بررسی تخصصی اسپیکر بلوتوث SRS-XB20 سونی.

7
۲۴,۹۳۹


وقتی صحبت از تکنولوژی هایِ مربوط به صدا میشود، بسیاری از کاربران ناخودآگاه به یاد کمپانی سونی می اُفتند. سونی در حیطه لوازم صوتی تخصص بسیار ویژه ای دارد. ما سالی تقریباً چند محصول صوتی از سونی میبینیم، که معمولاً تکنولوژی هایِ جدیدی با خود به همراه دارند و وضعیت بازار را تحت تأثیر خود قرار میدهند و به داغ تر شدن بازار رقابت میپردازد.

کمپانی سونی همچون سایر کمپانی هایِ بزرگ دنیا، هر ساله در نمایشگاه CES دست به معرفی جدیدترین نسل از اسپیکرهایِ بلوتوث خود میزند. امسال نیز همچون سال هایِ قبل سونی دست به معرفی اسپیکرهایِ قابل حمل سری SRS خود با فناوری EXTRA BASS زد، که با یک سورپرایز ویژه همراه بودند و دل بسیاری از طرفداران را آب کردند.

در بین 4 اسپیکر معرفی شده در نمایشگاه CES 2017 ( اسپیکرهایِ قابل حمل مدل SRS-XB30، SRS-XB20، SRS-XB10 و SRS-XB40 )، سه مدل مجهز به این سورپرایز ویژه هستند و میتوانند به جشن گرفتن هایِ شما کمک کنند. سونی در 3 محصول SRS-XB30، SRS-XB20 و SRS-XB40 یک نوار LED را گنجانده است، که به جذاب تر شدن گوش دادن به موسیقی کمک شایانی میکند.

در این مطلب سعی داریم به بررسی تخصصی اسپیکر قابل حمل SRS-XB20 سونی بپردازیم. شرکت ایران رهجو به عنوان یک شرکت پیشگام و با سابقه به صورت انحصاری این محصول را با گارانتی معتبر و رسمی وارد کشور عزیزمان ایران کرده و آنرا برایِ بررسی تخصصی در اختیار ما قرار داده است. اگر به اسپیکر بلوتوث SRS-XB20 علاقه دارید، با این مطلب تخصصی با ما همراه باشید…


[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. یا حسین ۳۶۰ هزار تومن
    پول یه سیستم خونگی یا اسپیکر بزرگ ۲۵۰۰ واتی ک کر کنندس خیلی قیمتش بالاس بخدا اینجا ایرانه ن اروپا ک اینطور قیمت میزارن بنزینم میخاد بشه ۱۵۰۰ ولی کیفیت ماشین ایرانی و اروپایی کجاس هییییی روزگار خدا خودت ب داد مردم برس

    پاسخ

  2. خوبه ولی اگر یک ویدیو ضبط میگردید و اونو برای دانلود میذاشتید خیلی بهتر بود بنده به شخصه تو دو سه تا کانال تلگرام میذاشتم ملت ببینند.

    پاسخ

  3. من این اسپیکر دوست داشتنی رو از دیجی کالا خریدم در روز جمعه سیاه که تخفیف خورده بود ۳۶۷هزار تومن

    پاسخ

    EhsAn_TotAl گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۰۰

    والا جمعه ش واقعا سیاه بود ! قیمت های فضایی با برچسب تخفیف !!!
    اسپیکر بلوتوثی که سایت دیگه بی منت ۷۸ میداد، بامیلو با تخفیف ۸۹ میداد
    دیجی کالا ام اصلا نداشتش !!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here