بررسی مشکل داغ شدن اکسپریا Z4! قابل تحمل یا غیر قابل تحمل ؟

83
۱۸,۶۷۲

Xperia-Z4-SOV31_14-640x319
عرضه رسمی اکسپریا Z4 از چند روز قبل در ژاپن آغاز شده است. در اولین روز عرضه که مختص کاربران اپراتور NTT docomo بود برخی کاربران از مشکل گرمای بیش از حد این دستگاه گلایه مند بودند. ما در خبری این مشکل را پوشش دادیم که باعث نگرانی بسیاری از آنهایی شد که قصد خرید اکسپریا +Z3 را پس از ورود به بازار دارند.

مشکل گرمای اکسپریا Z4 و اکسپریا +Z3 ناشی از مشکلاتی است که پردازنده اسنپدراگون 810 در کنترل حرارت خود دارد. در مورد مشکلات حرارت پردازنده اسنپدراگون 810 به اندازه کافی بحث شده است اما حالا که این پردازنده در قلب اکسپریا Z4 قرار گرفته، آیا حرارت بوجود آمده برای یک کاربر آزار دهنده و غیر قابل تحمل است و یا میتوان با آن کنار آمد ؟ در ادامه با یک مقاله کوتاه با ما همراه باشید.

در بحث دمای گوشی های هوشمند دو فاکتور معمولا مد نظر قرار میگیرد. یک دمای باتری و دیگری دمای پردازنده ! اصولا دمای باتری از دمای پردازنده کمتر است اما بیشتر از دمای پردازنده توسط کاربر احساس میشود. در اینجا ما با دمای باتری دستگاه کاری نداریم و تنها به بررسی دمای پردازنده میپردازیم.

این که دمای پردازنده ی اکسپریا Z4 پس از انجام فعالیت های سنگین تا چه اندازه بالا میرود سوالی است که باید به جواب آن برسیم. در خبری که روز گذشته از گزارش کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 منتشر کردیم، دمایی فراتر از 60 درجه برای پردازنده مشاهده شد. این دما همانطوری که اشاره کردیم دمای درون هسته پردازنده است و هرچند که گرمای آن توسط کاربر به راحتی احساس میشود اما تا تمام آن قابل لمس نیست. یعنی کاربر با در دست گرفتن گوشی دمای 60 درجه را احساس نخواهد کرد!
Xperia-Z4-heat_1-315x560
تصویری که در بالا اشاره میکنید همان اسکرین شاتی است که روز گذشته کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 به اشتراک گذاشتند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این دما از درون هسته پردازنده گرفته شده و تمام آن توسط کاربر قابل احساس نیست. این دما شاید در نگاه اول بسیار بالا به نظر بیاید، اما چنین محدوده حرارتی در گوشی های هوشمند بالا رده امروزی تقریبا طبیعی است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرچمداران قبلی سونی مثل اکسپریا Z3 و اکسپریا Z2 و حتی دیگر اسمارت فون های بالارده امروزی نیز در انجام فعالیت های سنگین با چنین دمایی مواجه میشوند. تصویری که در ادامه مشاهده میکنید، پس از 5 دقیقه ضبط فیلم با کیفیت 4K از اکسپریا Z2 به ثبت رسیده است. در این تصویر مشاهده میکنید که دمای درون پردازنده این دستگاه نیز از حد 60 درجه سانتی گراد فراتر رفته است.

Z2shot

در این که اکسپریا +Z3 و اکسپریا Z4 با مشکل گرم شدن پردازنده رو به رو هستند هیچ شکی راه ندارد. در واقع این همان آشی است که کوالکام برای پرچمداران 2015 پخته و تمامی آنها را به دردسر انداخته است. از عدم استفاده از اسنپدراگون 810 در پرچمداران سامسونگ و ال جی گرفته تا استفاده و به جان خریدن گرمای این پردازنده در پرچمداران سونی و اچ تی سی! هر چند که اسنپدراگون 810 از نظر میزان حرارت در بالاترین حالت بین پردازنده های قبلی کوالکام قرار دارد با این حال دمایی که این پردازنده از خود تولید میکند، هر چند که یک ضعف برای کوالکام محسوب شده اما در حدی نیست که برای کاربران غیر قابل تحمل باشد! با این حال ما امیدواریم که سونی بتواند با به روزرسانی های نرم افزاری تا حدی این حرارت را کنترل کند و از گرمای دستگاه پس از انجام فعالیت های سنگین بکاهد. همان کاری که سال گذشته در اکسپریا Z2 نیز شاهد آن بودیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

