برنامه اختصاصی TrackID سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

12
۵,۵۶۲

پس از گذشت تقریباً 1 ماه از آخرین بروزرسانی، سونی برایِ برنامه اختصاصی تشخیص آهنگ خود، TrackID بروزرسانی جدیدی منتشر کرد. طبق سنت گذشته، بیشترین حجم تلاش هایِ سونی برای بروزرسانی این برنامه بر رویِ بهبود تشخیص هر چه سریعتر و دقیقتر اصواتی است که کاربر توسط این برنامه قصد یافتن آنها را دارد،

همانطور که اشاره شد، ظاهر این برنامه کمتر دستخوش تغییر میشود و سونی معمولاً در بروزرسانی هایِ متعدد این برنامه همواره تلاش میکند به سطحی بالاتر در شناسایی آهنگ ها دست یابد. گفتنی است که موتور جستجویِ بسیار قوی برنامه TrackID هم اَکنون یاری رسان بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیاست.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه TrackID خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

12 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان من گوشیم xzp هست الان نیاز به گارانتی دارم باید یقه کیو بگیرم
    Dear sina

    Thank you for contacting Sony Xperia support centre.

    Your feedback is highly appreciated, we are sorry you had to deal with this inconvenience, kindly note that unfortunately we do not have any authorized repair center in Iran, you need to contact the retailer from where the device was purchased.

    Regarding the warranty, Sony warranty is local, not international, so if you are outside Iran, the device can not be covered within the warranty or replaced with a new handset.
    شما که میگید گوشی با گارانتی کامتل بخرید الان ما باید چیکار کنیم
    زنگ زدم کامتل مشکلم رو قبول نمیکنه
    مشکلم هم آینه گوشی بعضی اوقات خود به خود سیم نمیشناسه تو این یک ماهی که خریدم گوشیو سه بار ریست فاکتور کردم تا سیم کارت بشناسه پیش نمایندگی بردم گفت ببر پیش شرکت گارانتی کننده
    اینجوری میشه دوباره باید ریست فاکتور کنم
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=Screenshot-۲۰۱۷۰۷۱۳-۱۳۳۷۵۶.png
    خواهشا کمکم کنید آدرس کامتل کجاست
    سونی هم که گفته ما هیچ نمایندگی تو ایران نداریم و آگه به مراکز سونی در خارج از کشورهم مراجعه کنیم قبول نمیکنن به گفته سونی
    یعنی من الان ۲۵۰۰پولو ریختم دور
    خواهشا جوابمو بدید

    پاسخ

    Sina09 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۸

    تازه من گوشیو از نمایندگی خریدم

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۸

    سیم کارتت رو درست پانچ کردی ؟ شاید سیم کارتت توی گوشی های دیگه درست کار کنه . بنظرم سیم کارتت رو برو عوض کن دیگه نیازی به پانچ نیست .
    گوشی زی ۴ دامادمون همین مشکل داشت درست شد

    پاسخ

    Sina09 گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۵۵

    عزیز من سیم کارت من به صورت سه تیکست
    تاحالا چند بار رفتم مخابرات از بس رفتم دیگه همشون منو میشناسن

    پاسخ

  2. چه فایده وقتی میخواد تعطیلش کنه.
    متاسفانه پرچمدار پرمیوم تو بحث نرم افزار خیلی ضعف داره. ینی صرفا قابلیتای نرم افزاری کار راه انداز رو گذاشته، و آپشن خاصی در نظر نگرفته. ولی مثلا اس۸ کلی قابلیت نرم افزاری ریز و درشت داره که کاربر پسنده.
    متاسفانه سونی فقط و فقط به سخت افزار توجه داشته تو این گوشی 🙁

    پاسخ

  3. مگه سونی نمیخواد ببندتش؟
    پس چرا هی آپدیت میده؟
    .
    .
    ینی اونقد خوشحال میشم یه روز بیام Track ID ببینم سونی زده “بستن Track ID سرکاری بود!”.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here