بیانیه خبری رسمی سونی در رابطه با اکسپریا زد اولترا

0
۶,۶۳۹

122
سونی سرانجام پس از شایعات بسیار، فبلت اکسپریا زد اولترا را معرفی کرد. این دستگاه 6.4 اینچی را می توان اولین حضور جدی سونی در بازار فبلت ها دانست، حضوری که احتمالا بازار کمپانی هایی مثل سامسونگ را به شدت تهدید خواهد کرد.

در ادامه مطلب می توانید «بیانیه خبری رسمی سونی» را که از طریق «دفتر سونی ایران» در اختیار نارنجی قرار گرفته، مطالعه کنید تا با ویژگی های جدیدترین محصول سونی، بیشتر آشنا شوید.
سونی امروزانقلابی تازه در سرگرمی‌های ارائه شده از طریق تلفن هوشمند مبتنی بر Android با نمایشگر بزرگ و ممتاز را معرفی کرد. Xperia Z Ultra جدید, ضد آب بوده و علاوه بر آن طراحی بسیار باریک و سبک آن به شما اجازه می‌دهد تا از آن در هر زمان و در هر کجا لذت ببرید.

این دستگاه نخستین تلفن هوشمند است که تاکنون در آن به منظور ارائۀ تأثیرگزارترین تجربۀ قابل تصور مشاهده، از نمایشگر TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HD که از موتور پردازش تصویر X-Reality™برای موبایل متعلق به Sony بهره می‌گیرد، استفاده شده است. علاوه بر این Xperia Z Ultra به منظور ارائۀ تجربۀ سرگرمی‌های متصل یکپارچه، عملکرد پیشروی باتری در صنعت تلفن همراه و سرعت باورنکردنی، به یک پردازشگر یکپارچۀ ۲.۲ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ 800 با چهار هستۀ پردازنده، 4G LTE و HD voice مجهز شده است.

کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: “Xperia Z Ultra با داشتن دو ویژگی بزرگ‌ترین نمایشگر Full HD و باریک‌ترین تلفن هوشمند در جهان از تمامی رقبا پیشی گرفته و هیجان‌انگیزترین انقلاب در دستگاه‌های سرگرمی تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ به شمار می‌رود. ما تاکنون بهترین‌های فن‌آوری و طراحی Sony را به طیفی از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ممتاز آورده‌ایم و اکنون این ارائۀ ممتاز را به بخش تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ می‌آوریم و با این کار استاندارد جدیدی را وضع می‌کنیم تا سایرین از آن تبعیت کنند.”

بزرگترین نمایشگر Full HD تلفن هوشمند در جهان
Xperia Z Ultra به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی لمسی Full HD با TRILUMINOS® Display یکتای Sony برای موبایل مجهز است که طیف گسترده‌تری از رنگ‌های طبیعی غنی را به لطف تخصص Sony در تلویزیون‌های BRAVIA، خلق می‌کند. پیشرفت در فن‌آوری شامل X-Reality™ برای موبایل می‌شود که فن‎‌آوری نمایش فوق تفکیک شدۀ هوشمند Sony است که به منظور بهینه‌سازی کیفیت برای واضح‌ترین ویدیوها هر تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و پیکسل‌هایی را که وجود ندارند بازتولید می‌کند. این فن‌آوری عوامل را بسته به صحنه تجزیه و تحلیل کرده و آنها را براساس الگو، طرح کلی و ترکیب رنگ تنظیم می‌کند. علاوه بر این الگوهای ظریف را تقویت کرده حس جزئیات آنها را به دقت نمایش داده و طرح کلی را برجسته و تقویت می‌کند. نمایشگر Full HD بزرگ به گونه‌ای بهینه سازی شده است تا تجربه‌ای به میزان حداقل ٪۶۰ بیشتر از صفحۀ نمایش اغلب تلفن‌های هوشمند دیگر ارائه دهد.

باریک‌ترین تلفن هوشمند Full HD در جهان
Xperia Z Ultra با بدنه‌ای به ضخامت ۶.۵ میلی‌‌‌متر که به زیبایی صنعتگری شده و نیز وزن تنها ۲۱۲ گرم به منظور حمل و نقل بسیار آسان، فوق‌العاده باریک و سبک می‌باشد. مهارت Sony در طراحی و توجه به جزئیات، با خطوطی تمیز و موادی ممتاز گامی به جلو برداشته است. جلو و پشت دستگاه از شیشۀ آبدیده ساخته شده که با پانل OptiContrast™ سطحی یکپارچه را تشکیل داده و در یک قاب فلزی نوآورانۀ یکپارچه که ظاهری خیره‌کننده از هر زاویه‌ای را ایجاد می‌کند، جای داده شده است.

این تلفن هوشمند همان طراحی تحسین برانگیز OmniBalance را که در Xperia Z و Tablet Z استفاده شده بود، دارد. Xperia Z Ultra در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش در دسترس خواهد بود.