83 دیدگاه ها

  1. سلام بچه ها یه سوال برام پیش سونی با اون همه امکاناتی که برای گوشیاش میزنه چرا یه پردازنده برای گوشی های خودش نمیزنه بابا ال جیم داره پردازنده مخوص خودشو میزنه واقعا برام جای سوال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  2. سامسونگ اگه گوشی فلز باشه نمی تونه اصالت یادش بره پلاستیک این جمله همیشه فقط مال
    س ا م س و ن گ
    هست شک نکنید سامی یعنی کپی و دزدی اخه شما به چی این پلاستیک فلز نما می نازید
    من تو جزیره گیر کنم گوشی سامسونگ باشه دست نمی زنم خخخخخخ شب خوش سامسونگه ها گوشیتونو دور از خود بزارید تا نترکه

    پاسخ

  3. این چیزی نیست من گوشیم m2 DAUL هست یه بار روش نتفور اسپید 2 رو ریختم روش حدود 1ساعت بازی کردم گوشی به دمای65 درجه رسیده بود با برنامه دما سنج گرفتم یا موقع فیلم بردای fhd دیگه بدتر.
    من حدود 3 سال پیش میرو داشتم صبح گوشی رو گذاشتم زیر بالش رفتم نگو منده تا ساعت 1 زیر بالش چنان داغ بود که دست می خورد بش می سوخت حدود 70 می شود باترش که بدتر گذاشتم تو رو یخ سرد شد.
    این چیزی نیست یه بار موقع فلش کردن رام کاستوم رو ال کاری کردم گوشی نه رام داشت نه چیزی دما داشتا 60 درجه وای
    همه چیز که گفتم واقعی هست به جون خودم.
    کمک چرا گوشی من m2 DAUL تو حالت فیلم بردای fhd داغ می کنه حدود 60 و 50 می شه کنار دوربین داغ می کنه چی کار کنم اندروید رسمی 4.4.4 داره

    پاسخ

  4. سلام دوستان. یه سوال. اگه گوشیمو بدم دس نمایندگی سونی پشت بازکنه بعد دیگه ضداب نیست هیچوقت؟ راهی نیست که ضداب باشه؟چون گوشیم یه مشکل سخت افزاری داره.کمکم کنید.مرسی

    پاسخ

    DarkAngel گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۱

    دوست عزیز ببر نمایندگی آرین، اونجا پشتشو باز میکنن مشکلت رو حل میکنن بعد با چسب مخصوص می بندند تا گوشی ضد آب بمونه.

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۱

    مرسی داداش

    پاسخ

  5. اکسپریا زد 3+ در کار های عادی دماش به 67 درجه رسیده اما شما با زد 2 حدود 5 دقیقه 4K فیلم برداری کردید یعنی نهایت استفاده از توان پردازنده

    پاسخ

  6. سلام. من گوشی سونی زد3 دارم و قصد دارم که بفروشمش. رنگش سفیده. دارای ضمانت نامه ی آرین با کارت طلایی هستش. از دیجی کالا خریدم و اصله. هنوز یک ماه نشده که خریدمش و ازش زیاد استفاده نکردم چون گوشی دیگه ای دارم. کاملا سالم و بدون حتی یک خال هستش. در کل با آکبند هیچ فرقی نداره. دوستان عزیز اگر کسی میخواد بگه. ممنون

    پاسخ

    Xperia Z گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۸

    چند میفروشی؟؟؟ روت شده هست یانه؟ و این که کجایی؟؟؟

    پاسخ

    شهریار گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۹

    قیمتش رو با هم توافق میکنیم. روت شده نیست. هیچ تغییری داده نشده. گفتم که مثل آکبند میمونه. نگاه نکردم که ساخته کجاس ولی خیالت راحت باشه که اصله. چون از سایت دیجی کالا خریدم و تمام اجناسی که دارن کاملا اصله. در ضمن مال شرکت آرین هستش که کاملا معتبره. اگر میخواید بگید تا شماره ام رو بدم

    پاسخ

  7. اقا شایعست.بجون مادرم سونی زد2 من یبارم داغیش طوری نبوده که اذیت کنه دستو.تا حالا هم نشده اخطاری بده.بعدشم من یه کله چت میکنم وفای فای روشن بازی هم آسفالت 8روش نصبه پس کو داغی؟؟؟؟؟

    پاسخ

  8. سلام بیخود بخاطر z4 گوشی پرچمدارواقعیه z2 رو خراب نکنین من که چهارماهه زدتو دارم تاحالا دماش از پنجابیشتر نشده حتی با فیلمبرداری 4k.

