5233T Star در آگوست 2009 به بازار جهانی باز گردد و موقعیت مناسبی با فروش این سری برای خود دست و پا کند.
    در کنار این محصول که جز محدود گوشی های فول تاچ در سال 2009 بود سامسونگ از محصولات دیگری همچون GT-S3650 Corby نیز پرده برداشت که به علت استقبال زیاد در بازار فروش تاثیر به سزایی در سود دهی این کمپانی کره ای داشت.
    با فروش روز افزون این سری از گوشی های سامسونگ، در مارس 2010 سامسونگ با ارائه اولین اسمارتفون خود بر پایه اندروید اولین عضو از خانواده Galaxy را با نام تجاری GT-I9000 یا Galaxy S به بازار جهانی معرفی کرد.
    این اسمارتفون که جز اولین اسمارتفون های اندروید بیس جهان بود با سخت افزاری قدرتمند موفق شد فروشی غیر قابل توصیف را برای سامسونگ رقم بزند که موجب سود دهی عالی و هم چنین تثبیت این کمپانی کره ای در دنیا گردد.
    از نقاط ضعف این گوشی همانند باقی سری های تولید شده توسط سامسونگ میتوان به کیفیت ساخت بسیار پایین این محصول اشاره کرد که در مقابل امکانات ارائه شده در این محصول توسط خریداران قابل چشم پوشی بود و موجب فروش بسیار خوب این محصول شود.
    از جدی ترین رقیبان این اسمارتفون میتوان به Sony Ericsson Xperia X10 اشاره نمود که در مقابل کیفیت ساخت قابل توجهی که داشت از طراحی منحصر به فرد و امکانات خوبی نیز بهره میبرد اما به دلیل افت این غول سویدی ژاپنی نتوانست در مقابل پرچمدار سامسونگ عرض اندام کند و فروشی به مراتب پایین تر را تجربه کرد.
    درکنار Galaxy S که یک بالا رده و پرچمدار به حساب می آمد سامسونگ با سیاستی بسیار خوب میان رده های بسیار خوبی را همچون Galaxy Fit و Galaxy Gio را هم برای قشر متوسط جامعه روانه بازار کرد که همین موضوع باعث شد تا بتواند نبض بازار را به خوبی در دست گیرد.
    پس از گذشت چند ماه سامسونگ که از چم و خم بازار های تلفن همراه به خوبی آگاه بود دست به معرفی پرچمدار دوم کهکشانی خود با نام Galaxy SII زد که این پرچمدار هم توانست با فروش گسترده و عالی خود در مقابل پرچمدار قدرتمند سونی یعنی Xperia S همچنان سامسونگ را اولین فروشنده اسمارتفون های اندروید بیس جهان لقب دهد.
    اما آغاز افت فروش سامسونگ وکاهش محبوبیت این کمپانی همزمان با ارائه پرچمدار سوم از خانواده سوم کهکشانی ها شروع شد.
    سامسونگ GT-I9300 یا همان Galaxy SIII که در می 2012 معرفی شد، اولین پرچمدار کهکشانی سامسونگ بود که با استقبال بسیار کمی در بازار جهانی مواجه شد.
    سامسونگ که بسیار خود را بر بازار جهانی مسلط میدید تصمیم گرفت تا با ایجاد تغییراتی در پرچمدار بعدی خود دوباره به روز های اوج خود بازگردد.
    مارس 2013 نوبت به معرفی GT-I9500 یا Galaxy S4 رسید که از اهمیت ویژه ای برای این کمپانی کره ای برخوردار بود.
    سامسونگ S4 یک گوشی کامل با امکاناتی فوق العاده بود اما همچنان از ضعف طراحی و کیفیت ساخت بسیار پایین رنج میبرد.
    اما توانست با فروشی به مراتب بیشتر از S3 سامسونگ را به روزهای خوب امیدوار کند.
    سامسونگ Galaxy S5 اولین محصولی بود که سامسونگ برای رساندن خود به اوج از هیچ چیزی در آن دریغ نکرد و بدون در نظر گرفتن پتنت و نواوری کمپانی های دیگری همچون سونی، اپل و اچ تی سی سعی کرد با استفاده از قابلیت های سایر پرچمداران این کمپانی ها، امکاناتی همچون سنسور مادون قرمز، سنسور اثر انگشت و همچنین قابلیت ضدآب را در آن بگنجاند.
    اضافه شدن این امکانات، علیرغم میل باطنی سامسونگ نه تنها مشکل این کمپانی کره ای را حل نکرد بلکه موجب افت چندین برابری فروش این پرچمدار گردید و آن را به کم فروش ترین پرچمدار تاریخ سامسونگ در چند سال اخیر بدل کرد.
    از اصلی ترین دلایل این اتفاق میتوان به موارد زیادی منجمله ضعف و خطای شدید سنسور های استفاده شده، مشکلات، لگ و هنگ های غیر قابل تحمل سیستم عامل، عملکرد نا درست مقاومت گوشی در مقابل آب، کیفیت ساخت فوق العاده پایین و طراحی ضعیف و خسته کننده و… اشاره نمود.

