برنامه رسمی تقویم اکسپریا با تغییرات گسترده به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

6
۶,۳۱۸

Calendar

سونی در طول سال گذشته برخی از برنامه های اختصاصی خود را که بر روی گوشی های اکسپریا به صورت پیش فرض قرار داشت به صورت عمومی برای تمامی کاربران اسمارت فون هایِ اَندرویدی به اشتراک گذاشت. کیبورد، آلبوم، موزیک پلیر و … همگی در طول ماه های گذشته به تدریج به گوگل پلی وارد شدند.

با آغاز سال 2016، سونی این روند را ادامه داده و چندی پیش در جدیدترین اقدام خود، برنامه تقویم اختصاصی اکسپریا را نیز به فروشگاه گوگل پلی وارد کرد. تقویم اکسپریا امکانات فراوانی از جمله اتصال به شبکه LinkedIn و نیز نقشه اختصاصی برای رسیدن به قرارهای ملاقات را دارد.

این برنامه که به صورت پیش فرض بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا نصب و فعال است، در جدیدترین بروزرسانی با خود بروزرسانی ظاهری در ویجت برنامه تقویم اکسپریا را به همراه دارد و بنابر اطلاعاتی که سونی در اختیار کاربران گذاشته است، این برنامه در نسخه جدید خود با بهبودهایی در بخش هایِ مختلف و برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران همراه شده است.

همچنین با توجه به درخواست کاربران، حالا قرار ملاقات هایِ انجام گرفته با قرارهایِ ملاقات انجام نشده تفاوت ظاهری دارند و کاربر به راحتی میتواند آنها را از هم تمیز دهد. سونی در نسخه قبلی این برنامه امکان انتخاب مکان جغرافیایی را به کاربران داده بود و در نسخه جدید مکان جغرافیایی به شکل بسیار زیبایی به همراه وضعیت آب و هوا به کاربر نمایش داده میشود.

اگر تا کنون برنامه Xperia Calender خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اید یا در پروسه دریافت این بروزرسانی با مشکل مواجه شده اید، میتوانید از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا نسخه جدید این برنامه را دانلود و بر رویِ دستگاه خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

6 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان تاچ ال سی دی اصلی برایZ2کجامیتونم پیداکنم..یکی ازبازار خریدم مثل اصل نیست.جایی اگه میشناسین فابریک اوراقی داشته باشه بهم معرفی کنین ممنونم

    پاسخ

    pars71 گفته:
    ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۲۰

    نمایندگی ها مثل سریر و … ندارن یا نمیفروشن ؟

    پاسخ

  2. آقای پایدار برنامه TrackID هم با کلی تغییر ظاهری بروزرسانی شده…
    لطف کنید و پوشش بدید!

    پاسخ

    ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۲

    بروزرسانی شده در پلی استور …
    به دلیل یکسری اشکالات در حال تست و بررسی هست ؛
    فردا خبرش منتشر میشه در پرتال ایشالا .

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۰۲

    یک دنیا تشکر برای توجه و لطف شما 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here