    پاسخ

  9. گوشیم اکسپریا زد الترا هست. از وقتی که به اندروید 5 اپدیت کردم. گوشی خیلی سریع داغ میشه حتی هنگامی صفحه گوشی روشن باشه و من هیچ کاری باهاش نکنم!!!!. در ضمن خیلی هم دیر شارژ میشه حدود 3.5 ساعت طول میکشه….. و طی 2 ساعت یا کمتر هنگام وبگردی به 5 درصد میرسه. و هنگام اجرای بازی اسفالت اگر باتری 100 درصد باشه طی 55 دقیقه به 3 درصد میرسه. خواهشن کمک کنید…………… اعصابم خورد شده…… فکر کنم روزانه 3 بار یا 4بار گوشیم رو به شارژ میزنم. در ضمن روشنایی صفحه 50 درصد میباشد.

    پاسخ

    hamed9004 گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۹

    فول وایپ فلش کن…
    رامت باگ داره…
    از خود گوشی آپدیت کردی؟

    پاسخ

    z3 گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۳

    منتظر اپ بعدی باشی یا برکرد فعلا به کیت کت

    پاسخ

  10. گوشیم اکسپریا زد الترا هست. از وقتی که به اندروید 5 اپدیت کردم. گوشی خیلی سریع داغ میشه حتی هنگامی صفحه گوشی روشن باشه و من هیچ کاری باهاش نکنم!!!!. در ضمن خیلی هم دیر شارژ میشه حدود 3.5 ساعت طول میکشه….. و طی 2 ساعت یا کمتر هنگام وبگردی به 5 درصد میرسه. و هنگام اجرای بازی اسفالت اگر باتری 100 درصد باشه طی 55 دقیقه به 3 درصد میرسه. خواهشن کمک کنید…………… اعصابم خورد شده…… فکر کنم روزانه 3 بار یا 4بار گوشیم رو به شارژ میزنم. در ضمن روشنایی صفحه 50 درصد میباشد. کمک……….

    پاسخ

  11. شمایی که واسه خودت فرمول ساختی،اگه نمیدونی بدون وقتی ی برندی پرچمدار میده بیرون باید شکل ظاهری مدل گوشیش حفظ بشه مثل سری زد.نمیتونه یهو طراحی پرچمدارشو عوض کنه،مثل ال جی،سامسونگ،سونی،اپل. افتاد؟ فقط سونی

    پاسخ

  12. ی همچین دمایی واسه گوشی عادیه الکی شلوغش نکنین زود جوگیر میشین زد سونی حرف میزنین،انگار یادتون رفته گوشی های سامسونگ همشون شدید داغ میکنن.من خودم زد 2 دارم خیلیم رازیم.اینقدر زود جوگیر نشین زد سونی حرف نزنین

    پاسخ

  13. ب نظر من میتونه آزار دهنده باشه چون 66~67درجه دمای کمی نیس. قطعات داخل گوشی اینقد فشرده هستن ک این گرما خیلی راحت به باتری یا سایر قسمتا منتقل میشه .

    پاسخ

  14. دمای باتری همیشه به کاربر منتقل میشه که دمای باتری z3+ کاملا مناسبه

    پاسخ

    Ehsan kulak گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۳۸

    من که دیگه یه سونی بازم ؛ ولی اینقدر دیگه تعصب

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۳

    از من که سونی باز تر نیستی. کجای حرفم اشتباه بود.اشتباهو بگو نه اینکه بیای یه حرف بی ربط بزنی و در بری

    پاسخ

  15. سر خودمون رو که نمیشه کلاه بزاریم>>>>اسنپدراگون 810 فاجعه است..

    سونی باید رودتر مشکل رو حل کنه وگرنه از همین الان کارش ساخته هست

    پاسخ

  16. من که 70درجه رو امتحان کردم، غیر قابل تحمله.
    راستی، فیلم برداری HDR واسه چه موقع هایی خوبه؟؟ چن بار امتحان کردم فقط فیلمه تاریک تر میشد.

