بررسی تخصصی هدفون MDR-1000X سونی، پرخروش اما فرمانبردار!

6
۳۰,۷۳۲


بر کسی پوشیده نیست که سونی در محصولات صوتی حرف اول را در دنیا میزند و یکی از کمپانی هایِ بسیار قدیمی دنیاست، که هنوز هم ید طولایی در طراحی و ساخت محصولات صوتی مختلف دارد. این کمپانی ژاپنی خلاق تا به امروز بارها تکنولوژی هایِ مرتبط با صدا را با تحولات بسیار عظیمی مواجه ساخته است، به همین دلیل بسیاری سونی را یک کمپانی مادرتخصصی در زمینه محصولات صوتی میدانند.

این کمپانی ژاپنی معمولاً در نمایشگاه IFA دست به معرفی هدفون هایِ بسیار خاص خود در کنار گوشی هایِ هوشمند جدیدش میزند. سونی در نمایشگاه IFA 2016 پرده از جدیدترین دستاورد خود در زمینه هدفون هایِ نیمه حرفه ای برداشته بود. اگر از عاشقان و علاقه مندان به دنیایِ موسیقی باشید، قطعاً میدانید که هدست ها، هدفون ها و سایر محصولات اینچنینی از 3 سطح برخوردار هستند.

یا برایِ کاربران عادی بازار توسعه داده میشوند، که بسیاری از پارامترهایِ حرفه ای را نمیدانند و اکثراً با اطلاعات حرفه ای دنیایِ موسیقی آشنایی ندارند. عده ای دیگر کاربران نیمه حرفه ای هستند، که از اعداد و ارقام سر در می آورند و برخی از مفاهیم را متوجه میشوند. دسته آخر هم که کاربران حرفه ای هستند به درک جامعی از صدا رسیده اند و قطعاً به سراغ محصولات بسیار حرفه ای میروند.

سونی برایِ تمامی سطوح ذکر شده محصولاتی دارد و اگر بخواهیم به طور کلی اشاره کنیم، هدفون MDR-1000X سونی محصولی عالی برایِ تمامی سطوح میباشد، اما بازار هدف آن کاربران عادی و نیمه حرفه ای دنیایِ موسیقی هستند. این محصول به تازگی توسط کمپانی ایران رهجو با گارانتی رسمی وارد کشور عزیزمان ایران شده است و در اختیار سایت تخصصی اکسپریا برایِ بررسی تخصصی قرار گرفته است. اگر از عاشقان صدا هستید و نیم نگاهی به هدفون MDR-1000X سونی دارید، در ادامه این بررسی تخصصی با ما همراه باشید…


[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. سلام اهنگ های Hi-res رو از کجا میشه گیرشون آورد؟

    پاسخ

    mhs06 گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۷

    سلام، راستش منم هر چي جستجو كردم فقط يه آهنگ رايگان تونستم دانلود كنم، بقيه همه پولي هستن و من چون اونايي كه با اين كيفيت بودن رو نشنيده بودم بيخيال خريدشون شدم. من يه پلير سوني مدل NW-A25 دارم كه ميتونه Hi-Res پخش كنه، هندزفري MDR-NC750 هم گرفتم كه هم ميتونه Hi-Res پخش كنه هم نويزكنسلينگه، دو تا آهنگ Hi-Res هم دارم كه وقتي اونا رو گوش ميدم با اينكه آهنگاي زيبايي نيستن اما بخاطر كيفيتشون ديگه دوست ندارم mp3 و … گوش بدم، واقعاً سوني محصولاتش فوق العاده است.
    باز دوستان عزيز اگه ميدونن از كجا ميشه موزيك Hi-Res دانلود كرد به ما هم اطلاع بدن ممنون ميشم.

    پاسخ

  2. هدفون های سونی نسبت به قیمتشون مناسب و باکیفیت هستند
    اگه نمیخواهید زیاد هزینه کنید هدفون سونی میتونید تو اولویت قرار بدید
    ….
    بنده این هدفون از دیجی کالا ثبت خرید کرده ام :))

    پاسخ

  3. این مدل فوق‌العاده است ولی شنیدم متریالی که در ساختش استفاده کردن یکسری مشکل پیدا میکنه بعد از مدتی و در ۱۰۰۰X-2 این مشکل به گفته سونی حل شده و البته باتری و موارد دیگه بهبود پیدا کرده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here