برنامه اختصاصی What’s New سونی با تغییرات ظاهری جزئی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

1
۵,۲۴۷

What's New Cover 1

برنامه What’s New سونی دقایقی پیش بروزرسانی شد. این بروزرسانی که از طریق خودِ نرم افزار What’s New قابل دریافت است، تغییرات نسبتاً زیادی با خود به همراه دارد. یکی از تغییرات ظاهری بسیار جذابی که از نسخه پیش به نرم افزار What’s New اضافه شده است، انتقال منویِ تنظیمات به بخش کناری نرم افزار است.

سونی در پی ایجادِ تغییرات بیشتر در ظاهر نرم افزار مذکور، باز هم تغییرات ظاهری ریز و درشتی را در این نسخه لحاظ کرده است. من باب مثال میتوان به اضافه شدن لوگویِ اکسپریا به منویِ تاشویِ نرم افزار What’s New اشاره کرد. اما این بروزرسانی تنها جنبه هایِ ظاهری به همراه ندارد و بهبودهایی نیز با خود به همراه دارد، که میتوان به بهبود نمایش محتویات مختلف در ویجت این نرم افزار اشاره کرد.

از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در این نسخه میتوان به برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران و بهبود اجرایِ نرم افزار بر رویِ اَندروید 6.0 مارشمالو که چندی پیش برایِ پرچمداران جدید سونی منتشر شده است اشاره کرد. گفتنی است که در نسخه جدید اَندروید مارشمالویِ سونی، بروزرسانی برخی برنامه هایِ سیستمی به آپدیت سنتر اکسپریا انتقال یافته اند و دیگر از طریق برنامه What’s New قابل دریافت نیستند.

اگر تا کنون برنامه What’s New خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اید یا در پروسه دریافت این بروزرسانی با مشکل مواجه شده اید، میتوانید از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا نسخه جدید این برنامه را دانلود و بر رویِ دستگاه خود نصب کنید.

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    آقا double tap to sleep درد نمیخوره، از چه برنامه ی استفاده کنم که صفحه با دوبار ضربه روشن بشه گوشیم زد۱ هستش ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here