    پاسخ

  17. سونی با این گوشی تخیلی فاتخه خودشو خوند با اکسپریا زد که هیچ با اکسپریا SP فرق آنچنانی نداره فقط بلده اسم عوض کنه شرکتی که نوآوری نداشته باشه فقط کاشی کاری کنه بدجور ورشکسته میشه
    سونی دیگه کاشی کاری نکن خخخ
    آهای بنجل دوستان دست سر از سونی بنجل ساز بردارین

    پاسخ

    MMES گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۵

    اسم اصلی اکسپریا زد3 پلاس
    اکسپریا بنچل پلاس آبگرمکن 3
    خخخخخخ

    پاسخ

    omid گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۳۴

    یکم به مغزت فشار بیار و دقت کن که نوشته دمای داخل هسته نه دما ی بدنه ی گوشی.
    دمای داخل cpu سامسونگ هم همینقدره حالا یکم کمتر یا بیشتر دلیل نمیشه که بدنه هم داغ بشه…..

    پاسخ

    Omid o_O Z2 گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۰۸

    هههه شوخ شدی

    پاسخ

    ارش گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۴

    حاجی کمتر بکش خوب مگه مجبوری مشتی؟

    پاسخ

    arabian men گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۵

    ت این مدت تو چنتا سایت از زومیت گرفته تا اینجا داری عقده هاتو خالی میکنی نمیدونم خونتون دسشویی نداره خاک بر سرت کنن برو ت صحرا ک دیگ بهت فشار نیاد

    پاسخ

  18. توی بعضی از موارد زد۲ بیشتر بوده
    حالا معلوم نیست بعد از چه فعالیتی اون اسکرین رو گرفتن از ژاپن
    تا الان نمیشه اساس واقعی و علمی داد بموضوع تا برسه دستمون تست دقیق کنیم با یه اسکرین شات و شکایت که نمیشه قطعی کرد چیزیو

    پاسخ

  19. سلام خدمت همگی
    برنامه ای هست که به کمک اون بشه موزیک رو روی امواج اف ام فرستاد؟
    مثل فرستنده های اف ام فندکی؟
    گوشیم هم زد1
    روت نشده

    پاسخ

    Amin Z2 گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۲

    روتش کنی شاید قابلیتشو داشته باشه زدوان دقیق خاطرم نیست
    چند ده پست قبلیو ببینی یه مورد پست قرار دادن عزیزان سایت در رابطه با همین موضوع ب اونجا رجوع کن

    پاسخ

    حمیدرضا گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۱۷

    باید روت کنی. اسم نرم افزارش م fm transmeter هست. که پولیه. بگرد تو فارسروی و … شاید تونستی گیرش بیاری .

    پاسخ

  20. گود!

    پاسخ

    جیمز کامرون گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۷

    آقا دیشب یه فرمول ریاضی کشف کردم بنام فرمول کامرونی ؛
    سونی زد ۳ پلاس + طراحی تکراری + فاقد صفحه نمایش qhd + کوالکام ۸۱۰ + داغی بیش از حد + فاقد سنسور اثر انگشت یا سنسور جالب دیگری + فاقد نوآوری =
    بی خیال تعویض زد ۲ ام + سال شکست باری دیگر برای سونی + منفی باران من توسط شما آدمخواران

    پاسخ

    homan گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۰

    واقعاً از خودمون بپرسیم چه دلیلی برای تغییر در این بدنه زیبا هست؟
    اگر سامسونگ از اس 5 پلاستیکی به اس 6 فلز و شیشه رسید خوب سونی این گام رو زودتر برداشت…
    طراحی سونی عالیه….
    یک چیز زیبا همیشه زیباس،و گُذر زمان از زیبایی اون نخواهد کاست….
    صفحه نمایش کواد اچ دی با فول اچ دی تفاوت خاصی ندارن…
    تراکم پیکسل بالای 440 عملاً هیچ برتری ندارن ،فقط برای بازاریابی هستش….
    در مورد کوالکام هم سونی مقصر نیست،و من مطمعنم با دادن نرم افزار کمی مشکل گرما حل میشه….

