بروزرسانی هواوی P30 Pro قابلیت نمای دوگانه را فعال می کند

0
۳,۵۷۳

شرکت هواوی دست از انتشار آپدیت های پیاپی برای گوشی P30 Pro بر نمی دارد و ما نیز شکایتی از این موضوع نداریم. در حالی‌ که آخرین آپدیت منتشر شده برای این گوشی در کشور هند ارائه شده بود و بر روی تجربه بهتر کاربری تمرکز داشت، این بروز رسانی ویژگی جالب دیگری را به برنامه دوربین این گوشی اضافه می کند که هواوی نام آن را نمای دوگانه گذاشته است.

این ویژگی پیشتر و در خلال ویدیو تبلیغاتی معرفی این محصول توسط شرکت هواوی به نمایش گذاشته شد و هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. با بروز رسانی نسخه رابط کاربری گوشی خود به EMUI 9.1.0.153 این ویژگی برای شما فعال خواهد شد که در حال حاضر تنها در دسترس خریداران این گوشی در کشور چین قرار گرفته و مطمئنا بزودی برای سایر کاربران نیز منتشر خواهد شد.

شما در ویدیو زیر می توانید تاثیر حالت نمای دوگانه دوربین را مشاهده کنید. که به صورت ساده می توان گفت این ویژگی توانایی ضبط همزمان از لنز اصلی دوربین و لنز با قابلیت بزرگ‌نمایی را داشته و در نهایت هر دو آنها را در کنار یکدیگر چسبانده و به شما نمایش می دهد.

در کنار این ویژگی، وصله امنیتی مخصوص به ماه آوریل نیز در این بروز رسانی به گوشی شما اضافه می شود که تغییرات کامل آن به شرح زیر است:

  • اضافه کردن قابلیت نمای دوگانه به برنامه دوربین، به شما این اجازه را می دهد تا به صورت همزمان ویدیو ها را در نمای پانوراما و نزدیک مشاهده و ضبط کنید.
  • اضافه کردن ویژگی Charming به قابلیت عکاسی پرتره، ب شما این اجازه را می دهد که در تصاویر پرتره خود از افکت های جذاب برای تار کردن پس زمینه عکس خود استفاده کنید.
  • ساخت خودکار ویدیو های هایلایت، اضافه کردن افکت های جذاب به قاب عکس ها و امکان ساخت ویدیو کلیپ های مختلف.
  • ادغام وصله امنیتی ماه آوریل2019 گوگل با این بروز رسانی برای افزایش امنیت سیستم عامل.
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here