به زودی منتظر هدست هایِ بیسیم نویز کنسلینگ سونی با دستیار هوشمند باشید.

1
۵,۱۰۰

سونی جزو اولین کمپانی هایِ دنیا بود که ایده دستیار هوشمند شخصی از طریق هدست هایِ بیسیم را مطرح کرد. اکسپریا Ear که سال گذشته در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی شده بود و در واپسین روزهایِ سال 2016 به بازارهایِ جهانی راه پیدا کرد، اولین دستیار شخصی و هوشمند سونی بود.

اما پس از عرضه موفقیت آمیز دستیار شخصی اکسپریا Ear در دنیا، سونی با 2 طرح مفهومی دیگر به مراسم CES 2017 پا گذاشت که در نمایشگاه MWC 2017 نیز بازنمایش داده شدند و اَکنون خبرهایِ جالبی از آنها به دست ما رسیده است. سونی در نمایشگاهی که با نام Expo در کشور چین برگزار شده بود، علاوه بر بازنمایش 2 طرح مفهومی جدید خود، اطلاعاتی درباره آنها نیز منتشر کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، پس از پایان نمایشگاه CES 2017 ما 2 محصول جدید از آزمایشگاه آینده سونی را برایِ شما معرفی کردیم. یکی هدست استریویِ جدید سونی بود و دیگری هدست نویز کنسلینگ دور گردنی بسیار خاصی که هر دو جزو پروژه هایِ فناوری آینده سونی یا همان Future Lab بودند.

تا به امروز این 2 محصول در حالت مفهومی به سر میبردند، اما پس از کنگره جهانی موبایل 2017 و در همایش اَخیر، سونی رسماً اعلام کرد که هر دویِ این محصولات در ماه اُکتبر به بازارهایِ جهانی عرضه میشوند. متأسفانه هنوز قیمت دقیق این محصولات مشخص نیست، اما از فناوری هایِ به کار گرفته شده در هر دو محصول اطلاعاتی در دست است، که ما را بیش از پیش مشتاق میکند.

به گفته مقامات اَرشد سونی، هر دویِ این محصولات استریو بوده و مجهز به فناوری هایِ پیشرفته حذف نویز سونی هستند. همچنین، هر دو محصول با توجه به بدون سیم بودن از فناوری LDAC سونی نیز بهره میبرند، که تجربه شنیداری کاربران را ارتقا میدهد. اما موضوع اصلی و هیجان انگیز درباره این هدست هایِ جدید، مجهز بودن آنها به دستیار هوشمند و شخصی سونی است، که پیشتر در اکسپریا Ear دیده بودیم.

سونی هر دویِ این محصولات را تحت خانواده 1000X نامگذاری کرده است، اما هنوز مدل دقیق آنها مشخص نیست. در حال حاضر عکس هایی از این 2 محصول در دست هستند که به گفته مقامات ارشد سونی، با نمونه نهایی تفاوتی ندارند و از لحاظ شکل ظاهری محصولات نهایی به همین شکل خواهند بود. در پایان بد نیست با هم نگاهی به تصاویر هدست هایِ بیسیم نویز کنسلینگ جدید سونی داشته باشیم…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here