    پاسخ

    alireza07 گفته:
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۱۴

    خوبه حرف خودتو خودت نقص میکنی
    تراکم بالای ۴۴۰ عملا هیچ برتری نداره
    آخه z3+ بالای 440 هست؟
    ضمنا تو چطور به این نتیجه رسیدی؟ با کمک یا بدون کمک؟
    گذر زمان از زیبایی تمام تکنولوژی ها کم میکنه. حالا تو از این طراحی خوشت اومد و دوست داری بیست سال بعد هم یه گوشی با این طراحی و داشته باشی و واست قشنگه دیگه سلیقه ی خودته

    محسن گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۷

    بابا این تمام قضیه نیست به لیست این کمبودها مشکل کمبود حافظه در xperia m4 aqua رو هم حساب کن که واقعا شرم آوره. گوشی که می تونست سود آوری.زیادی برای سونی داشته. باشه اما حالا میشه پاشنه آشیلشون من گاهی وقتها فکر می کنم مهندسان طراح سونی یه سری کارآموزانی هستند که تازه دارند آموزش ببینند تا وارد بازار کار بشند تا طراحی c4 که از پایین حاشیه نداره و از بالا یکی دو متری خلاصی داره

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۱۸

    عسل پسر مدل 16 گیگ داره خب 8 خوب نباشه 16 میفروشه :)))) کجاش شکسته :)))) توهماتی دارین شما کارشناسای اهل فن

    ya30n گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۳

    وقتی میشه کیفیت فول اچ دی رو از کواد اچ دی بالاتر برد چه مرضیه آخه؟

    پاسخ

    me گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۳

    عزیزان زد تو فقط زیر فیلمبرداری 4k اینجوری میشد نه محاسبات هر چند سنگین

    پاسخ

    m....j....s گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۰

    من بین c3وt2 ultra موندم میشه بگین کدومش خوبه

    m....j....s گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۳

    راستی کسایی که این گوشی رو دارن خواستم ببینم که بازی هایی مثل gta sa و ریل ریسینگ رو کدومشون بهتر باز می کننن

    me گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۷

    تو این رنج قیمت honor 4c بگیر که 2 گیگ رم داره

    mamad گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۸

    C3 نقطه قوتش دوربین جلوشه و اندازش مناسب تره،ولی t2 باتریش عالیه!و دوربین عقب خیلی بهتره

    javad گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۷

    دوربین بر آمده +فول پلاستیک +سنسور با کیفیت دوربین (چون ساخت سونی هست)+فروش کم+رابط کاربری سنگین + طراحی تکراری+سنسور های اضافی (کی میخواهد بدونه ضربان قلبش چطوره)+تقلیداز سونی(ضد آب بودن)+قطر زیاد(گوشت کوب بودن)+ اسپیکر مونو و بی کیفیت +استفاده از قدیمی ترین کلید لمسی (کلید های خازنی و فیزیکی پایین گوشی)+خاک بر سر پلاستیک پرستت کنن.اگه حدس زدین راجع به چه چیزی گفتم ،،،،،،،،، درسته با افتخار معرفی میکنم Galaxy S5 به به به این میگن گوشی پلاستیک پرستا

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۲۲

    جیگر سنسوری که برای یه سیستم عامل تعریف نشده چه فایده ای داره جز باز کردن قفل اونم با تاخیر :)))) صفحه ای که تو ازش حرف میزنی هنوز مشکل پردازش و مصرف باتری داره بفهم :)))) شما حالا از قالب صابون گلنارت لذت ببر ببخشید که سام پلاستتون از گلکسی پاکت تا اس6 عین همن فقط اس6 از آهن بازیافتی درست شده :)))) خوبه معنی طراحی رو هم با سامپلاستت فهمیدیم :))))) انقلابی در طراحی !!! زارت برای اینجاستا

