برنامه اختصاصی اکسپریا Lounge سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

4
۴,۴۹۱

lounge

برنامه اختصاصی اکسپریا Lounge سونی دقایقی پیش به نسخه ای جدید بروزرسانی شد. این برنامه که در نسخه هایِ جدید خود کاربران را بر اساس محصول دسته بندی میکند، با مشکلاتی در اَمر ورود به حساب کاربری از طرف کاربر مواجه میشد و در برخی از موارد رتبه کاربران را به درستی نمایش نمیداد؛ اما سونی موبایل در بروزرسانی قبل این مشکل را به خوبی برطرف کرد.

در بخش تغییرات این نسخه تا به این لحظه سونی موبایل چیزی قید نکرده است، اما به نظر میرسد تغییرات این نسخه جدید تنها محدود به اشکالات گزارش شده از سویِ کاربران باشد. همچنین در برخی از کشورها کاربران با مشکل نمایش محتوی بر اساس منطقه جغرافیایی خود مواجه بودند، که به نظر میرسد با این بروزرسانی مشکل مذکور هم حل شده باشد.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه اکسپریا Lounge خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

4 دیدگاه ها

  1. دوستان چجوری باید تبدیل به کاربر طلایی شد؟
    توی حساب کاربریمم میرم اتفاقی نمیفته
    گوشیم z ultra
    رو کیک کت طلایی شدم اما رو ۵.۱ نمیشه…چرا؟
    کسی میدونه؟؟؟:-/

    پاسخ

  2. من که بروزش نکردم چون تو ایران بدرد نمیخوره

    پاسخ

    HSDPA گفته:
    ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۲

    از نظر من کلا به درد نمیخوره مگه واسه پرچمدارا که ی وقت بازی رایگان بده بهشون……….که البته از این لحاظ هم به درد نمیخوره چون سایتای ایرانی مثل apktops سنگ تموم گذاشتن تو رایگان گذاشتن برنامه های پولی……

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here