به زودی میتوانید بازی هایِ انحصاری کنسول PS4 را بر رویِ رایانه شخصی خود تجربه کنید.

3
۵,۰۴۶

همانطور که در جریان هستید، سونی سرویس Playstation Now را در واپسین روزهایِ سال 2016 میلادی محدود به 3 دستگاه کرد. پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و رایانه هایِ شخصی تنها ابزارهایی هستند که در سیستم جدید برایِ گیمرهایِ سراسر دنیا در دسترس خواهند بود. البته نیاز به ذکر است که بیشتر این سیستم برایِ کاربران کنسول PS4 و پلتفرم رایانه هایِ شخصی مفید خواهد بود.

تا به امروز کاربران کنسول PS4 و رایانه هایِ شخصی میتوانستند بازی هایِ انحصاری و بسیار جذاب کنسول PS3 را به صورت انحصاری اجرا کنند، اما امروز و بر اساس خبر خوشحال کننده ای که سونی به ما داده است، به نظر میرسد به زودی کاربران پلتفرم رایانه هایِ شخصی میتوانند بازی هایِ انحصاری و بسیار محبوب کنسول PS4 را نیز بر رویِ رایانه هایِ شخصی خود تجربه کنند.

سونی رسماً تأیید کرد که در زمانی نامشخص و البته به زودی، سیستم Playstation Now با پشتیبانی از بازی هایِ کنسول PS4 بروزرسانی خواهد شد. سونی اشاره میکند که حتی نیاز نیست کاربران هزینه بیشتری برایِ اشتراک بازی هایِ PS4 بپردازند و با توجه به سیستم پرداخت ماهیانه سابق و با همان مبلغ، میتوانند بازی هایِ منتخب کنسول PS4 را بر رویِ رایانه هایِ شخصی خود تجربه کنند.

گفته میشود که پروسه تست این بروزرسانی جدید از هفته هایِ آینده به صورت خصوصی توسط سونی به آزمایش گذاشته خواهد شد تا نقاط قوت و ضعف آن بررسی شود. سونی به کاربران این سرویس اعلام کرد که حواسشان به آدرس ایمیل ثبت شده در سرویس Playstation Now باشد، چون شاید یکی از تست کنندگان خوش شانس این قابلیت باشند و بتوانند بسیار زودتر از دیگران این بروزرسانی جذاب را تجربه کنند.

همچنین، از آنجایی که سرویس Playstation Now مجهز به قابلیت ذخیره روند بازی در فضایِ ابری است، کاربرانی که کنسول PS4 دارند و دوست دارند از این قابلیت بهره بگیرند میتوانند بازی مد نظر خود را تا هر کجا که بر رویِ کنسول انجام داده اند ذخیره کرده و ادامه آنرا از رویِ رایانه شخصی خود دنبال کنند یا بالعکس. در پایان گفتی است که سونی هنوز هیچ زمان دقیقی برایِ عرضه این قابلیت اعلام نکرده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. به ps now دل خوش نکنید جدای ازینکه باید بازیارو بخرید سرعت نت اجازه نمیده بدم اذیت میکنه یهو وسط بازی خارج میشه.بهش فکرم نمیشه کرد.هفتگیو ماهیانهم فک کنم یه پولی میخواد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here