برنامه اختصاصی TrackID سونی با تغییرات گسترده به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

0
۴,۸۰۶

پس از گذشت دقیقاً یک ماه از آخرین بروزرسانی، سونی برایِ برنامه اختصاصی تشخیص آهنگ خود، TrackID بروزرسانی جدیدی منتشر کرد.این بروزرسانی برخلاف چند نسخه اَخیر با خود ویژگی هایِ جدیدی به همراه دارد و تغییرات بسیار زیادی در آن ایجاد شده است، که به زعم سونی راه را برایِ بروزرسانی هایِ بسیار عظیم بعدی نیز باز کرده است و در آینده کاربران شاهد تغییرات زیادی در این نرم افزار خواهند بود.

در این نسخه از نرم افزار TrackID، سونی بخش هایِ اصلی را به 3 سربرگ تاریخچه، کشف کردن و پخش زنده محدود کرده است. در نوار ابزار کناری نیز همین 3 بخش با یک گزینه جدید مشاهده میشوند. بخش جدیدی که درباره آن صحبت میکنیم، مربوط به تهیه نسخه پشتیبان از تاریخچه جستجوی هایِ شماست.

شاید گاهی کاربران برنامه TrackID را از رویِ گوشی خود پاک کنند و مجدداً بخواهند آنرا نصب کنند، یا در اثر بازگرداندن به تنظیمات کارخانه تاریخچه جستجویِ کاربر در نرم افزار TrackID از بین برود و از طرفی کاربر نیاز به تاریخچه جستجوی خود داشته باشد. به همین منظور سونی برایِ جلوگیری از دست رفتن تاریخچه جستجوی شما، در این نسخه از نرم افزار اختصاصی TrackID قابلیت تهیه نسخه پشتیبان بر رویِ اکانت گوگل یا حساب کاربری فیسبوک را به این برنامه افزوده است.

همچنین، یک بخش که قبلاً به عنوان سربرگی اصلی در نرم افزار TrackID بود ( با عنوان آهنگ هایِ برتر )، هم اَکنون با بخش کشف کردن ادغام شده است تا کاربران سریعتر و راحت تر از گذشته بتوانند در یک مکان به کشف کردن آهنگ هایِ جدید خود بپردازند. بخش نمایش تک آهنگ، آلبوم، لیست پخش و نمایش بر اساس خواننده نیز با تغییراتی بنیادین همراه شده اند.

طبق سنت گذشته، بیشترین حجم تلاش هایِ سونی نیز برای بروزرسانی این برنامه بر رویِ بهبود تشخیص هر چه سریعتر و دقیقتر اصواتی است که کاربر توسط این برنامه قصد یافتن آنها را دارد. گفتنی است که موتور جستجویِ بسیار قوی برنامه TrackID هم اَکنون یاری رسان بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیاست.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه TrackID خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here