تنها تلفن هوشمند Full HD ضد آب
Xperia Z Ultra هم زیبا و هم بادوام است. این تلفن هوشمند با رتبه های تحسین برانگیز IP55 و IP58 نه تنها در برابر گرد و غبار مقاوم است, بلکه ضدآب نیز هست که این به شما آزادی عمل استفاده از آن را در هر مکانی می‌دهد. شما حتی می‌توانید با فیلم‌برداری Full HD در زیر آب, تجربۀ تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ خود را به سطحی جدید ارتقا دهید. دوربین این دستگاه به “Exmor RS برای موبایل”، HDR هم برای عکس و هم برای فیلم و نیز حالت خودکار فوق‌العاده که به طور خودکار هر زمان که لازم باشد HDR و کاهش نویز را فعال می‌کند، مجهز است. بنابراین می‌توانید تصاویری خیره کننده را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز، ثبت کنید.

نهایت تجربۀ سرگرمی
Xperia Z Ultra یگانه دستگاهی است که نهایت تجربۀ سرگرمی تلفن مجهز به نمایشگر بزرگ، برای تماشای فیلم‌ها، بازی کردن، خواندن کتاب‌ها و مرور وب را ارائه می‌کند.

برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای Sony، “WALKMAN”، Album و Movies، از طریق یک نقطۀ دسترسی یافتن محتوای آنلاین و آفلاین را با روش‌های جدیدی برای لذت بردن از محتوا و به اشتراک گذاری آن، امکان‌پذیر می‌سازند.

برنامۀ “WALKMAN” با بکارگیری موتور صوتی Sony و یکپارچه‌سازی با Facebook برای اشتراک‌گذاری و یافتن موسیقی جدید، به گونه‌ای بی‌نظیر دسترسی یکپارچه به تمامی آهنگ‌های دانلود شدۀ شما را فراهم می‌آورد.

برنامۀ Movies روش‌های تعاملی جدیدی را برای یافتن، مدیریت و نمایش محتوای فیلم فراهم می‌آورد. برنامۀ Album یکپارچه‌سازی با سرویس PlayMemories Online۲ را که به شما اجازه می‌دهد در هر کجا که هستید به طور آنی و آسان از طریق برنامۀ Album به تمامی عکس‌های‌تان دسترسی داشته باشید، ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید برای دسترسی و لذت بردن از عکس‌های‌تان بر روی هر یک از دستگاه‌های Sony مورد علاقۀ‌ خود، آپلود خودکار عکس‌ها به سرویس PlayMemories Online را تنظیم کنید.

برنامۀ Sony Reader دسترسی یکپارچه به Reader store۲ را فراهم می‌آورد. بنابراین می‌توانید پرفروش‌ترین عناوین را دانلود کرده و از آنها لذت ببرید. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد کتاب‌هایی را که خریداری کرده‌اید با فرمت‌های پرطرفدار همگام‌سازی کرده و به خواندن آنها از همان صفحه ادامه دهید.

نهایت کارآیی با سریع‌ترین پردازشگر تلفن هوشمند
Xperia Z Ultra مجهز به سریع‌ترین پردازشگر تلفن‌ هوشمند، پردازشگر Qualcomm Snapdragon 800 با HD voice، است که به همراه حالت ClearAudio+ و افزایش بلندی صدای Xloud متعلق به Sony، نه تنها سرعت و عملکردی متمایز را ارائه می‌کند بلکه صدا و کیفیت صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌آورد.

حالت Battery STAMINA با تشخیص زمانی که از نمایشگرتان استفاده نمی‌کنید و خاموش کردن خودکار عملکردهایی که با آنها نیازی ندارید در عین فعال نگه داشتن اعلان‌هایی که می‌خواهید، به طور چشم‌گیری زمان آماده به کار تلفن هوشمندتان را تا چهار برابر یا بیشتر۱ افزایش می‌دهد. به محض اینکه کلید روشن/خاموش را برای فعال کردن نمایشگر دستگاه فشار دهید، همه چیز دوباره فعال و روشن می‌شود.

ساخته شده برای کسب و کار
Xperia Z Ultra به لطف نمایشگری با پاسخگویی لمسی فوق‌العاده به همراه قابلیت تشخیص دستخط که با هر نوع مدادی سازگار بوده و همچنین با قلم‌های دیجیتال و برخی از قلم‌های معمولی سازگاری دارد (قلم‌های دیجیتال خازنی یا قلم‌های معمولی با نوک فلزی با قطر بیش از ۱ میلی‌متر)، همراهی ایده‌آل برای کسب و کار شماست. شما می‌توانید در حین تماس یادداشت‌ برداری کرده یا طرح بکشید. بنابراین همیشه آمادۀ ثبت ایده‌ها به محض رخ دادن آنها هستید. صفحه کلید آسان این دستگاه به همراه برنامه‌های کاربردی کوچک برای کمک به کارایی برای ورود متن یک دستی و اجرای چند کار هم‌زمان ایده‌آل است. بنابراین دیگر زمانی را برای تعویض و مرور پنجره‌ها از دست نخواهید داد.

