برنامه اختصاصی Video & TV SideView سونی به نسخه جدیدی بروزرسانی شد.

4
۱۱,۶۴۳

سونی برای اجرایِ فایل های ویدئویی در گوشی هایِ اکسپریا، برنامه ای را با نام Video در دستگاه های اکسپریا قرار میدهد، که توسط آن فایل هایِ ویدئویی با فرمت هایِ مجاز پخش شود. این برنامه در نسخه هایِ اَخیر با یکی دیگر از برنامه های اختصاصی سونی ادغام شده و اَبزاری جدیدی را با نام Video & TV SideView تشکیل داده است.

سونی موبایل اولین بار بر رویِ خانواده X این نرم افزار را به عنوان نرم افزار پیشفرض پخش فایل هایِ ویدئویی قرار داده بود و با دریافت بروزرسانی اَندروید 7.0 نوقا توسط گوشی هایِ خانواده Z5، گوشی اکسپریا +Z3 و تبلت Z4 این برنامه به عنوان برنامه پخش کننده فایل هایِ ویدئویی پیشفرض نیز وارد شد.

سونی معمولاً خیلی دیر برایِ برنامه پخش فایل هایِ ویدئویی خود بروزرسانی منتشر میکند. حال و پس از گذشت تقریباً چند ماه از آخرین بروزرسانی، برنامه Video & TV SideView سونی به نسخه جدیدی بروزرسانی شده است. گفتنی است که در قسمت تغییرات این برنامه به چیزی جز بهبودهایِ جزئی اشاره نشده است.

برنامه Video & TV SideView در واقع هم ابزاری برایِ اجرایِ فایل های ویدئویی و هم اَبزاری برای کنترل از راه دور تلویزیون هایِ سونی است. پیش از این برنامه ای با نام TV SideView Sony توسط سونی عرضه شده بود که به وسیله آن میتوانستید تلویزیون هایِ سونی را از راه دور کنترل کنید. با نصب این برنامه بر روی گوشی هایِ هوشمند اکسپریا علاوه بر کنترل از راه دور تلویزیون، میتوان جزئیات پخش برنامه ها را نیز از طریق گوشی هوشمند مشاهده کرد.

این برنامه هم اکنون در پلی استور سایت تخصصی اکسپریا آماده دانلود است. اگر شما برای دریافت برنامه Video & TV SideView از گوگل پلی با مشکل مواجه شده اید، هم اکنون نسخه جدید این برنامه را از لینک زیر دانلود کرده و انواع فرمت های ویدئویی را به راحتی اجرا کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

4 دیدگاه ها

  1. از وقتی به اندروید ۷ ارتقا دادم دیگه فایلهای ویدویی رو نشون نمیده چکار کنم؟
    در ضمن تو تب تنظیمات کشور ایران هم نیست بدبختی؟؟؟؟

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۲۰

    زیپ کد لس آنجلس رو مثلا بزار ۹۰۰۰۱ حله 😐

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here