انتشار تصویری جدید که نشان میدهد اکسپریا XZ3 به چهار دوربین مجهز خواهد شد

15
۱۰,۲۳۶


در فاصله کمتر از دو ماه تا نمایشگاه IFA 2018 شایعات زیادی پیرامون گوشی هوشمند جدید سونی به گوش میرسد. پیش از این تصاویری هم از پرچمدار بعدی سونی که احتمالاً اکسپریا XZ3 باشد منتشر شده بود که تا حدودی شکل و شمایل ظاهری این دستگاه را افشا میکند. اما امیدواری علاقه مندان به سونی آنجاست که تا روز معرفی، هر روز جنبه های جدیدی از این دستگاه افشا شود.

تردیدی نیست که اکسپریا XZ3 یا هر نام دیگری که قرار است لقب پرچمدار جدید سونی در نیمه دوم امسال را یدک بکشد، به دوربین دوگانه در پشت دستگاه مجهز خواهد شد. دقیقاً همان دوربین که در اکسپریا XZ2 Premium نیز مشاهده کرده بودیم. اما هنوز به صورت دقیق جزئیات دوربین سلفی این گوشی مشخص نشده و معلوم نیست سونی برای این قسمت چه خواب هایی دیده است.

تصویری که امروز به دست ما رسیده و شما میتوانید در ادامه مشاهده کنید، منتسب به ماژول دوربین اکسپریا XZ3 است که هنوز صحت آن مورد تایید نیست. بنا به گفته منابع خبری و به فرض صحت تصاویر، اکسپریا XZ3 علاوه بر دوربین دوگانه در پشت دستگاه، به دوربین دوگانه سلفی هم مجهز خواهد شد. دو دوربین در کنار هم که به صورت دقیق هنوز کاربردهای آن مشخص نیست.

همانطور که ذکر کردیم، مشخص نیست که آیا واقعا این تصویر منتسب به پرچمدار بعدی سونی است یا این که خیر. اما با توجه به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در پرچمدار جدید سونی، انتظار بیجایی نیست که اکسپریا XZ3 را با 4 دوربین که دو دوربین در پشت و دو دوربین در جلو باشد تماشا کنیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

15 دیدگاه ها

  1. همچنین تیتر زدین ۴ تا دوربین، فک کردم پشتش ۴ تا دوربین داره
    ۲ تا جلو ۲ تا عقب که چیز عجیبی نیست!!!
    البته برای سونی که همیشه عقبه چرا عجیبه!!!

    پاسخ

  2. ( نظر شخصی )
    .
    .
    بنظرم سونی برای فرار از شکست و بازگشت سوداوری در بخش موبایل
    احتمالا سری « XA3 » و سری « XZ3 »
    در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کنه
    .
    .
    .
    متحمل ترین چیپست برای سری XA3 هم اسنپ ۷۳۰ یا ۷۱۰ خواهد بود

    پاسخ

  3. اگه اینا برا xz3 باشه پس برای دوربین پشت دو تا فریم گرد نداریم و فریمش میشه مثل xz2p و من به شخصه اونجوری نمی‌پسندم و حس میکنم خیلی جلوه گوشی‌ رو زشت میشه مخصوصا اگه وسط باشه

    پاسخ

  4. WOW.
    WOW.
    WOW!
    OIS داره!

    پاسخ

    Nano system گفته:
    ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۱:۲۷

    ولی ممکنه اون دو تا کوچیکه مال سلفی باشن. به خاطر ابعاد خیلی کوچکشون. شاید یه دو دوربین سلفی مثل htc بزنه.

    پاسخ

  5. بعد از اون خبرای منقلب کننده، شنیدن این اخبار مثل دیدن یه روزنه ی روشنایی در دل تاریکی مطلق، به حضور سونی امیدوارمون می کنه.
    سونی ۷۲ ساله از توکیو! جون من بازاریابی تو درست کن. مرسی اه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here