برنامه اختصاصی TrackID سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

0
۳,۹۳۶

track-id-new-211

پس از گذشت تقریباً دو هفته از آخرین بروزرسانی، سونی برایِ برنامه اختصاصی تشخیص آهنگ خود، TrackID بروزرسانی جدیدی منتشر کرد. طبق سنت گذشته، بیشترین حجم تلاش هایِ سونی برای بروزرسانی این برنامه بر رویِ بهبود تشخیص هر چه سریعتر و دقیقتر اصواتی است که کاربر توسط این برنامه قصد یافتن آنها را دارد،

سونی در این نسخه سربرگ Discover را بسیار پیشرفته تر از قبل ساخته است و حالا کاربران میتوانند به صورت حرفه ای به دنبال آهنگ مورد نظر خود بگردند. Playlist نیز حالا از گزینه ای برایِ مرتب سازی بهره میبرد و پخش کننده کوچک نرم افزار TrackID با بهبودهایِ ظاهری همراه شده است تا کاربران بتوانند راحت تر از قبل به آهنگ هایِ مورد علاقه خود گوش فرا دهند.

همانطور که اشاره شد، ظاهر این برنامه کمتر دستخوش تغییر میشود و سونی معمولاً در بروزرسانی هایِ متعدد این برنامه همواره تلاش میکند به سطحی بالاتر در شناسایی آهنگ ها دست یابد. گفتنی است که موتور جستجویِ بسیار قوی برنامه TrackID هم اَکنون یاری رسان بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیاست.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه TrackID خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here