برنامه اختصاصی Sketch سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

0
۲,۶۵۵

Sketch C1

برنامه Sketch سونی پس از گذشت تقریباً 4 ماه به نسخه ای جدید بروزرسانی شد. این بروزرسانی جزو بروزرسانی هایِ تقریباً جزئی برای نرم افزار Sketch محسوب میشود، چون با اضافه شدن دو ویژگی جدید و بهبود بخشیدن به سایر ویژگی هایی که قبلاً در این نرم افزار وجود داشت همراه شده است.

ویژگی هایِ جدیدی که به این نسخه اضافه شده اند، یکی پشتیبانی از لایه هایِ مختلف درون نرم افزار مذکور میباشد و دیگری مربوط به کاربران دیگری است که نقاشی هایِ شما را میبینند. تا پیش از این کاربران دیگر نمیتوانستند به جز دیدن آثار شما کاری انجام دهند، اما اَکنون میتوانند علاوه بر تماشایِ آثار شما، آنها را به صورت فایل عکس ذخیره کنند.

همچنین سونی علاوه بر بهبود بخشیدن قابلیت هایِ نرم افزار Sketch، بر رویِ مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران نیز کار کرده است و باز هم سرعت و کیفیت خروجی تصاویر را بهبود بخشیده است. اتفاق مهم دیگر این است که نرم افزار Sketch سونی نیز همچون چند نرم افزار اختصاصی دیگر سونی، با اَندروید 7.0 نوقا همگام شده است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Sketch خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here