    پاسخ

    reza گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۷

    واقعا خوشم میاد سامسونگ امسال زد همه رو ترکوند با اس 6.میگن دیدی دشمن زیاد داری بدون راهتو درست میری و موفقی.اس 6 حداقل یک سال از بقیه جلوتره.شمام هی خودتونو گول بزنید ولی واقعییت اینه اس 6 بهترینه برید هر سایتی رو دوست دارید ببینید.راستی چرا از عمر باتری فاجعه z3+ حرفی نمیزنید که امتیاز 74 اورد تو gsmarena و زیر اس 6 قرار گرفت.اس 6 با ظرفیت باتری کمتر و صفحه QHD عمر باتری بیشتری دارخ و باید گفت سونی واقعا خاک بر سرت که یه ذره عرضه و نوآوری نداری.سامسونگ با اس 6 داره بازارو میبلعه و سونی یه قدم دیگه به ورشکستگی نزدیک تر شد.اگه کسی بگه اس 6 خوب نفروخت 10 تا لینک میدن و بهش ثابت میکنم فروش اس 6 خارق العاده بوده.اون بویینگ پر از اس6 رو که فقط برا آمریکا بود رو یادتون نره.سفارش 20 میلیون توسط اپراتورا رو یادتون نره.حرفام همش حقیقته ومیتوتنم ثابت کنم ولی شما خودتونو گول بزنید.سونی داره بخش موبایلشو میبنده خرید کردن ازش یعنی دیوونگی.ایشالا zte بخش موبایل سونی رو بخره تا یه اعتباری بگیره بخش موبایل شرکت ورشکسته ی سونی

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۱

    خب عمو جون اگه سامسونگ جونت موفقه تو این سایت چه غلطی میکنی؟!!! معلومه سونی ترکونده شمارو که از فشار اومدی اینجا نظر میدی. تو میگی s6 خوبه من میگم z2 هم حتی از s6 بهتره. مشخصات بدم و مقایسه کنیم جوجه؟!!

    پاسخ

    reza گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۷

    معزز خوشم میاد خوب میسوزونمت.ببین من 100 تا مثل تو رو میبرم لب چشمه تشنه برمیگردونم.چیه حقیقت تلخه
    سونی تا سال دیگه به خاطره ها میپیونده.خوشم میاد با حرفای حق و درستم میسوزنم طرفدارای سونی رو چون خودشونم میدونن برند مزخرفشون هیچی نداره آتیش میگیرن
    سامسونگ با کیفیت ترین و پرفروش ترین برند موبایل وسونی در حال ورشکستگی
    فعلا برید رو z3+ نیمرو درست کنید با اون داغ شدن افتضاح و عمر باتری فاجعه ش

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۱

    عزیزم منکه مثا تو پلاس نیستم تو سایتای سامسونگی که بازور بگم سونی خوبه. تو اومدی تو سایت سونی که با زپر بگی سامسونگ خوبه. ماچون سامسونگو جزو برندای سبزی خشک کنم قبول نداریم شما زروتون میاد. اصلا دیدی جایی حرف از سامسونگ باشه ماها اونجا حضور داشته باشیم؟!!! ولی هرجا حرف از سونیه بخاطر اینکه بگید ماهم خوبیم و سامسونگ خوبه سریع میپرید وسط بحث. کل طرفدارای سامسونگ تو ایرانو سن و سالشونو جمع بزنی به 100 سال نمیرسن سرجمع

    فرزاد گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۳

    من خودم عاشق سونیم پلی یکم شما هم انصاف داشته باشید.انقافا s6 گوشیه عالیه.

    !! BARDIYA !! گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۴۰

    دوست عزیز شما برو با تخیلاتت خوش باش اینجا هم اراجیف نگو خوشم میاد اینقد سوزش داری که میای توی سایت سونی نظر میدی
    اولا gsmarena هنوز عمر باتری Z3+ رو مشخص نکرده الکی اینجا جو نده وقتی میخوای حرف بزنی با مدرک حرف بزن
    ثانیا این لینکا رو نگاه کن بعد زیپ دهنتو بکش سامسونگی متعصب با عمر باتری 73 ساعتت حال کن:
    http://blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-s6-galaxy-s6-edge-battery-life-tests/

    http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3_compact-review-1135p3.php
    هر وقت سامسونگ تونست به این عدد برسه اونوقت بیا زر زر کن کوچولوی پلاستیک پرست. 🙂

    Mehran Z2 گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۰۱

    خخخخخخ
    S6 حتی زیر T3 و SP هست، کلا گوشیه مزخرفیه از هر لحاظ هر کی مخش تاب داشته باشه میره اینو میخره و پولشو میریزه تو جوب، موافقا ++++

    OMID Z1 گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۰۴

    نیازی نبود که لینک بزاری یعنی اینقدر نفهم هستش که نمیدونه سامسونگ بدرد بخور نیست. واقعا هنوز خواب هستند و

    mohammad گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۲

    ما اتیش می گیریم یا گوشیای سامی پلاست؟

    mohsen.eisazadeh گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۵۱

    بوی سوختگی میاد….

