بررسی تخصصی پروژکتور قابل حمل MP-CL1 سونی: روشنایی در دستان شماست…

8
۳۰,۸۴۶

جمع بندی نهایی

اشتباه بزرگی است که ما پروژکتور قابل حمل MP-CL1 سونی را با پروژکتورهای حرفه ای موجود در بازار مقایسه کنیم. در واقع اساس کار این دو با هم تفاوت دارد. مهمترین ضعف این پروژکتور نسبت به پروژکتورهای حرفه ای و بزرگتر در بازار نور بسیار کمتر آن است. به همین خاطر اگر قصد استفاده در محیط های روشن و باز را دارید، به هیچ وجه MP-CL1 را به شما توصیه نمیکنیم.

در عوض این پروژکتور با مشخصه اصلی آن که قابل حمل بودن است در بسیاری از مواقع میتواند به کار شما بیاید. خودتان حساب کنید که یک پروژکتور که به راحتی در جیب شما جا شده و میتواند تصویری تا 120 اینچ برای شما تولید کند چقدر میتواند مفید واقع شود؟

پروژکتور MP-CL1 سونی کاربردهای فراوانی دارد اما شاید مهمترین آنها استفاده به عنوان یک صفحه نمایش بزرگ برای پلی استیشن یا تلفن هوشمند باشد. اگر شما اهل بازی با پلی استیشن هستید مطمئناً این وسیله خیلی به کار شما می آید. فرض کنید که قصد سفر دارید و نمیخواهید از پلی استیشن و بازی های اعتیادآور آن دور باشید. همراه داشتن یک تلویزیون بزرگ کار دشواری است، اما با این پروژکتور در هر کجا میتوانید یک دیوار سفید را تبدیل به یک نمایشگر بزرگ کنید. یا مثلا در جمع های دوستانه ای هستید که میخواهید محتویات گوشی هوشمند خود مثل عکس یا فیلم را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. نمایش محتویات تلفن همراه بر روی یک دیوار با اندازه 70-80 اینچ تا چه اندازه لذت بخش خواهد بود؟

به هر حال پروژکتور قابل حمل سونی علاوه بر این کاربردهای دیگری هم دارد. برای اساتید دانشگاه یا حتی دانشجویان و … که نیاز به یک پروژکتور برای حمل و نقل آسان برای آن احساس گردد. در واقع مهمترین مزیت این پروژکتور در مقایسه با پروژکتورهای حرفه ای همین قابل حمل بودن است که دلیل اصلی تولید چنین محصولی نیز به شمار میرود.


پیشنهاد: جهت خرید این پروژکتور میتوانید به سایت سونی آنلاین در لینک زیر مراجعه کرده و این محصول جذاب را با گارانتی رسمی ایران رهجو خریداری کنید.

ورود به صفحه پروژکتور MP-CL1

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام خدمت عزيزان
    بنظر من بايد عالى باشه ولى لعنتى پول در همه جا يه سر اصلى ماجراست به فرض مثال که خوب نباشه ادم وقتى پولدار واقعى هست هرچى رو ميخره فاز نداد ميندازيش کنار ميرى سراغ يکى بهتر ولى وقتى از افراد متوسط جامعه هستيد ي مقدار کار مشکل ميشه و ادم توى نريد هر چيز کلى محاسبه و حساب و کتاب ميکنه واخرش هم باور کنيد به نتيجه درستى نميرسه ولى خلاصه مطلب که بنظر من عاليه براى گردشهاى بيرونى و تماشاى فيلم و همچنين بازى دوستانى که عاشق بازى هستن ولى همين قابل حمل بودنش و انگار يه ال اى دى ۱۲۰ اينچ هميشه همراه خود داريد اين موضوع خيلى جذاب هست خيلى.
    اخه خيليها هستن که ديدن فيلم توى گوشيهاى امروزى رو حماقت ميدونن تجربه شخصى خودم و براتون مثال بزنم ي مقدار دايى دارم که هميشه ديدن فيلم توى گوشيهارو حماقت ميدونه و ميگه براى ديدن فيلم فقط ال اى دى هاى موجود و هميشه من با ايشون سر اين داستانها جرء و بحث داشتم ولى با این ابداع مشکل تماما حل شدش و اين عاليست و سراغازيست براى گامهاى بلند بعدى و ال اى دي هاى با کيفيت تر اينده مثل ۴k ‘ 8k و……
    و همچنين ابعاد بزرگتر
    خيلى عالى بودش و از شما بابت اين مطالب و اطلاع رسانى خوب بسيار تشکر ميکنم
    پاينده باشيد
    و خدانگهدار….

    پاسخ

  2. من برای محل کارم گرفتم. فقط به درد کسانی که بازی می‌کنند،میخوره، واینکه حتما باید اتاق یا جایی که میخواهی تصویر رو بزرگتر کنی تاریک باشه.و اصلا به کار کسانی که office کار میکنند نمی خوره

    پاسخ

  3. دیگه این چیز ها حال نمیده فقط وسیله های چند کاره باطری خورشیدی که قابلیت شارژ گوشی چراغ قوه فرستنده رادیویی هستن که بشه تو محیط های بدون برق صنعتی استفاده کرد

    پاسخ

  4. قیمتش بالاست بنظرم
    اگر قیمتش چیزی حدود ۸۰۰ تومن بود عالی میشد ولی ۱۴۰۰ خیلی زیاده!
    اون پروژکتور ۴K HDR هم که سونی زد اگر قیمتش مثلا تا ۵ تومن بود واقعا عالی میشد ولی خیلی گران تره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here