برقرارِی 3 میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی

0
۳,۴۹۸

6_917586043
از ایتدای ایام حج امسال تا کنون ، سه میلیون و 130 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با موفقیت برقرار شد.
مهندس حسن کریمی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه این شرکت با اعلام این مطلب افزود: این شرکت ، امسال با توجه به پیش بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، علاوه بر افزایش کانال های ارتباطی مستقیم بین دو کشور، مسیرهای ترانزیت بین ایران و عربستان را نیز افزایش و مورد بازنگری کیفی قرار داد تا ضمن ارتقاء کیفی مکالمات ، میزان ترافیک راهیابی نشده(No Route ) کاهش چشمگیری یابد .
وی در ادامه گفت: به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت مستمر قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه این شرکت برای رفع آن به کار گرفته می شود .
مهندس کریمی در ادامه گفت: حجم دقایق صادره از ایران به سمت عربستان در ایام حج امسال حدود 2 میلیون و 700 هزار دقیقه و حجم ترافیک وارده از کشور عربستان از مسیرهای مستقیم به ایران در حدود 430 هزاردقیقه بوده است.
معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: از این رقم نزدیک به 50درصد ترافیک از طریق مسیرهای مستقیم و مابقی از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد . به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR ) به طور متوسط به 32.5درصد رسید .
وی در پایان گفت: از کل ترافیک صادره به میزان 49 درصد به مقصد اپراتور الاتحاد – 36 درصد به مقصد زین – 14 درصد به مقصد الجوال الباقی به مقاصد تلفن ثابت عربستان هدایت شده است و علت کاهش اپراتور الحوال در مقایسه با سالهای گذشته بدلیل عدم انعقاد قرارداد رومیننگ از سوی اپراتور های سیار داخل کشور بوده است.
موبنا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here