    m....j....s گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۹

    اگه سامسونگ امسال افتاده جلو,سونی خیلی وقت پیشا از هر لحاظ افتاده جلو

    arabian men گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۳

    عزیزم درجه ی حرارت و سوزش تو هم خیلی فراتر از پردازنده ی کوالکامه هههههههه تو رو باید ی هفته بزارن تو آب یخ

    پاسخ

    mohammad گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۰

    می ره

    hossein*dg گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۵

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب گفتی خواهر من اس 5 داشت از 24 ساعت روز 23 ساعت و 59 دقیقه تو هنگ بود فروختش زد 3 گرفت داره حالشو میبره منم از همون اول سونی داشتم و خواهم داشت گوشی الان خودم زد الترا است هر روز که میگزره بیشتر عاشقش میشم از من به شما نصیحت تا 2 کیلومتری فرچه دستشویی هوشمند نرین

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۸

    فعلا این ضایع شدن نوت4 توسط z3 رو داشته باش تا ضایع شدن s6 توسط z3 هم برات بذارم.
    من و یکی از دوستانم که نوت۴ داره مدتیه بر سر اینکه صفحه نمایش z3 بهتره یا نوت۴ بحث داشتیم. بالاخره یه آزمایشی انجام دادیم که برای اینکه بفهمیم طیف رنگ کدوم گوشی بیشتره و رنگا واقعی ترن آزمایشی انجام بدیم. از صفحه نمایش جفت گوشیا عکس گرفتیم و با نرم افزار عکس اصلی رو کنارشون گذاشتبم تا بفهمیم کدوم گوشی واقعی تره. نظرتونو جلب میکنم این عکسهای مفایسه مارو تماشا کنید. چند عکس دیگه هم هست که گذاشتم. ببینید لذت ببرید و نظرتونو بگید.
    http://s3.picofile.com/file/8193203084/tmp_4152_collage_20150611175410931_20150611175444999_1446315173.jpg

    http://s6.picofile.com/file/8193203100/tmp_4152_collage_201506111752446831438840371.jpg

    http://s6.picofile.com/file/8193203276/tmp_4152_20150112_1437071083798579.jpg

    http://s6.picofile.com/file/8193203742/tmp_4152_20150112_1438141601860367.jpg

    http://s3.picofile.com/file/8193203934/tmp_4152_20150112_143825838354977.jpg

    پاسخ

    Reza گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۶

    اس6 :
    طراحی کپی شده از z3 و آیفون 6 + حذف درگاه کارت حافظه + حذف ضد آب بودن + اسپیکر مونو + سنسورهای اضافه و بدردنخور . فک کنم با این تفاسیر شمارو ترکونده :))))))

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۵۳

    من این همه به سونی علاقه داشتم هنوز با گوشی اس پی خودم دارم براتون پیام میدم ولی باید اعتراف کنم که مهندسان سونی احمق به تمام معنا هستند. شرکتی که همیشه در اوج بوده ولی حالا در ساخت مموری گوشی یا سی پی یو برای خودش عاجزه و تو ژاپن که مهد تکنولوژی هست هیچ الاغی بلند نشده به حمایت این کمپانیها اقدام به ساخت یه تراشه بکنه

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۶

    محسن جان بدون اطلاعات نظر نده. سونی هم مموری میسازه و هم پردازنده. بهترین پردازنده های دنیا مثل bionz و x reality pro رو میسازه که مانندشو تو هیچ برندی پیدا نمیکنی.

    سجاد نوری گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۳

    شما اول برو به خود کفایی تو سنسور دوربینت برس، از سنسور سونی استفاده نکن، دو هروقت اس تری تون لالی پاپ شد بعد بیا حرف بزن! سوم زد فایو اومد بیا اینجا اینارو بگو! سونی منتظره همه یه چیزی بدن و اون رودست همه بزنه!!
    چهارم اینه که اس سیکس تونو ببرید دکتر زگیل شو بسوزونه