    پروژه صفر
    فروش پایین سامسونگ و از دست دادن جایگاه خود در بازار های جهانی، این کمپانی با تجربه کره ای را بر آن داشت تا تدبیری بیاندیشد برای بازگشت دوباره به بازار های جهانی
    تدبیری برای رفع اصلی ترین اشکال خانواده کهکشانی که کیفیت ساخت و استفاده از بدنه پلاستیکی در آنها بود.
    پایان این تلاش و تقلای سامسونگ برای نجات از این منجلاب چیزی نبود جز ارائه یک پرچمدار تمام عیار از سوی این کمپانی کره ای با نام تجاری Galaxy S6 که در دو نسخه معمولی و اج وارد بازار جهانی شد.
    سامسونگ Galaxy S6 نه تنها از یک بدنه شیشه ای فلزی بهره میبرد بلکه میتوان آن را قوی ترین و بهترین پرچمدار خانواده کهکشانی سامسونگ تا به امروز دانست که دریای بی کرانی از امکانات است.
    اما کنار گذاشتن بدنه پلاستیکی برای سامسونگ تبعاتی نیز داشته است که از جمله آنها میتوان به حذف درگاه حافظه، قابلیت زد آب و بیرون زدن سنسور لنز گوشی اشاره نمود.
    اگرچه S6 یک اسمارتفون تمام فلزی شیشه ای از سوی سامسونگ است اما همچنان ضعف کیفیت ساخت در این گوشی به شدت حس میشود.

    تا به امروز حدود یک ماه از ورود انبوه این گوشی بازار های جهانی میگذرد اما همچنان این اسمارتفون نتوانسته به سطح فروش پیش بینی شده توسط مدیران ارشد این شرکت برسد و باز هم علیرغم تصورات پیش بینی شده تا به امروز میتوان این پرچمدار را نیز شکستی دیگر برای کمپانی کره ای سامسونگ دانست.
    چرا که بر خلاف استقبال خوب اولیه خریداران از این اسمارتفون، فروش آن روز به روز در کاهش است
    تا جایی که برخی از کارشناسان این اسمارتفون را ناکام ترین اسمارتفون تاریخ سامسونگ تا به امروز خوانده اند و معتقدند با وجود تلاش های زیاد کره ای ها در ساخت این اسمارتفون متفاوت و پیشرفته، همچنان سامسونگ سیر نزولی را در میزان فروش و محبوبیت را در بازار های جهانی طی میکند.
    عده ای نیز همچنان امید دارند که S6 میتواند سامسونگ را از این منجلاب بیرون بکشد که تا حدودی غیر قابل تصور است.
    با این حال، در حال حاظر سامسونگ را میتوان یک کمپانی در حال سقوط دانست که علیرغم تلاش های بسیار و پیشرفت های روز افزون دیگر جایگاهی در بازار های جهانی ندارد و روز به روز عرصه را بر خود تنگ تر میبیند.
    همچنین دیگر نای مقابله با رغیبان بزرگ خود منجمله سونی، اچ تی سی و شیایومی که روز به روز به محبوبیتشان در بازار های جهانی افزوده میشود ندارد.
    وضعیت سامسونگ در حال حاظر همانند شناگری است که در حال غرق شدن است و برای نجات خود دست به هر کاری میزند اما این تلاش و تقلا نهایتا به جایی ختم نمیشود.
    شاید بتوان گفت محبوبیت سامسونگ در بین مردم جهان کاملاً از بین رفته است و روز به روز نیز به تعداد این اشخاص اضافه میشود،
    شاید هم این مشکل حل شدنی باشد و سامسونگ باز چاره ای برای آن در سر داشته باشد که تا حدودی بعید به نظر میرسد!
    نظر شما چیست؟

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۱

    اگه خوندمش نظرمو حتما میگم 😉

    پاسخ

    MRT گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۶

    همه میدونن دامدونگ و اپ پرفروشترین….
    چی میگی واسه خوددت..
    درگیری الان مثلا چی گفتی؟

    پاسخ

    جیمز کامرون{پ.پ.شجاع سابق} گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۷

    بابا اختیار دارید شما صاحب نظرید نظر ما رو میخواهید چیکار…
    فقط یه چیزی… تو صفحه ی 984 از جلد 14 کتابتون ( ببخشید نظرتون) من متوجه ی منظورتان نشدم میشه یه بار دیگه بگید!!!

