به روزرسانی جدید برای اکسپریا T2 Ultra منتشر شد. دانلود رام

13
۸,۰۲۵

Xperia_T2_ultra
صبح امروز خبر خوبی برای صاحبان اکسپریا T2 Ultra این بود که آپدیتی جدید برای این دستگاه به تایید رسید. اما این تایید خیلی زود به مرحله اجرا رسید و حالا این فریمور برای تمامی مدل های این دستگاه منتشر شده است.
آپدیت جدید اکسپریا T2 Ultra برای نسخه تک سیم کارته این دستگاه با شماره ساخت 19.1.1.A.0.165 و برای نسخه دو سیم کارته این دستگاه با شماره ساخت 19.1.1.C.0.56 در دسترس قرار گرفته است.

این به روزرسانی خوشبختانه برای نسخه دو سیم کارته که اکثر کاربران ایرانی این دستگاه را نیز تشکیل میدهد در کشور ما نیز در دسترس قرار گرفته است. همانطور که انتظار میرفت نیز گفته میشود این به روزرسانی نسخه اندروید دستگاه را از 4.4.2 به 4.4.3 ارتقا میدهد.

شما میتوانید این نسخه را به طور مستقیم دریافت کنید. همچنین ما رام این نسخه را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با دانلود و نصب از طریق فلش تولز این نسخه را تجربه کنید. لازم به ذکر است این رام مربوط به منطقه خاورمیانه است و به صورت کامل از زبان شیرین فارسی پشتیبانی میکند.

دانلود رام با لینک مستقیم
مدل دستگاه : D5322

با تشکر از: datalife

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

13 دیدگاه ها

  1. T2 دار ها آخرین نسخه آپدیتتون مبارکه شاید یکی دوتا فریمور دیگه برا تکمیل بگیرید
    فکر l رو نکنید فقط z1, z1c, z2 و سری 3 سونی اندروید lرو دریافت میکنن یعنی t3, z3, e3 z3c, c3 و گوشی های بعدی که معرفی میشه حالا ببینید کی گفتم.

    پاسخ

  2. T2 دار ها آخرین نسخه آپدیتتون مبارکه شاید یکی دوتا فریمور دیگه برا تکمیل بگیرید
    فکر l رو نکنید فقط z1, z1c, z2 و سری 3 سونی اندروید lرو دریافت میکنن یعنی t3, z3, e3 z3c, c3 و گوشی های بعدی که معرفی میشه حالا ببینید کی گفتم

    پاسخ

  3. واسه اینا به تایید میرسه دو ساعت بعدش در دسترس قرار میگیره حالا زد بعد چند ماه تازه براش اومده اونم c6602 یه کشور اومده حالا اس پی و ابنا که بحثش جداس بعد اخر نفهمیدم من دفعه قبل اول اپدیت واسه تایوان اومد حالا یه کشور دیگه این سونی چیکار میکنه؟!

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۴۷

    کوفتشون بشه تی دو دار ها

    پاسخ

  4. سلام z2 الان دست دوم تمیزش حدودا نمی دونید چنده؟!

    پاسخ

    mohammadjavad251 گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۹

    1.300.000

    پاسخ

    masoud گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۰۸

    سلام.آقا این رام بی مشکله؟باگ نداره؟ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here