به روزرسانی جدید برنامه Lifelog با قابلیت اشتراک گذاری فعالیت ها منتشر شد.

14
۷,۱۶۷

lifelog-app
آپدیت جدید برای برنامه Lifelog توسط سونی منتشر شد. این به روزرسانی دومین نسخه از این برنامه است که در طول دو هفته گذشته منتشر شده است. پیش از این آخرین نسخه نرم افزاری این برنامه ۲٫۵٫A.0.10 بوده که در این به روزرسانی به نسخه 2.6.A.0.10 ارتقا پیدا کرده است.

مهم ترین تغییر این به روزرسانی اضافه شدن قابلیت به اشتراک گذاری فعالیت هاست. به این صورت که کاربران میتوانند جزئیات آخرین فعالیت های خود نظیر میزان راه رفتن، دویدن، خوابیدن، گوش دادن به موزیک و … را برای دوستان خود ارسال کنند.

Lifelog ابزاری مناسب برای آنهایی است که از گجت های پوشیدنی هوشمند مثل دستبند و ساعت هوشمند استفاده میکنند. با استفاده از این برنامه و با اتصال به سرور سونی یا گوگل شما میتوانید تمام کارهای روزمره خود را مثل خوابیدن، راه رفتن، گوش دادن به موزیک و تماشای فیلم و … را به ثبت برسانید.

حجم این برنامه در آخرین به روزرسانی خود از ۱۲٫۶ در نسخه قبل به 15.5 مگابایت افزایش پیدا کرده است. این نسخه هم اکنون در پلی استور سایت تخصصی اکسپریا قابل دریافت برای کاربران میباشد.

 

با تشکر از : foad.z2

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان برای این نرم افزار حتماً باید اسمارت بند یا اسمارت واچ داشته باشین؟

    پاسخ

    reza گفته:
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۱

    خیر اگه داشته باشی بهتر جواب میده

    پاسخ

  2. تنها عیبش اینه خطا داره یکم مثلا گاهی وقتا راه میری میزنه تو اتوبوسی یا مثلا میدوی نصف مسیر رو میزنه پیاده روی کردی یعنی دویدن اهسته رو جزو پیاده روی میزنه،ولی تو گام ها دقیقه!ولی کلا رابط کاربریش خوبه،امیدوارم دقتشم خوب شده باشه تو این اپدیت! جز لایف لاگ چند تا برنامه تو گوگل پلی هم هست که با دستبند عمل میکنه و کانفیگ میشه اما همشون محدودن یجورایی بهترینش همینه!حتی برنامه مایکروسافتم به دویدن و کالری سوزونده شده و چند تا اپشن ساده دیگه بسنده کرده،میگم اگه دقتش بالا بره عالی میشه

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۵

    چرا برا من اصلا نه راه میره نه میگه اتوبوسی نه میگه خوابیدی فقط کالری سوزوندنو نشون میده :)) باید تو تنظیماتش برم کاره خاصی باید انجام بدم؟

    پاسخ

    reza گفته:
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۲

    باید به اینترنت وصل باشی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here