به روزرسانی جدید برای برنامه Xperia Lounge با شماره ساخت 3.1.4 منتشر شد. + دانلود

21
۵,۶۷۰

lounge
سونی نسخه جدیدی از برنامه Xperia Lounge را منتشر کرد. این برنامه در جدیدترین به روزرسانی خود که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته نسخه نرم افزاری برنامه را به شماره 3.1.4 ارتقا داده است. پیش از این آخرین نسخه برنامه Xperia Lounge با شماره 3.1.2 در دسترس کاربران قرار داشت.

این به روزرسانی یک آپدیت نرم افزاری کوچک محسوب میشود که در آن تغییرات بزرگی قابل مشاهده نیست. تنها بهبود کلی عملکرد توسط سونی در این آپدیت گزارش شده که از آپدیت کوچک انتظاری بیش از این نمیرود.

Xperia Lounge یکی از برنامه های اختصاصی سونی است که به طور پیش فرض بر روی بسیاری از گوشی های اکسپریا نصب شده است. در این برنامه پیشنهادات ویژه ای از بازی ها، برنامه ها، موسیقی، فیلم و … ارائه میشود که بسیاری از آنها رایگان بوده و در اختیار کاربران قرار میگیرد.

شما میتوانید نسخه جدید این برنامه را هم اکنون از پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

21 دیدگاه ها

  1. جهان سوم جاییکه هموطنان به خاطر برند های خارجی همدیگه رو مسخره میکنند و ابله میدونن

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۳۰

    هموطنان تقصیری ندارن همش تقصیره این جی ال ایکس هست از وقتی گوشی مرد عنکبوتی رو معرفی کرد بقیه برند ها هم دست به تقلید زدن،میدونین که کیو میگم Iron Man Edition

    پاسخ

    Alireza_z3compact گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۱

    😀

    پاسخ

  2. تازه توواتس نیوآبدیت برنامه ها هم واسه z3dual نمیادچه برسه رام وفریمور رفع باگ، حالادرسته بعضی چیزامثل آلبوم وواگمن توکویل پلی میاد ولی چیزای دیگه چی، مثل همین لانگ، اینم نمیاد،این مدل گوشی سونی منواز کل سونی ناامیدکرده

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۲۲

    من گاها به اپدیت سنترم سر میزنم گرد و خاک نگیره

    پاسخ

  3. دوستان این اواخر خبر داغ شدن پردازنده Snapdragon 810 در گوشی Z4 یا همون Z3+ خیلی سر زبون ها افتاده.
    متاسفانه مشکلی هست که به وجود اومده،بنده هم دلیلی برای نپذیرفتنش ندارم،همونطور که در Z1 Z2 و Z3 این مشکل رو قبول کردیم ولی آیا از خودمون پرسیدیم Z3+ چقدر بیشتر از Z2 و Z3 حرارت بیشتری تولید میکنه؟
    من در این نظر حقیقتا نمیخوام این مشکل رو توجیه کنم.ولی یادتون هست که مشکل حرارت پردازنده در گوشی های قبلی مثل Z1 – Z2 – Z3 هم وجود داشت و اونهم به دو دلیل بود:
    1.جنس بدنه شیشه ای:همونطور که شاید بعضی هاتون هم بدونید شیشه به خوبی فلز و پلاستیک نمیتونه گرما رو انتقال بده و به همین دلیل همیشه گرمای بیشتری در دست حس میشه.

    2.ضد آب بودن دستگاه:به خاطر اینکه ساختار گوشی طوریه که نباید آب وارد اون بشه به همین دلیل گرما هم نمیتونه به خوبی گوشی های معمولی و غیر ضد آب خارج بشه.
    ………………………..
    حالا سوالی پیش میاد مبنی بر اینکه آیا گرمای Z3 Plus قابل تحمله یا غیر قابل تحمل؟
    حقیقتش اینه که سایتهای فناوری زیادی این مشکل رو بزرگ کردند و از چیزی که هست بزرگتر نشون دادند.
    توجه شما رو به این مطلب جلب میکنم:

    این که دمای پردازنده ی اکسپریا Z4 پس از انجام فعالیت های سنگین تا چه اندازه بالا میرود سوالی است که باید به جواب آن برسیم. در خبری که روز گذشته از گزارش کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 منتشر کردیم، دمایی فراتر از ۶۰ درجه برای پردازنده مشاهده شد. این دما همانطوری که اشاره کردیم دمای درون هسته پردازنده است و هرچند که گرمای آن توسط کاربر به راحتی احساس میشود اما تا تمام آن قابل لمس نیست. یعنی کاربر با در دست گرفتن گوشی دمای ۶۰ درجه را احساس نخواهد کرد!
    (تصویر اول از تست گرمای Z3 Plus)
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/06/Xperia-Z4-heat_1-315×560.png