معماری امنیتی قدرتمند با پشتیبانی از چندین اشتراک که سریع و آسان تنظیم می‌شوند، هم اطلاعات شخصی و هم اطلاعات شرکتی شما را محافظت می‌کند. برنامه‌های کاربردی با گرایش به کسب و کار در آینده و در غالب به روز رسانی‌های نرم‌افزار ارائه خواهند شد تا از دریافت بهترین تجربۀ تلفن هوشمند توسط شما، چه برای کار و چه برای بازی، اطمینان حاصل شود.

قابلیت اتصال فراتر
شما می‌توانید با عملکردهای تک لمسی به طور آنی وآسان موسیقی، عکس‌ها و فیلم‌های خود را از تلفن هوشمندتان با طیفی گسترده از دستگاه‌هایSony که مبتنی بر NFC هستند، شامل بلندگوها، SmartWatch، هدست‌های بی‌سیم و تلویزیون‌ها، به اشتراک بگذارید. چندین دستگاه جدید و نوآورانه به طیف دستگاه‌های متصل پرطرفدار ما افزوده می‌شوند.

SBH52 یک گوشی Bluetooth™ هوشمند و پویاست که مدیریت آسان تماس‌ها را بدون دخالت دست و تنها با با یک بار فشردن، در عین اینکه تلفن خود را به راحتی در کیف خود قرار داده‌اید، فراهم می‌آورد. نمایشگر OLED به آسانی به شما اجازه می‌دهد تا لیست تماس‌های خود را مرور کرده، پیام‌های‌تان را دیده و ببینید که چه کسی در حال برقراری تماس با شماست. شما همچنین می‌توانید از آن برای گوش دادن به آهنگهای‌تان یا به رادیو FM مستقل با RDS، استفاده کنید.جفت‌سازی و اتصال آن نیز به آسانی و با مماس کردن آن با Xperia Z Ultra یا دیگر دستگاه‌هایی که از NFC پشتیبانی می‌کنند، انجام می‌شود. این دستگاه طراحی ساده‌گرایانه و شیکی داشته و ضد پاشش آب می‌باشد. این بدان معناست که شما می‌توانید از آن در هرکجا و هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

SmartWatch 2 SW2، تازه‌ترین نسل ساعت هوشمند، به شما کمک می‌کند بدون اینکه تلفن هوشمندتان را از جیب یا کیفتان خارج کنید، همه چیز را دنبال کنید. SmartWatch 2 یک ساعت دیجیتال چندکاره به معنای واقعی کلمه و کنترل از راه دور تلفنی است که به شما اجازه می‌دهد تا اعلان‌های خود را دریافت کنید، موسیقی خود را کنترل کنید و برای مدیریت آسان تماس‌ها با استفاده از عملکرد تک لمسی NFC به هدست Bluetooth™ متصل شوید. طراحی مقاوم در برابر آب، این دستگاه را همه‌کاره ساخته تا بتوانید از آن در مکان‌های بیشتری استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید آن را با هر بند ساعت استانداردی شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید از این ساعت هوشمند به تنهایی یا با اتصال به تلفن هوشمند خود استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ برنامۀ کاربردی برای نسل اول ساعت هوشمند ما در دسترس می‌باشد و ما انتظار داریم با دسترسی آزاد به API، برنامه‌های جدید با سرعت و سهولت بیشتری برای SmartWatch 2 نوشته شوند.

پایۀ شارژ مغناطیسی DK30 با داشتن یک پین مغناطیسی نوآورانه به شما اجازه می‌دهد تا Xperia Z Ultra خود را به تنها با یک دست صورت چسبیده در پایه قرار دهید. زمانی که تلفن شما شارژ می‌شود، طوری در زاویۀ دید مناسب قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی حتی در زمان شارژ کردن دستگاه به تماشای فیلم‌های مورد علاقۀ خود بپردازید.

ویژگی‌های Xperia Z Ultra
-نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HD و بهره‌‌گیری از موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل برای نهایت تجربۀ مشاهده
-فوق باریک، طراحی با دوام ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55/IP58)
-پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، چهار هسته پردازنده و 4G LTE برای عملکرد سریع
-با هر نوع مداد و قلم‌های دیجیتال و برخی قلم‌های عادی (قلم‌های دیجیتال خازنی، قلم‌های عادی با قطر نوک بیش از ۱ میلی‌متر) بروی آن بنویسید و طرح بکشید.
-اکوسیستمی کامل از لوازم جانبی برای سرگرمی‌های ممتاز و قابلیت اتصال تک لمسی
-حالت Battery STAMINA برای عمر بیشتر باتری

Xperia Z Ultra طی سه ماهۀ سوم سال ۲۰۱۳ در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.(زمان دقیق و دسترسی بسته به بازار متفاوت خواهد بود).
NARENJI

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here