بروزرسانی عظیم 4.50 کنسول پلی استیشن برایِ هر 3 نسخه PS4 در حال انتشار است.

3
۵,۳۰۷

همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم، بروزرسانی 4.50 کنسول پلی استیشن 4 هم اَکنون برایِ هر سه نسخه این کنسول در حال انتشار میباشد. سونی حدود 2 روز پیش اعلام کرد این بروزرسانی برایِ کنسول PS4 منتشر خواهد شد، اما در پایان روز مطلع شدیم که این بروزرسانی با خود حفره هایی به همراه دارد و به همین دلیل سونی روند انتشار بروزرسانی را در مراحل ابتدایی متوقف کرده است.

نهایتاً دیروز برایِ کنسول هایِ ریجن 1 آمریکا این بروزرسانی منتشر شد و از ظهر امروز انتشار این بروزرسانی برایِ هر 3 نسخه کنسول PS4 به صورت وسیع و در تمامی مناطق در حال عرضه میباشد. این بروزرسانی با شماره ساخت یکسان برایِ کنسول هایِ پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو و تمامی مناطق در حال انتشار به صورت وسیع و گسترده میباشد.

این بروزرسانی با خود ویژگی هایِ بسیار جذابی را به همراه دارد، که به عنوان نمونه میتوان به پشتیبانی از هاردهایِ اکسترنال به عنوان حافظه خارجی یاد کرد. این ویژگی به کاربرانی که کنسول هایِ با حافظه داخلی پایین دارند کمک میکند حافظه خود را از طریق هاردهایِ اکسترنال تا 8 ترابایت افزایش دهند، بدون اینکه نیاز به تعویض هارد داخلی کنسول داشته باشند.

این بروزرسانی ویژگی هایِ دیگری را نیز در خود جای داده است، که در آینده ای نزدیک با توضیحات مربوط به هر بخش با شما خواهیم بود. هم اَکنون این بروزرسانی برایِ کنسول هایِ ریجن 2 ( که در کشور ایران بیشتر رواج دارند ) با حجم 340 مگابایت و از طریق آپدیت سنتر کنسول PS4 قابل دریافت است. کاربران میتوانند با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی این آپدیت را دریافت و بر رویِ کنسول خود نصب کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here