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۲۸

    خواب دیدی خیره ناناز :)))) شب دراز است و قلندر بیداااااااار سام پلاست آمار فروشش خوبه درست ولی میدونی که در عمل کار برآید جیگر به سخن نیس :)))) حالا شما به لگ وایزت و پیکسل سوخته و گوشی بدون مموریت که با odin اومدی آپ کنی تازه میفهمی چه تری زده سام پلاستت میفهمی :))) حالا تو سرتو بکن تو برف …. فعلا اونقدر برات z3+ سوزش داشته که اومدی جلز ولز کنی …. کیفیت صفحه نمایش سامپلاستتم دیدم :)))))) دوربین که بماند انگار زرچوپه زدی :دی

    پاسخ

    داش جورجیو گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۹

    چرا هیچ شرکتی از پردازنده ی ساخت اینتل استفاده نمیکنه؟؟؟ والا ایسوس استفاده کرد هیچ مشکلی هم نداشت تازه مصرفش از همه بهتره.دیگه اسنپ تو این چند ماه اخیر خیلی گند زده این از سونی عزیز و اون هم از اچ تی سی که هر دوشون داغ کردن
    حالا جالبه قبلا پردازنده های سامسونگ بخاری بودن نمیدونم چیکار کرده کنترل شده ……..

    پاسخ

    Moazez گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۷

    اینتل واسه اندروید بهینه سازی نشده. با اندروید همخونی نداره. تا آینده

    پاسخ

    me گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۵

    چون مدت قرارداد شرکت ها با کوالکوم بلند مدته وقتی قراداد تموم بشه اینتل یکی از گزینه های اصلی هست

    پاسخ

    مجتبی گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۳

    سلام دوستان من مشکلی دارم دو پست قبلی گفتم. گوشیم روت نیست وقتی اپدیت میکنم با اپدیت سنتر گوشی ریست میشه بعد پیغام قابل نصب نیست دوباره تکرار کن مواجه میشم!! میخام به لالی پاپ ابدیت کنم

    پاسخ

    Dexter گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۷

    آفرین واقعا راست گفتی هرچی یه برند بهتر باشه دشمن هم بیشتر داره.
    چرا شما سامسونگیا اینجایین؟این خودش جای بحث داره!اگه اینقد همه چیزتون بالاس اگه همه چیتون عالیه چرا میخاید ثابت کنید از زد۳ بهترین؟آدمی که خودشم حرفشو قبول نداره سعی میکنه حرفشو بزور به بقیه بفهمونه.حرفت که میگی چرا زد۳+ اثر انگشت نداره جوریه که بگی چرا جی۴و ایفون ۶ ضد آب نیستن؟اینا شعور دارن از همدیگه کپی نمیکنن لااقل احترام به هم ميذارن مث سام نیستن حتی قابلیت های یه برند چینی دوزاري هم کپی کنن.این گوشیم مشکل داره مهم نیست شک نکن سونی مشکل رو برطرف میکنه

    پاسخ

    reza گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۶

    خوشن میاااااااااااد سامسونگ همتونو سوزوووووووندههههههههههههههههههه
    ابن کم اوردنتونو دوس دارم

    پاسخ

    amirahmad گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۲

    ببین بچه پررو از اون دامدونگت تا حالا 3تا شرکت اپل کوالکام و انویدیا شکایت کردن حالا بماند یک عمر اشغالهای پلاستیکی تولید کرده و گوشیهای فلزیش هم مشکل انتن دهی داره لنز دوربینهاشم که سونی هست در مورد کیفیت صفحش هم که رنگ قرمز و سفید درست حسابی نداره همش نارنجی و کرم نشون میده میخوای بازم بگم میترسم مثل اسنپ دراگون 810 تو هم داغ کنی!

    پاسخ

    اباذر گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۲۱

    همچنین مایکروسافت

    nmk گفته:
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۶

    آره حاجی
    تو خوش باش که سوختیم…
    عمویی برو با اس سیکس بازیافتی و پردازنده اگزینوستون ک بیسش از پلاستیکه کار کن
    اگزینوس بعد از چند ماه فاسد میشه بیچاره
    نمونشو تو اس فایو و نوت میبینی
    D:

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۳۱

    از کلمات کششششششششششششششش دارت معلومه کی داره میسوزه :))) نگران نباش پماد سوختگی به اندازه کافی برای سامپلاستا هست …. راستی از آپ 5.0.1 اس5 چه خبر هنو رامش کوک نشده؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    fdb گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۳

    سونی ریده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here