برنامه محبوب و اختصاصی Music سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد.

6
۸,۲۶۵

sony-xperia-xz-plugs1

سونی موبایل پس از گذشت تقریباً 3 هفته از آخرین بروزرسانی، نسخه اصلی برنامه موزیک را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرده است. اینطور که به نظر میرسد این نسخه با خود تغییرات زیادی به همراه ندارد و از این رو این بروزرسانی یک بروزرسانی نسبتاً کوچک و جزئی برای برنامه مذکور محسوب میشود.

سونی در نسخه قبلی برنامه موزیک اسکرول کردن سریع را بهبود بخشیده بود و همانطور که اشاره کردیم، اَکنون این عمل در نرم افزار مذکور با سرعت بیشتری انجام میشود. همچنین، امکان اضافه کردن یک آهنگ یا یک آلبوم به صورت مستقیم از صفحه اصلی نرم افزار موزیک به لیست دلخواه میتواند اکنون صورت بگیرد و کاربران میتوانند به راحتی موسیقی هایِ مورد علاقه خود را سریعتر از قبل به لیست دلخواه اضافه کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، با توجه به تغییر یکی از رقم هایِ غیر اصلی شماره ساخت نرم افزار موزیک نباید انتظار تغییرات گسترده ای داشته باشیم و باید گفت که برنامه مذکور به خود تغییرات بنیادینی ندیده است و اینطور که به نظر میرسد، سونی باز هم تمرکز ویژه خود را بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Music خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

6 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید عرض میکنم به مدیران زحمت کش و همه شهروندان محترم. صبح زیباتون بخیر.. بنده یک سوالی داشتم اونم اینه که ۳۲ گیگ حافظه داخلی زی۵ p رو از بازی پر کردم راهی هست بنده دیتابیس و بازی رو انتقال بدم مموری کارت اجرا کنم؟ یا یک روشی که بتونم دیتا ها رو با خود گوشی بدون دسترسی به روت بکار بگیرم کامپیوتر نداریم. ممنون میشم جواب بدید و یه راه حلی بزارید جلو پام. کمال تشکر

    پاسخ

  2. مدیران عزیز لطفا یه مطلب تخصصی در مورد سنسور های سونی که روی گوشی های پرچمدار هست بزارید و برتری ها و نقاط قوت و ضعف هر کدوم رو بگید تا مایی که دوربین برامون خیلی مهم بهتر بتونیم انتخاب کنیم.
    حدود ۱۰ تا سنسور که بیشتر نیست مثل سنسور زنفون ۳ و موتو زد و اس۷ و پی۹ و جی۵ و پیکسل و ۶پی و زی۵ و می۵ و می۵ اس و اچ تی سی۱۰ و اس۶.
    جناب معراجی و پایدار عزیز خواهشششششش می کنم این مقایسه رو بزارید،ممنون.

    پاسخ

  3. بجای اینهمه اهمیت به بروزرسانی های ساده بهتر نیست سونی یک اطلاع رسانی بکنه که این مشکل جک هدفون Z5 پریمیوم نرم افزاریه یا سخت افزاری؟!!!
    خب اگر نرم افزاریه باید آپدیت بده دیگه! والا گوشی ارزونی نیست که همچین مشکلی داشته باشه چندین ماه هیییچ چیزی هم نگه سونی!!
    فقط توی فروم سونی موبایل یک تاپیک براش زدن ۳۰ صفحه پاسخ داشته اما سونی جواب نمیده!!!!
    اینهمه روی Hi-res بودن تاکید کردن ولی الان از کار افتاده!
    واقعا آدم رو از خرید گوشی پشیمون میکنن!
    من هیچوقت مثال شرکت های دیگه رو نمیزنم ولی واقعا ببینید اپل باتری آیفون هاش مشکل داشت الان داره همه رو تعویض میکنه بصورت رایگان چیزی که معمولا انجام نمیدن و میزارن هزینه اش رو به عهده کاربر!
    ولی این مشکل جک هدفون که مشکل کاربر نیست باید سونی جوابگو باشه!!

    پاسخ

  4. اهنگ های پلیرلیست من واسه خودش پاک میشه مثلا ۷۰ اهنگ بعد از دو هفته میشه ۴ تا اهنگ کلیر دیتا هم زدم اپدیتشو پاک کردم دوباره نصب کردم درست نشد باگ داره

    پاسخ

  5. فایده نداره این برنامه‌ها. بره یک بروز رسانی دوربین برای پرچمدار امسال سونی قرار بده تا تنظیمات دستی فیلمبرداری بگیره چون میان رده گوشی چینی هواوی داره؟ اما پرچمدار سونی ژاپنی نداره و همچنین این نویز خیلی خیلی شدید دز شرایط نور ضعیف حل کنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here