    تصویری که در بالا اشاره میکنید همان اسکرین شاتی است که روز گذشته کاربران ژاپنی اکسپریا Z4 به اشتراک گذاشتند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این دما از درون هسته پردازنده گرفته شده و تمام آن توسط کاربر قابل احساس نیست. این دما شاید در نگاه اول بسیار بالا به نظر بیاید، اما چنین محدوده حرارتی در گوشی های هوشمند بالا رده امروزی تقریبا طبیعی است.
    شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرچمداران قبلی سونی مثل اکسپریا Z3 و اکسپریا Z2 و حتی دیگر اسمارت فون های بالارده امروزی نیز در انجام فعالیت های سنگین با چنین دمایی مواجه میشوند. تصویری که در ادامه مشاهده میکنید، پس از ۵ دقیقه ضبط فیلم با کیفیت ۴K از اکسپریا Z2 به ثبت رسیده است. در این تصویر مشاهده میکنید که دمای درون پردازنده این دستگاه نیز از حد ۶۰ درجه سانتی گراد فراتر رفته است.
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/06/Z2shot.jpg
    ……………………………………………..
    حقیقت ماجرا اینه که مشکل داغ شدن گوشی Z3 Plus هنوز هم مانند سایر سری های Z وجود داره،اما گرمای غیر طبیعی ای که در اسنپدراگون 810 وجود داره کنترل شده ولی با توجه به همزمانی دو مسئله داغ شدن اکسپریا زد3 پلاس و داغ شدن چیپست S810 خیلیها حتی خودم هم فکر میکردیم داغ کردن Z3 پلاس چیز جدیدی هستی و من به شخصه علت این بزرگنمایی های سایر سایت ها رو متوجه نمیشم.
    در هر صورت تا وقتی که مقایسه دمای Z3 و Z3 پلاس توسط مراجع معتبر مورد بررسی قرار نگیره و میزان دمای بیشتری که Z3 پلاس به نسبت Z3 تولید میکنه مشخص نشه نباید قضاوت نمود.
    در پناه حق…………/

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۲۰

    متن طولانی شد مهندس فایل صوتی بذار گوش بدیم حرفاتو 😀

    پاسخ

  4. سلام یه سوال توی ایران کدوم بازار اندرویدی از همه بهتر اخه گوگل پلی هیچی ابدیت نمیده الانم بازارو دارم قبلا ایران اپس ممنون میشم ج بدین

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۱۶

    1-Black Market
    2-google play
    3-bazar

    پاسخ

  5. زد تری پلاس دوآل یک ماه دیگه وارد ایران میشه.

    آخه سونی براچی همش دوآل 🙁 ولی ای کاش مثل z3 dual پشتیبانیش داغون نباشه

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۴۸

    سونی باید نسخه 2 سیمکارته پرچمدار تولید نکنه،چرا؟چون به z2 نگاه کنید نسخه دوسیمکارته نداشت بهترین اپدیتارو تجربه کرد و چون همه تک سیم داشتن این حس رو تجربه کردن،اما Z3 چی؟نسخه دوسیمکارتش کاربراش تو حسرت یه اپدیت موندن اما مدل تکسیمکارته کلی اپدیت دریافت کرده،و درمورد بقیه پرچمدارا هم این مشکل هست هرچند که اندروید5.1.1 دوسیمکارته هارو پیش فرض ساپورت کنه بازم این مشکل حس خواهد شد چون برای نسخه دوسیمکارته برای کشورهای جهان سومی تولید میشه.

    پاسخ

    امین گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۲۴

    توصیه شماره دو عمو میزوکی
    کوچولو های نازم با زد سه پلاس ،دیگه زمستون امسال نیاز به دستکش ندارین . می تونی گوشی های عمو جان تونو مثل چایی کیسه ای تو لیوان بذارین و همیشه مثل مامان بزرگ ناکامورا کلی آب جوش داشته باشین. عموتون دوست تون داره.

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۷:۳۴

    یکی افتابه اینو بده بره

    پاسخ

    مجتابا گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۳

    چقدر گوشت تلخه این اه اه اه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here