برنامه ی Slingshot ، هم اکنون برای کل دنیا + دانلود

9
۱۴,۰۲۸

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

پس از راه اندازی انحصاری سرویس Slingshot  در اوایل ماه جاری برای ایالت متحده ، اکنون این سرویس بصورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت . این سرویس اشتراک گذاری عکس که امکانات نامحدودی برای شما ارائه می کند تفاوت های اندکی با Snapchat دارد . در این سرویس شما برای  مشاهده ی تصویر ورودی مجبور به ارسال تصویری دیگر به فرستنده خواهید بود . پیام ها و عکس های ورودی پس از اندک مدتی ناپدید می شوند و ظرف یک ماه به طور کامل از سرور های فیسبوک حذف می گردند . گویا اصلا از ابتدا وجود نداشته اند .

 

لازم به ذکر است که برای ذخیره ی عکس ها می توانید از آن ها اسکرین شات (ScreenShot) تهیه کنید و در این صورت پیغامی هم به فرد ارسال کننده فرستاده نمی شود . در واقع این یکی از ویژگی های Snapchat  است که در این برنامه نیز وجود دارد . یکی دیگر از ویژگی های بارز این برنامه این است که شما می توانید پیام هایتان را به یک نفر ، تعدادی ، و یا همه ی مخاطبین خود بفرستید . صداگذاری این برنامه نیز جالب است . هم اکنون شما می توانید این برنامه ی ارتباطی که افزونه ای برای فیسبوک است را از طریق  گوگل پلی استور دریافت کنید . لطفا نظرتان را در خصوص این برنامه به اطلاع ما برسانید .

دانلود با لینک مستقیم

منبع : androidcentral

[تعداد: 3    میانگین: 3.3/5]

9 دیدگاه ها

  1. فایدش چیه
    تلگرام هم که همینکارو میکنه که
    تازه میشه سیوشون هم کرد عکسارو.
    تلگرام موبوگرام کالکرام,واتساپ پاتساپدشاتساپ ماتساپ خاتساپ …ووو همشون یه کارو میکنن نهایتا تلگرامه که هم سیفه هم مالتی پارپوز

    پاسخ

    Cyboy گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۸

    عکسو …خخخ
    عجب شیطونن …

    پاسخ

  2. چطور نفهمیدین ؟ همه چی که کاملا واضحه ؟ یه برنامه ی اشتراک گذاری عکس بضصورت نامحدود که برای فیسبوک ساخته شده و بعد از چند دیقه یا نمیدونم شایدم چند ثانیه عکس دریافت شده رو پاک میکنه و طی یه ماه کل عکس ها از سرور فیسبوک هم حذف میشن . یه جور برنامه ا ی هست برای کارای خصوصی .

    پاسخ

    Ali.f گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۱

    چقدر مزخرفه پس.
    راستی این باخت شیرین رو به همه تسلیت میگم

    پاسخ

  3. منکه متوجه نشد این چجوری کار میکنه…
    هه مگه دارررریم؟!!!

    پاسخ

    amir arsalan گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۳

    خداییش منم نفهمیدم یعنی چی!؟
    فک کنم مثل واتس اپ باشه ولی چرا انقدر خودشو اذیت کرده!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here