برنامه اختصاصی آلبوم اکسپریا به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

5
۶,۶۲۴

album1

سونی موبایل دقایقی پیش نسخه جدیدی از برنامه آلبوم اکسپریا را با شماره ساخت 8.0.A.1.18 منتشر کرد. این بروزرسانی که پس از گذشت تقریباً چند هفته از آخرین بروزرسانی برای برنامه مذکور منتشر شده است، یک بروزرسانی نسبتاً جزئی برایِ برنامه آلبوم محسوب میشود و در تغییرات آن به موضوع جدیدی جز برطرف سازی مشکلات اشاره نشده است.

چندی پیش سونی برنامه آلبوم را با تغییرات بسیار گسترده ای به هشتمین نسخه بروزرسانی کرد. پس از مدت ها برنامه آلبوم با تغییر یک بیلد اصلی و تغییرات بسیار گسترده برایِ اَندروید 7.0 نوقا بروزرسانی شد، که هم اَکنون برایِ کاربران گوشی هایِ اکسپریا XZ و اکسپریا X Performance در دسترس است و به زودی در دسترس سایر اَعضایِ خانواده X، گوشی هایِ سری Z5 و گوشی +Z3 قرار خواهد گرفت.

سونی روز به روز در حال کار کردن بر رویِ نرم افزارهایِ اختصاصی خود و بهبود عملکرد آنها میباشد. برنامه آلبوم نیز یکی از برنامه هایی است که کاربران محصولات سونی ارتباط خاصی با آن برقرار کرده اند و به یکی از محبوب ترین برنامه هایِ اختصاصی سونی در بین گوشی هایِ هوشمند اکسپریا تبدیل شده است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Album خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. اچ تی سی ۱۰ وقتی معرفی شد حداقل سه تا اپدیت نرم افزاری فقط جهت ارتقاء دوربین ارسال کرد واقعا دوربینش ترکوند سونی نمیخواد یه همچین اپدیتی برای ایکس زد بده شایدم قدرت اخرشه

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۷

    والا با اون آپدیت ها که شما میگی اومد ۸۸ گرفت تو Dxo
    XZ کم کمش ۹۰ رو گرفته و جای بحثی نداره…

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۱۶

    میده دوست عزیز صبر کن
    دوربین سایر پرچمداران فعلا باید با دوربین بی نظیر پرمیوم مقایسه بشوند چون دوربین ایکس زد خیلی برای آنها بزرگتره و آنها کوچک تر و حقیر تر هستند جلو ایکس زد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here