    پاسخ

    محمد A گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۷

    باور کنید نخوندمش اما گمون کنم درباره سامسونگ بود؟!!!

    پاسخ

    jalal.f گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۳۸

    چی؟سامسونگ نای رقابت با شیائومی و سونی را در فروش ندارد؟؟؟شوخی جالبی بود
    والا شما خیلی رو دارین
    همین دیروز بود امار فروش منتشر شد که رتبه اول مربوط به سامسونگ و دوم اپل بود اما سونی اصلا از رده فروش خارج شده بود.سونی طبق معمول در Others بود.
    یه جوری حرف میطنید ادم فکر میکنه فروش سونی هر روز در حال افزایشه!

    پاسخ

    amirarsalanxz گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۱

    با این که طرف داره سونی ام ولی انصافاً حرفات تخریبی بود حقیقت نداره
    شاید سامسونگ فروشش کم شده باشه ولی این z3+ مطمئن ام کمر سونیرو میشکنه!
    چیزی نداره که ادم به زد ۳ ترجیح بده
    حداقل من که صبر میکنم تا زد 4
    الان فقط باعث شده زد 3 قدیمی بشه همین
    حداقل اگه با اسم زد 4 معرفی میشد باز شاید جایه امید بود اما این اسم کاملا نشون میده که این گوشی همون زد 3 جدیده!

    پاسخ

  12. کاش یه حسگر اثر انگشت هم اضافه میکرد

    پاسخ

    ya30n گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۸

    شما هم گیر دادین به اثر انگشت بابا سونی لیاقتش بیشتر از اینه که بعد از همه ی کمپانی ها از این سنسور بی مصرف استفاده کنه
    سونی باید کاری کنه که همه ازش تقلید کنن نه این که خودش تقلید کنه

    پاسخ

    ehsan_total گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۳۱

    قرار دادن سنسور میشه تقلید؟؟؟؟
    چرا نمیخوایین ازین اعتقاد مسخره دست بر دارین؟؟؟؟
    درضمن، انقد میگین بی مصرف، شرط میبندم وقتی رو زد4 سنسور بزاره همین شما اولین نفری هستی که تعریف میکنی از سنسورش
    بی مصرف هم نیس، منکه خیلی دوس دارم اثر انگشت رو

    پاسخ

  13. اینو یادتون رفت بگید…
    دوربین جلو لرزشگیر اپتیکال داره….
    نیت نور صفحه نمایش افزایش پیدا کرده…
    صدای اسپیکر ها 40 درصد بیشتر شده…..
    و باتری تو45 دقیقه60 درصد شارژ میشه و برای یک روز کاری جوابگو هست

    پاسخ

  14. هرچی نگاهش میکنم بیشتر عاشقش میشم، با وجود رابط اندروید ۵ جدید سونی و اون واکمن زیبا محشره. فریم براق آدمو دق میده، نازک و مقاوم و شیک، قابل اعتماد ^____^

    پاسخ

  15. شاهکار
    از خنده ترکیدم
    این شاهکاره :))))
    دلتون خوشه

    پاسخ

    armin گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۱

    نخند افتابه،میترکی دیه نمیتونی اب نگه داری

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۵

    دونستن اینکه این گوشی شاهکاره یا نه به درک عمیق احتیاج داره.همه چیز که تو سنسور خلاصه نمیشه.نکنه اس 6 شاهکار بود؟

    پاسخ

    parsa گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۵

    معلومه که اس 6 شاهکار بود که فروش25 روزش بیشتر از فروش کل موبایل های پایین رده و میان رده و بالا رده سونی در سه ماه اخیر بود
    ضمنا اگه اس 6 همه ی سایت های تکنولوژی عنوان شاهکار رو بهش نمیدادن.
    شما بپایید بازار ژاپن رو نگه دارید بقیه مهم نیست آیفون ترکوند فروش سونی رو امسال

