بروزرسانی عظیم تلگرام منتشر شد: با ویژگی هایِ جدید این نسخه آشنا شوید + لینک دانلود

16
۱۲,۰۴۵

سرانجام بروزرسانی عظیم و جدید تلگرام منتشر شد. این نسخه که با شماره ساخت 4.2 برایِ نرم افزار مذکور منتشر شده است، تا پیش از این در حالت بتا قرار داشت و ویژگی هایِ بسیار جذابی به آن افزوده شده است، که در ادامه با هم به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد آنها را برایِ شما واکاوی کنیم.

اولین و جدیدترین ویژگی اضافه شده به نسخه جدید پیام رسان تلگرام، امکان ارسال ویدئوها و عکس هایِ خودنابودگر در چت هایِ 2 نفره عادی میباشد. تا پیش از این کاربران تنها میتوانستند در حالت چت خصوصی عکس ها و ویدئوهایِ خودنابودگر را ارسال کنند، اما اَکنون در چت هایِ عادی نیز قادر خواهید بود عکس ها و ویدئوهایی با زمان خودنابودگری اتوماتیک ارسال کنید.

ویژگی دومی که تا پیش از این بسیار انتظارش را میکشیدیم، اضافه شدن بیوگرافی به اکانت تلگرام است. با این ویژگی کاربران میتوانند اطلاعاتی از خود را در قسمت بیوگرافی وارد کرده تا دیگران وقتی از پروفایل وی بازدید میکنند بتوانند اطلاعاتی از او دریافت کنند. از این حالت کاربران برایِ بیان احساسات و حالات خود نیز میتوانند بهره ببرند، اما اُمیدواریم از آن به درستی استفاده شود.

ویژگی سومی که شاید بسیار کوچک اما مهم به نظر برسد، امکان بزرگ تر کردن صفحه ارسال استیکرها میباشد. تا پیش از این شکایات بسیار زیادی از صفحه استیکرهایِ بسیار کوچک تلگرام موبایل به کمپانی مربوطه شده بود و نهایتاً تیم توسعه دهنده در این بروزرسانی دکمه ای را برایِ بزرگتر کردن صفحه استیکرها در نظر گرفته اند.

ویژگی چهارم، ویرایشگر پیشرفته تر عکس میباشد. تلگرام پس از مدت ها دستی به سر و رویِ ویرایشگر عکس خود کشید و اَکنون این بخش با تغییرات ظاهری و امکانات ببیشتری نسبت به قبل در اختیار کاربران قرار دارد. تیم توسعه دهنده اشاره میکند که به واسطه بازطراحی این بخش، کاربران میتوانند در سریعترین زمان ممکن عکس هایِ مد نظر خود را ویرایش و ارسال کنند.

ویژگی آخر و پنجم نیز برایِ تمام کاربران تلگرام موبایل میتواند بسیار مهم باشد. تیم توسعه دهنده اشاره میکند که در این نسخه از تلگرام به لطف CDN رمزنگاری شده جدید، کاربران از امنیت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود و از طرفی رسانه هایی اعم از عکس، فیلم و موسیقی را میتوانند با سرعتی بسیار بالاتر نسبت به قبل از کانال هایِ عمومی یا گروهها دریافت کنند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است، اما اگر به هر دلیلی موفق نشده اید این بروزرسانی را دریافت کنید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید از طریق پلی استور اکسپریا آخرین نسخه از پیام رسان تلگرام را دانلود و بر رویِ گوشی هوشمند خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

16 دیدگاه ها

  1. سلام دوستانی گوشی xperia xz رو به اخرین بیلد{۷٫۳۵} ارتقا دادن مشکل داغ کردن و مصرف بالای باتری ندارن؟

    پاسخ

    Alirezarng گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۷

    نه

    پاسخ

    ژاا گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۰

    نوچ

    پاسخ

    ژاا گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۴

    فکتوری ریست کدرددهی

    پاسخ

    erfankaltei گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۵۵

    با فلش تولز بردمش بالا ولی ریست فکتوری نکردم

    پاسخ

  2. عالیه
    تشکر آقای پایدار
    ببخشید اموجی داخل کامنت گذاشتن چجوری بود فراموش کردم

    پاسخ

    ژاا گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۰

    دونقطه : با خط راست | یعنی 😐

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۶

    ۳> تشکر ۳>

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۷

    😀

  3. دم شرکت تلگرام گرم . فقط اگه زبان فارسیم بش اضافه میکردن عالی میشد

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۴۵

    سلام
    فایل فارسی رو نصب کنید فارسی میشه
    حجمش زیر ۱ کیلوبایته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here