بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید

2
۱۹,۱۱۹

به نظر می رسد که بتا شماره یک اندروید 11 که تاخیر هم خورده است، پیشتر به طور شانسی به دست کاربران دارنده گوشی های پیکسل و به نوعی بتا تستر ها رسیده است که همین باعث شده تا آنها نگاهی داشته باشند به ظاهر جدید این نسخه از سیستم عامل اندروید. این ظاهر جدید شامل منوی حبابی شکل که پیشتر در چت های فیسبوک شاهد آن بوده ایم و منوی جدید صفحه Power می شود که مرتبط با لانچر پیکسل است.

اما شاید یکی از بامزه ترین ویژگی های این نسخه از سیستم عامل اندروید، قابلیت کنترل موسیقی از طریق صفحه Quick Settings یا همان ناتفیکیشن شید باشد که نیازمند فعال کردن ویژگی “Media resumption” است. در این منو به صورت بسته، ما شاهد چندین دکمه برای خاموش و روشن کردن وای فای، بلوتوث، چراغ قوه، بی صدا کردن گوشی، چرخاندن صفحه نمایش و همچنین منوی کوچکی (ویجت) برای کنترل موسیقی هستیم.

بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید

حالت های جدید و متفاوتی برای آیکون های صفحه نمایش نیز در این نسخه از سیستم عامل وجود دارد: Pebble (یک دایره نامنظم)، Tapered Rectangle (مربعی با گوشه های بریده شده) و Vessel (مربعی با گوشه های لرزان). این سه حالت در کنار دو حالت شش ضعلی و گل مانند برای کاربران موجود است.

بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید بتا شماره یک اندروید 11: کنترل موسیقی از طریق نوار اعلان و آیکون های جدید

گوگل همچنین بهبود هایی را برای شبکه Wi-Fi گوشی در نظر گرفته است تا بتوانید Mac آدرس وای فای را به صورت تصادفی تغییر دهید. این قابلیت زمانی که شما به شبکه وای فای متصل می شوید یک مک آدرس جدید ایجاد می کند تا احتمال هک شدن گوشی شما از طریق این شبکه کاهش پیدا کند.

برخی از قابلیت ها نیز مانند اسکرین شات های اسکرول شونده و تنظیمات ساعت برای قفل صفحه نمایش، هنوز در نسخه یک بتا اندروید 11 در دسترس نیستند. بزودی اطلاعات جدید و کامل تر این سیستم عامل را به همراه گوشی هایی که آن را دریافت می کنند به شما اطلاع خواهیم داد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

  1. چه عجب!!!! اکسپریان هم بعد از ماهها یکمی فعال شده!!!!

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ساعت: ۱۸:۵۵

    سعی می کنیم از این به بعد فعال تر هم باشیم دوست عزیز

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here