    پاسخ

    حامدol گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۵

    اخه گلابی
    اس ۶ توی یک ماه ۱۰ میلیون فروش داشته
    چی میگی تو‌.

    parsa گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۵۰

    اولا توهین نکن
    دوما مطلبی که دربارش اطلاع نداری حرف اشتباه نزن همه آمار ها هم همینو میگن که اس 6 تو 1ماه 10 میلیون فروخت حالا هی بیا بگو سونی
    بی فرهنگ

    LaDyQuEeN1 گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۱۶

    بی فرهنگ کسیه که نمی دونه جه حرفیه رو کجا و ب چ کسی بزنه.
    آقای نسبتا محترم… ب فرض شما سونی مثلا الکی یک چهارم سامسونگ پلاستیکی فروش داشته باشه.که چی،؟؟؟
    مگه همه فرق گیلاس و آلبالو رو میدونن؟؟؟؟
    همه دمپایی نیکتا دارن، اما همه آل استار اصل ندارن.

    میخوام بگم چیزای خاص واس آدم های خاصه
    هیچکسم جز خودشون خاص بودنش رو درک نمیکنه

    ما هم از شما آدم های معمولی انتظار درک خاص بودن سونی رو نداریم

    پیر شید با تبلیغات سامسونگ پُر فروشتون.

    amir one گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۰۰

    خب عزیز فروش هیچ ربطی به کیفیت محصول نداره!از نظر طراحی که خودتم خوب میدونی اس 6 افتضاح قرنه!مخصوصا از نمای پشت گوشی.دلیل فروشس اینه که زمانی که سونی خواب بود اپل و سامسونگ خوب خودشونو مطرح کردن و حتی خیلی از مردم دنیا فکر میکنن که فقط اپل و سامسونگ اسمارتفون میزنن و شاید نصف دارندگان سامسونگ تو جهان حتی نمیدونن سونی اسمارتفون میزنه!!!از بس این سامسونگ با تبلیغات وسیع و خریدن سایتهای معتبر برای تعریف و تمجید از گوشیاش از هر نظر و گذاشتن نمایندگی فعال و خدمات پس از فروش خودشو به همه شناسونده.کاری که سونی حتی یک صدمشم انجام نداده که البته قدرت و برنامه ریزی سامسونگ جای تحسین داره.همه اینها به کنار اگه بخواییم در مورد طراحی و ضد ابی و حس داشتن یه گوشی لوکس با سونی مقایسش کنیم باور کن سامسونگ پیش سونی فقط یه جوک خنده داره.اره کار دنیا همینه همه چیز روی تبلیغات قوی میچرخه و چ بسا شرکتایی که بخاطر بازاریابی و تبلیغات ضعیف حتی با داشتن محصولات بهتر از رده خارج شدن.دنیای اتومبیلم دقیقا همینطوره.ولی من مطمئنم که سونی هیچوقت پا پس نخواهد کشید و دوران اوجش خیییلی نزدیکه.

  16. من درگیره f2.3/1 ام
    لامصب لنز نیست که چشمه با این اعداد
    برای یه نسخه بهبد یافته خوبه
    ولی حتما باید تا شهریور یه پزچمدار درست بده با این نمیشه 7-8 ماه ادامه داد مثله زد 3

    پاسخ

  17. خدایی شاهکار نبود. همه بدون تعصب یکم نامید شدیم.جالبه سنسورش هنوز imx220هست در حالی که جی4 imx234داره

    پاسخ

    حشمت021 گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۱

    منم نامید شدم
    ولی سنسور z3
    Imx320
    و الجی سریه 200

    پاسخ

    علیرضا عسگری گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۵۵

    انصافا نا امید کننده بود.من با اینکه طرفدار پرو پا قرص سونی ام اما اعتراف میکنم گلکسی اس6 بهتره.خواهشا منفی ندین.

    پاسخ

  18. نمایندگی رسمی سونی توی ایران برای محصولات جدید به سایتایی مثل دیجیاتو بیانیه ارسال میکنه
    پس چرا واسه شما چیزی نمیفرسته؟
    محصولات جدید رو در اختیار این سایتا میذاره تا بررسی کنن چرا واسه شما چیزی نمیدن؟
    اینجوری که فقط شما این وسط نقش کپی کردن اخبار از سایتای دیگه رو دارید… خب این به چه دردی میخوره

    پاسخ

    یه اکسپریایی گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۷

    خب چرا کامنتمو تایید نمی کنید؟ جوابی ندارید؟
    منکه توهین نکردم فقط یه انتقاد بود که امیدوارم پیشرفت کنید, اول از همه ظاهر وبسایت اصلا به سایتای تخصصی نمیخوره
    ایران که سایت سامسونگ ندارهع ولی وینفون مثلا ظاهرشو دیروز عوض کرد, سایت اپل اپس هم ظاهرش تخصصیه
    ولی این سایت مثل یه وبلاگ دلنوشته هستش
    و مورد دیگم اینکه خودتون میتونید با نمایندگی رسمی سونی داخل ایران ارتباط برقرار کنید, حتما که نباید خبرارو از اینور و اونور بیارید
    همین,

    پاسخ

    سروش گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۶

    دوست خوبم این سایت رابط کاربری بسیار ساده و خوبی داره که کار کردن باحاش اسونه
    شما که سایت از وینفون تعریف میکنین میدونین چقدر سایتش با کسایی که با گوشی میرن بده و مشکل داره!!!
    این سایت از هر لحاظ تکه و من ازش راضی ام و دلیلی بر تعویض ساختار نمیبینم.
    خودم هم ادمین ی فروشگاه اینترنتی هستم ، اینو گفتم که فکر نکنی از این چیزا حالیم نیست .
    به قول رییس ماکروسافت: زیبایی در سادگیست
    تازه من ی بار با لپ تاپ رفتم ماژول زیبای سونی رو سایت کار کرده بودند.

    پاسخ

    ehsan_total گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۵

    همین سایت هم نسخه موبایلش ایراد داره. وقتی با موبایل رو لینک نگه میداری و اپن این نیو ویندوز میکنی ، پنجره ایی هم که باز هست هم لینک رو باز میکنه، درصورتی که لینک فقط باید تو پنجره جدید باز بشه!!! خیلی وقته اینطوریه ولی جالبه که خودشون هم نمیفهمن که درست کنن، یا فهمیدن و براشون مهم نیس. یا ما کاربرا ارزش نداریم، یا…

    ArminAbdi گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۳

    من از گوگل کروم تو اندروید و ویندوز استفاده میکنم، تو هیچ کدوم این مشکل وجود نداره.

    جیمز کامرون{پ.پ.شجاع سابق} گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۱

    آقای یه اکسپریایی دعوا داری مگه… اینم جای تشکر کردنته از یه سایت خوب و بچه های زحمتکشش…

    پاسخ

    ehsan_total گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۶

    دقیقا چه زحمتی دارن میکشن!؟؟؟؟
    ترجمه کردن اخبار روز از سایت های دیگه؟؟؟
    به اینا میگین زحمت؟
    این اسمش وبلاگ نویسی و مقاله نویسی نیس
    اسمش دقیقا کپی کردنه از سایت های خارجی. منتها بصورت فارسی!!

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۶

    خیلی عجیبه که شما فقط ترجمه اخبار رو میبینید.!و جالب اینجاست که سرویس آپلودسنتر،ویدیو سنتر،پلی استور،آپدیت یاب.این همه مطالب آموزشی،رام ها،نرم افزارها و … هیچ کدوم برای شما اهمیت نداره! همون سایت های منبعی که ما بعضی اخبار رو ازشون میگیریم،هیچکدوم از این سرویس هارو ارائه نمیدن! گفتنش خیلی راحته ولی باور کنید مدیریت و بروز نگه داشتن این امکاناتی که عرض کردم و در سایت هست،کار واقعا طاقت فرسایی هست که اگه نبود خیلی از سایت ها این امکانات رو ارائه میدادن،پس ساده از کنارش نگذرید.
    کمی منطقی فکر کنید دوست عزیز!

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۳۶

    اقای سید مهدی عزیز شما خودتونو ناراحت نکنید
    ما سونی دار ها از تمام زحمات شما تشکر میکنیم و میدونیم که چقد زحمت میکشید
    اینایی هم که این نظرات رو میدن اصلا سونی ندارن از حسودیشون کامنت میذارن
    ————————————————–
    دوست عزیزی که میگی کار اسونیه اگه اینطوره پس شما خودت چرا اینکارو نمیکنی من به عنوان یه طراح سایت میدونم چقد سخته مدیریت یک سایت واقعا خسته کنندست من تا حالا چندین سایت ساختم ولی بعد یه مدت حتی حوصله بروز کردنشونو نداشتم این حرفتون از روی حسادته اگه خودتون مدیر یه سایت بودید هیچوقت این حرفا رو نمیزدید مدیریت سایت فقط ترجمه مطالب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here